blogowanie

Blogowanie a wyłudzanie ...

8.4.15

Blogerów jest masa  , gdzie się nie obejrzę  tam nowy blog powstał albo wyskakuje mi jakiś , którego w ogóle nie znałam.  Wiele blogerów i blogerek cenie , szanuję i podziwiam , ale pseudo blogerów nie lubię , nie odwiedzam bo co mogę u nich przeczytać ?o kopiowanych tekstach , cudzych pomysłach albo o wyłudzonych produktach . Prowadzenie bloga wydaje się być łatwizną. Notatki parę zdjęć i kilka słów skleconych w postach , które gdzieś nam wpadły do głowy a może uda się jeszcze coś od kogoś podłapać gdy się nie ma na siebie pomysłu. Często takie osoby nie zastanawiają się nad sensem , treścią , piszą by pisać a piszą by blog niby funkcjonował a dzięki funkcjonowaniu za prowadzenie może uda im się coś wyłudzić od jakieś marki czy firmy obojętnie jakiej obojętnie co byle by za darmo. W ten właśnie sposób starają się zarobić na blogu wyłudzając różne produkty niby za recenzję  i reklamę na blogu a jaka może być na takim blo reklama jeśli oglądalność jest prawie zerowa? Nic dziwnego , że takie blogi nie mają racji bytu i fanów. Blog o samych recenzjach jest nudny kogo obchodzi co dostajesz za free i , że chcesz się tym tylko pochwalić. W prowadzenie bloga trzeba włożyć serce , pracę , stworzyć atmosferę mieć to coś , zaciekawić i zachęcić. Mieć cel masę pomysłów i oczarować kreatywnością. Nie smęcić i zanudzać . Z blogiem wyłudzaczem daleko się nie zajedzie bo prędzej czy później ludzie się na nim poznają. Wypraszanie się o darmowe produkty to po prostu żebranie tyle że w sieci. Jeśli marzysz o pokoju pełnym gadżetów to lepie idź do pracy i przestań marzyć. Blogowanie to nie zbieractwo wszystkiego co wpadnie w ręce. Mam nadzieje , że teraz łatwiej będzie wam takie osoby w sieci wychwycić.

                                                       O naszym blogu :

 Na naszym blogu przedstawiam macierzyństwo w naszej odsłonie , codzienność , ciekawe wskazówki i porady. Staram się by wam czytelnikom było jak w domu . Ten blog to również miejsce spotkań mam chwila  na wstąpienie do naszego świata.  Nasza codzienność , przemyślenia , przygody. Recenzje i przedstawianie produktów dla dzieci w ten sposób dzielę się z wami spostrzeżeniami , opinią . Zdając relację z testowania chce byście lepiej mogli poznać produkt zanim go kupicie i poznali różne marki.

                                                     Co u nas znajdziesz?

Ciekawe tematy , macierzyństwo w różnych odsłonach , cenne porady. Przydatne akcesoria sprawdzone przez nas , jakościowo dobre i cieszące się uznaniem. Doświadczenia i spostrzeżenia  mamy . Powrót do formy i dbanie o swoje ciało. Wiele tematów i wskazówek o dziecku . Marcelowe przygody dorastania  i nasz świat. Tylko autorskie zdjęcia mojej własności,  które załączam do każdego postu.


                                                Czego u nas nie znajdziesz?

Recenzji darmowych próbek , recenzji sosów i innych produktów spożywczych. Tandety przede wszystkim. Bubli typu obieraczka do warzyw , gumek do włosów i tym podobnych .
Błysku i blasku gdy produkt jest do kitu . Nie będzie wybielania " bo dostałam go za darmo". Zdjęć kopiowanych z internetu.

                                               Co testuje na blogu i dlaczego?

Produkty dla dzieci , mam te , które mnie zainteresują . Nowości , marki  , których nie znałam wcześniej . Dlaczego? by je lepiej poznać , sprawdzić jakość i użytkowanie w codzienności. 


                                                 Lepiej nie zaczynaj :
                                                    - Gdy nie masz pomysłu
                            - Gdy twój cel to kopiowanie z internetu albo cudzych blogów
                                     - Liczysz na mnóstwo darmowych prezentów
               - Twój słownik jest ubogi i zwykle będzie się ograniczał do kilku wypoconych zdań
        - Chcesz się chwalić co udało ci się wyszarpać za free (lepiej załóż album kolekcjonerski)

                                                           


Przeczytaj także

7 komentarze

  1. ae swietnie napisalas :) to pewnie po tych wszystkich wydarzeniach cię naszlo :P super mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak musiałam ten temat wreszcie poruszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda sama prowadzę bloga chociaż ostatnio nie miałam czasu i głowy do prowadzenia go ale postaram się powolutku nadrobić to jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama prawda :-) dlatego nigdy mnie nie interesowało blogowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Donatko ja też się broniłam by nie pomyśleli , że to dla gadżetów. Ja to robię bo lubię dzielić się doświadczeniem , przeżyciami , mogłam przez to poznać wiele mam dowiedzieć się jak wygląda wasze macierzyństwo. Oderwać się i dla rozrywki . Blog to zapis najważniejszych etapów rozwoju Marcela i porady bo gdy sama spodziewałam się malucha szukałam takich miejsc gdzie mogę poczytać o dzieciach , dowiedzieć się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcialam zawsze zalozyc bloga swojego ciezko mi sie bylo zabrac do niego ale wkoncu sie udalo i jest mialam dluzsza przerwe niestety z pisaniem bo pokomplikowaly sie sprawy w moim zyciu nie mialam do tego glowy stad tez malo mnie bylo tutaj i na facebooku ale juz troszke lepiej i biore sie za nadrabianie zaleglosci wiec zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń