Konkurs - zgarnij gadżet Body od BlogoMamy

20.11.14

                         Konkurs "Twoja pociecha modelem w galerii Blogomamy"

     1. Należy wyrazić chęć by twoja pociecha prezentowała Body z logiem "BlogoMama"
     2. Wyrazić zgodę by zdjęcie twojej pociechy było używane na blogu            :Blogowama.blogspot.com i fb :BlogoMama
     3. Gdy otrzymasz body zobowiązujesz się je zaprezentować je na zdjęciach zrobić tzw. mini sesję gdzie w rolach głównych będzie twój maluch i moje Body .
   4. Być aktywnym fanem Bloga jak i Fan Page BlogoMama
   5. Przesyłać zdjęcia pociechy w komentarzach według was z najlepszego ujęcia.
         
Pod uwagę przede wszystkim będę brała waszą aktywność fani chcący mieć body muszą 
                   być fanami - czyli się udzielać w końcu pociechy będą reklamować logo .
                                                   
                                                Nagrody :
              2 x Body z logiem BlogoMama w wybranym rozmiarze :68,74,80,86
                           KONKURS trwa od 20.11 - 27.11 Czas start ;)


Przeczytaj także

43 komentarze

  1. wyrażam chęć by Julia prezentowała Body z logiem "BlogoMama"
    Wyrażam zgodę by zdjęcie mojej pociechy było używane na blogu :Blogowama.blogspot.com i fb :BlogoMama

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazem chec by moja/moje pociechy reprezentowały body z logiem BLOGOMAMA oraz zgodę by zdjęcia mojej/moich pociech było używane na blogu :Blogowamama.blogspot.com i Fb :BlogoMama a zdjęcia moich córeczek juz wrzuciłam na fb pod postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy udział mogą brać tylko osoby mieszkające w Pl? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym aby mój mały szkrab dumnie nosił body z logiem "BlooMama" oraz wyrażam zgodę aby zdjęcie mojego dziecka było wykorzystane na blogu "BlogoMamablogspot.com i fb :BlogoMama.Oświadczam, że Patryczek będzie nosił wyżej wymienione body, chętnie się w nich fotografował i dzielił się swoimi zdjęciemi w tych ekstra bodziakach na FP BlogoMama i blogu =D

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecie juz zamieszczone pod wpisem na FB ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrazam chec by moja Nikola reprezentowała body z logiem BLOGOMAMA oraz zgodę by zdjęcia Nikoli było używane na blogu :Blogowamama.blogspot.com i Fb :BlogoMama :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że będzie więcej chętnych osób a tu niewiele się odzywa, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  8. ale widac jest kilka stalych osob :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamieściłabym zdjęcie kochana tylko na mojego smerfa nie ma rozmiaru bo on już 86 ma na styk :) a szkoda, o super konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie pewnie nastepna okazja :)

      Usuń
    2. moze nastepnym razem beda dla wiekszych maluchow moja starsza corka tez ma na styk 86 ale za to mlodsza dopiero 74 wiec jest szansa :)

      Usuń
    3. U nas to samo ale. .będzie inna okazja do zabawy :)

      Usuń
  10. Chętnie bym wzięła udział. Jednak na Synka rozmiaru 86 raczej nie wcisnę. Dlatego życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, ze Niki w razie wu jeszcze w rozmiar wcisne hehe :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zawyżone numeracja jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. to juz jutro poznamy :) czekamy na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  14. czekamy czekamy :P dajcie znac dziewczynki której sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrazam zgode na wykorzystanie zdjec przez blogomame. I chcialabym by corcia mogla nosic takie wspaniale body ;) pozdrawiam. Jest to wspanialy pomysl a corcia moglabynyc zywa reklama ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to gratulacje :) teraz wciskac dzieci w bodziaki i zdjecia prosimy :D:)

    OdpowiedzUsuń