Chicco

Domek ogrodowy Chicco - Zabawa na całego !

17.6.15


Sezon na zabawki ogrodowe trwa w najlepsze. Szalejemy by poza domem urozmaicić maluchom czas , sprawić radość to nasz główny cel . Często stajemy przed dylematem jaką wybrać? Masa producentów zapewnia nas , że to właśnie ich zabawki będą najlepsze. Starają się skusić promocjami i jak tu się zdecydować? Miałam taki dylemat nie dawno szukałam prezentu dla Marcka na dzień dziecka. Czas letni większość dnia na świeżym powietrzu mój mały poszukiwacz przygód znudzony piaskownica chcial innej rozrywki wiec postawilam na zabawki ogrodowe. Wybor ogromny , ale z czego będzie wieksza frajda? W końcu znalazłam domek ogrodowy chicco kolorowy ladny idealny dla szalenstw Marcela. On przeciez tak lubi sie gdzies schowac i znosić roznosci potrzaskac drzwiami otwierac zamykac . Markę chicco znam i wiedziałam , że mnie nie zawiedzie dlatego sprawilam mu taki prezent nie obawiając się , że będzie to bubel . Domek potwierdził moje przypuszczenia swietny i gwarantuje mega zabawę! Poniżej zamieszczane wam opis domku i zdjęcia dzięki , którym poznacie go bliżej i od środka ;) 


Domek ogrodowy chicco 

Zaczne od jakości , która jest szczególnie ważna. Solidny i wytrzymały tworzywo wysokiej jakości pierwsza klasa! ;). Kolory nie blakna od słońca. Łatwo się składa podzielony na 5 części . Dwie to boczne ściany z oknami , jedną wejściową z drzwiami , tylnią i rozkładanym dachem. Nie ma tu żadnych małych elementów. Nic przy rozkładania czy składaniu nie musimy skręcać. Wewnątrz domku znajduję się rozkładany stolik i telefon przymocowany do ściany . Miejsca wystarczy spokojnie dla dwójki. Podczas szaleństw i zabawy nic tu się nie połamie to wytrzymały plastik i nie jest cieniutki . Domek jest bezpieczny dla dziecka .
Z pewnością posłuży przez lata . Będzie idealnym schronieniem przed słońcem w upały i przed deszczem w chłodniejsze dni.
















Przeczytaj także

4 komentarze

  1. Wydaje się to idealne rozwiązanie do postawienia w ogrodzie i zdecydowanie domek jest bardziej funkcjonalny od tych "zabawkowych" namiotów.Z chęcią sprezentuję taki domek mojemu synkowi.Widzę,że rekomendujesz domek,jest sprawdzony i przetestowany a to dla mnie się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zawsze przedstawiam wszystko w realnym świetle a o wadach piszę wprost;) jest naprawdę wytrzymały plastik jest gruby solidny i gwarantuje , że nic się z nim nie stanie. Cena szokuje , ale zawsze możesz kupić używany są dużo tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietny dzieci uwielbiaja takie domki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wygrałam domek w konkursie i Alanek jest nim zachwycony, innej firmy ale również solidny

    OdpowiedzUsuń