Zabezpieczenia w domu - czyli osłony narożników od BabyOno test .

26.11.14

                                                           Witam Mamy ;)
Dziś chce wam przedstawić zabezpieczenia przed ostrymi rogami stołów czy szafek w domu czyli po prostu gumowe osłony narożników okrągłe. Zabezpieczenia są bardzo przydatne i potrzebne gdy maluch zaczyna chodzić aby ochronić go przed uderzeniem powinnyśmy się w nie zaopatrzyć dla bezpieczeństwa dziecka. Uderzenie bywa niebezpieczne szczególnie w ostry róg chrońmy nasze dzieci bądźmy spokojne gdy maluch buszuje po domu . My mamy nie możemy być wszędzie.
                                               Moja opinia o produkcie :

Gumowe małe okrągłe osłony narożników są leciutkie , łatwe i szybkie w montażu poza tym dobrze się prezentują są przezroczyste nie rzucające się w oczy to ogromny plus gdyż maluch podróżujący w domu w chodaku nie próbuje ich ściągać czy odczepiać. Dosyć mocno się trzymają . Osłony narożników są świetnymi i bezpiecznymi dla dziecka ochraniaczami przed uderzeniem ponieważ zasłaniają ostre rogi . Każda mama posiadająca osłony narożników może być spokojna tak jak ja byłam kiedy mały zasuwał w chodaku widząc te zabezpieczenie miałam pewność , że ostre rogi nie są aż tak groźne dla mojego syna i nie zrobi sobie krzywdy . Osłony są bardzo przydatne i na pewno będą często użytkowane w domu przez mamy dbające o bezpieczeństwo swoich pociech. Guma jest trwała więc jeśli się je kupi to z pewnością posłużą i przy następnym dziecku. Osłony pełnią funkcję typowo ochronną zabezpieczająca przed uderzeniami i bardzo dobrze się w tej roli sprawdzają. Wygodne w użyciu i szybkie do demontażu gdy przestaną być potrzebne. Jak dla mnie super pomysłowy gadżet , który może uspokoić i pomóc wielu mamom na dodatek w niskiej cenie . Jestem zadowolona z tego produktu jedyne co bym zmieniła to , żeby były bardziej miękkie gdy przy uderzeniu mogły by wtedy bardziej z amortyzować i tym samym uchronić by nie było guza czy sińca . POLECAM
         


Przeczytaj także

45 komentarze

  1. świetny produkt i bardzo przydatna osłonka, która dba o bezpieczeństwo maluszków. Ja niestety nie miałam okazji z nich skorzystać, ponieważ dopiero tu się dowiaduje o osłonkach

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne, ja mialam takie inne to moja od razu pozrywala.... moja Nikolka chodzi od kilku miesiecy, ale sie zastanawiam, czy ponownie ich nie kupic, bo czasami jak sie zatoczy to serce mi do gardla podchodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo kochana. Nieraz to nogi i rece latały jak zaczeli chodzic a do glowy nie przyszło ze takie cudenka są

      Usuń
    2. przynajmniej bedziemy wtedy spokojniejsze :)

      Usuń
    3. dokladnie ;) nie trzeba się martwic, ze zaraz się uderzy

      Usuń
    4. albo ze rozbije sie bo uderzyc i tak sie czasami uderzy ale wtedy bezpieczniej jest

      Usuń
    5. nawet nie strasz. :P ja to zaraz wiszcze na swego syna ze na pogotowie nie pojade z nim

      Usuń
    6. Moje jak się uderzy to mówię że mówiłam żebyś uważała teraz masz

      Usuń
    7. hehe ;P no to też nieżle

      Usuń
    8. no czasami mowisz i tak nic nie dziala :/

      Usuń
  3. Świetna recenzja :) Polecam z czystym sumieniem każdej Mamie. My mieliśmy ich dużo. Na rogach , szafkach itp. Obecnie zostały tylko tam gdzie Synek ich jeszcze nie zerwał. Ale myślę o dokupieniu kilku bo czasem zastygam jak widzę Synka w niebezpiecznej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to dzieci wszedzie ich pełno :)

      Usuń
    2. normalka ale czasami jak sie nie uderza to nie beda wiedzialy ze nie wolno

      Usuń
    3. oj kochana moj syn tyle razy sie stuknał i dalej biegal hehe

      Usuń
    4. no moja tez tak ma :P tylko tyle ze teraz nawet jak sie uderzy to nie placze :P

      Usuń
    5. Ja to się tego boje... moja zaczęła raczkować i do wszystkiego leci

      Usuń
    6. no jak dopiero zaczyna to strach .. nie dziwie Ci sie sama sie balam

      Usuń
    7. Na początku normalne strach ale z czasem przechodzi trochę

      Usuń
    8. no trochę, ale kazda matka się boi :)

      Usuń
    9. ja mam czasami wrazenie ze inni sie bardziej boja niz ja :P

      Usuń
  4. super powiem szczerze ze do tej pory nie zaopatrzylam sie w takie oslonki ale bede musiala bede duzo spokojniejsza jak mlodsza zacznie chodzic ale i tez starsza nieraz biega wywroci ci to nie uderzy. narazie jedyne zabepieczenie jakie mamy to na kontakty zeby malej nie kusilo i sprawdza sie swietnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem właśnie na etapie poszukiwań różnych zabezpieczeń. No i znowu BlogoMamo mnie mile zaskoczyłaś :) jakbyś czytała w moich myślach :) muszę się rozejrzeć za takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze zainwestowac moja zaraz zacznie pelzac i raczkowac wiec pgarnia strach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no dlatego takie zabezpieczenia sa wskazane :)

    OdpowiedzUsuń