Mamamil - w trosce o skórę matki ..

22.11.14

                           Recenzja i testowanie kosmetyków dla 
                                kobiet w ciąży mamamil

Testowany prezent od mamamil pozytywnie mnie zaskoczył . Zestaw składał się z kremu dla kobiet w ciąży zapobiegającemu rozstępom i olejku do masażu również dla kobiet w ciąży powiem wam , że olejek świetnie się sprawdza dla kobiet po porodzie gdzie skóra potrzebuje nawilżenia wygładzenia i jędrności . Szybko i łatwo wsmarowuje się w skórę i równie szybko się wchłania. Przyjemny zapach konsystencja nie jest gęsta dzięki czemu łatwo się nim smarować w końcu to Olejek do masażu idealny dla kobiet po porodzie jak i w ciąży. Po kilku stosowaniach skóra jest gładka bardziej jędrna sprawdziłam to ! Najlepiej wykonywać masaż wieczorem jeśli jest się w ciąży powinno się nawet 2 razy dziennie robić masaż tym olejkiem . Olejek zawiera witaminę : E i F oraz olejek z jojoby olejek z kiełków pszenicy a przede wszystkim wyciąg z aloesu . Krem zapobiegającym rozstępom również stosowałam dla ujędrnienia i nawilżenia po porodzie . Krem mamamil łatwo wchłaniany przez skórę nawilża wygładza i poprawia jej wygląd. Jeśli ktoś ma rozstępy po ciąży także może go użyć. Jestem zachwycona olejkiem do masażu o pojemności 150 ml jego cena to ok .25 zł dostępny w aptekach a z kremu zadowolona bo spełnił moje oczekiwania pojemność 150 ml to ok 24 zł. Ceny przystępne jak na jakość preparatu , mamamil to świetny pomysł na prezent dla kobiet w ciąży można go kupić również w zestawie. Gdybym planowała jeszcze kiedy kol wiek ciąże to zaopatrzę się w te kosmetyki bo zadbają o pielęgnację i jędrność skóry.  Zamierzam wypróbować olejek antycellulitowy do masażu dla kobiet po porodzie. Kosmetyki są wydajne stosuje od 3 miesięcy a nie widać zbytnio ubytków zresztą zobaczcie same w zdjęciach poniżej.



Przeczytaj także

49 komentarze

  1. recenzja super :) sprawdza się i u Pani. Cena przystępna, choć wydajny, więc się opłaca dobrze nawilża same plusy i ma przyjemny zapach również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam na temat tych kosmetyków. Będąc w pierwszej trudnej ciąży nie zastanawiałam się nad tym i kupiłam innej firmy. Nie miałam ani jednego rozstępu. Jeśli jednak będę jeszcze kiedyś w ciąży..:) będę pamiętać o Mamamil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam nigdy o tym i jestem pod wrazeniem mnie niestety po ciazach zostaly rozstepy i nie bardzo wiem jak z nimi walczyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki owszem jednak i geny wydaje mi się mają tutaj duże znaczenie. Miałam ogromny brzuch i żaden się nie pojawił. Nawet moja lekarz zwróciła uwagę że nic się nie zrobiło przy tak dużym brzuszku.

      Usuń
    2. Ja stosowałam kosmetyki i niestety i tak się pojawiły i ciężko się ich pozbyc

      Usuń
    3. Okazuje się ze czasem niewiele od nas zależy.

      Usuń
    4. Matka natura wybiera za nas ;)

      Usuń
  4. Słyszałam o tych kosmetykach ale nie stosowałam. Dostałam od koleżanki z Perfecta mama i tego używałam. A gdy mi się skończył to smarowałam zwykłą oliwką dla dzieci. Rozstępów po ciąży nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo cos dla mnie, brzuszek rośnie, a skora zaczyna napinać sie coraz bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. w pierwszej ciazy udalo sie uniknac rozstepow, mam nadzieje, ze i tym razem tak bedzie ;-) balsamuje sie regularnie 2 razy dziennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi po pierwszej zostały rozstpy na pupie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie oprócz Brzucha JesCze troszkę na udach ale powoli schodzą tam akurat

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Na udach smarowalam kremem na rozstępy z Garniera ale na brzuchu gdzieś niechca zejsc

      Usuń
    2. acha bede musiała spróbowac

      Usuń
    3. Wiadomo każdy kosmetyka inny i każda skóra inaczej reaguje jednym pomoże drugim nie oliwka zwykła tez podobno dobra słyszałam

      Usuń
    4. no moja siostra to oliwką smaruje brzuszek

      Usuń
    5. Pod koniec ciąży też smarowałam oliwką i mi pomogło :) A bałam się, że będę miała mega rozstępy, bo jestem bardzo szczupła :)

      Usuń
    6. Oliwka ma wiele zastosowan i dobrze sie sprawdza :)

      Usuń
    7. kochana poki co nie widac rozstepow zobaczymy potem teraz to 5miesiac u niej a brzucho rosnie

      Usuń
    8. Dopiero zazwyczaj wychodzą pod koniec

      Usuń
    9. no wlasnie ale jak bede wiedziała to ci napisze :)

      Usuń
  10. Ja pierwszy raz slysze o tych kosmetykach... Takze mam rozstepy ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. tak z tym też się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś dostałam próbki, ale za małe żeby stwierdzić czy te kosmetyki są skuteczne, ale teraz tu czytam, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeby dobrze poznac kosmetyk to najlepiej kupic bo jedna probka to nic :)

      Usuń
    2. zgadzam się próbka jest za mała :( niestety..

      Usuń
    3. Zdecydowanie tak. .trudno po jednym razie ocenić produkt.

      Usuń
  13. Jedynie co daje nam próbka to wstępne zapoznanie z produktem ale czasami dobre i to niż nic

    OdpowiedzUsuń