BoboVita - Zawsze z Tobą Mamo ...

21.11.14

                                                        Przyjaciele  
Przyjaciółmi mojego syna są warzywa i obiadki BoboVita ostatnio próbujemy nowości w wyciskanych tubkach  .  Owoce , warzywa obiadek w tubce to super sprawa! Synek bardzo je polubił . Wyciskane saszetki można wszędzie ze sobą zabrać mamy pewność , że nie stłuką się jak słoiczki . Zajmują mało miejsca są lekkie więc do torby na wyjazd idealne . Sprawdzają się także w domu warzywa dodatki do obiadku takie jak : groszek , brokuł , marchewka są super dopełnieniem do mięska i ziemniaczków . Podgrzewamy lekko wyciskamy z tubki i podajemy . Zupki i warzywa BoboVita zawsze pachną swoim smakiem to ulubione posiłki mojego syna również na talerzu dobrze się prezentują bo jak wiemy jedzą również oczy to co ładnie pachnie i wygląda mamy ochotę zjeść ze smakiem . Mam wrażenie , że BoboVita jest najbardziej zbliżona do natury . Oferuje nam zdrowe warzywa , obiady , deserki często wprowadza nowości. Produkty BoboVita są bardzo smaczne te , które testujemy z synkiem zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie jeśli nie chcemy kupować obiadku w słoiku a podajemy dziecku zmiksowane mięso to warzywa możemy zawsze dołączyć od BoboVity albo podać deser . Tubki obiadowe są duże 130 g  , desery średnie  a warzywa małe 80 g.  Cena warzyw w tubce to 1,99 obiadu 3,99 a deseru 3,69 . Poniżej zamieszczam wam zdjęcia Bobovitowych pyszności na naszym stole .Pozdrawiam


Przeczytaj także

72 komentarze

  1. Super udało wam się dostać do testowania czy kupowaliscie?

    OdpowiedzUsuń
  2. No sama jestem ich ciekawa bo jeszcze ich nie spotkałam.ale napewno moje dziecko też będzie je testować.;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są super i nawet na spacerki jest większa pewnośc że się nie stlucze i są lekkie i są smaczne godne polecenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałyśmy 3 sztuki warzyw możemy rozdać brokuła groszek albo marchew kto chętny wypróbować nowość?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam się nie udało właśnie dostać do testowania a jeszcze nie we wszystkich sklepach są ja chętnie mogę wypróbować marchew ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie testowałś? nam się nie udaje testować takich produktów :(

      Usuń
    2. Nawet nie wiedziałam że były jakieś testy.

      Usuń
    3. ja generalnie dostalam na meila informacje zglosilam ale sie nie udalo :(

      Usuń
    4. Tyle jest chętnych ze czasem trudno się dostać. Ale warto próbować.

      Usuń
    5. ja ciagle probuje to i ciagle nic no ale trudno czasami szczescie sprzyja gdzie indziej :)

      Usuń
    6. mi też własnie nie idzie coś przetestowac ;/

      Usuń
    7. moze kiedys nam sie uda :)

      Usuń
    8. Ja tez napewno dam znać ;)

      Usuń
    9. to trzymaj :) ja tez trzymam :)

      Usuń
  6. Fajnie, że pojawiają się wiarygodne opinie o ich produkcie, mam nadzieję, ze nas też zaskoczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu proszę bardzo podaj mi adres wysyłki na fb w wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne już zrobione :) Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałyśmy owoce w tych tubkach ale mała nie za bardzo chciała to jeść. Ona w ogóle nie za bardzo jest za takim jedzeniem. Tak samo jak i za słoiczkami. Skończyło się na tym, że jabłko mama sobie wypiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym czytała o córeczce siostry. Zupełnie nie toleruje gotowego, słoiczkowego jedzenia.

      Usuń
    2. kazde dziecko inne moja tez srednio za sloiczkami przepadala a pozniej sie jakos przekonala :)

      Usuń
    3. Dzieci też przechodzą różne okresy :)

      Usuń
    4. no a czym starsze tym bardziej ciekawe :)

      Usuń
    5. Oj tak :) obserwuje to każdego dnia :)

      Usuń
    6. Ja również i czasami jestem w szoku jakie mądre są takie maluchy

      Usuń
    7. Zaskakują każdego dnia a ile radości przy tym :)

      Usuń
    8. Dzieci są cwane i wiedzą co dobre :) najlepiej smakuje to co zakazane xD

      Usuń
    9. Oj tak zdecydowanie jak powiesz nie to bardziej je kusi ;)

      Usuń
    10. Haha tak :D moja jeszcze za mała by rozumieć słowo NIE ale i tak łapie wszystko co jej nie wolno :D

      Usuń
    11. Jak podrosnie to będzie bardziej kusilo ja ;)

      Usuń
    12. slowo NIE ciagnie je jeszcze bardziej do siebie :D

      Usuń
  10. wybredna kaszki tez jej nie pasuja hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Bobovita uwielbiamy jednak w takiej postaci jeszcze nie próbowaliśmy. Dla mnie wydaje się to dobrym sposobem na podanie gdy jesteśmy poza domem i przygotowanie posiłku jest ograniczone. Przy najbliższej okazji zakupimy i wypróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Główna kwestia to czy przypadnie do gustu Synkowi. .:) ostatnio z tym różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te tubki, przydatne na spacerze, praktyczne i nie trzeba sie ciapac ze sloiczkiem i lyzeczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. My dostaliśmy jeden w prezencie od Bobovity, przyszła 3 paczuszka z brokułkiem ziemniaczkami i kurczaczkiem, oraz słoiczek zupka pomidorowa z ryżem:D ale jeszcze nie próbował synuś, bo nie było w sumie kiedy, bo ja mu co dzień obiadki różniaste gotuje i tak sobie w kuchni z nim eksperymentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te opakowania, widać wygodne, bezpieczne, wręcz idealne :) a smakują pewnie też bardzo, ój maluszek uwielbiam wszystkie dania z Bobovity :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bo dzieci wiedza tez co dobre :) moja rowniez uwielbia i sie zajada z Bobovita :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja Niki woli produkty Bobovity od Nestle :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię Te Nestle ale uważam że Bobovity są lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jedne zjedza wszystko co im sie da drugie beda wybredniejsze a i znajda sie tadki niejadki :P

    OdpowiedzUsuń
  20. z dziecmi to roznie tak samo moj syn byl mlodszy wszystko jadl, a teraz wybredny jest ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Synek tez przechodzi różne okresy.

      Usuń
    2. no niestety z nimi tak jest

      Usuń
    3. Moja starsza córka miala to samo mała jadło wszystko a teraz wybredna i tylko sama nie lubi jak ktoś ją karmić chce

      Usuń
    4. moja chcxe sama jesc i juz pomalu tak je :P

      Usuń
    5. no i dobrze ze dziecko chce byc samodzielne :)

      Usuń
    6. no moja to zosia samosia wszystko sama chce

      Usuń