Zestaw Startowy Fisher Price mój pierwszy posiłek

20.11.14

                               Zestaw Startowy do Karmienia Fisher Price .

Wszystkie akcesoria w jednym miejscu . Miseczka , talerz , niekapki , łyżeczki z pojemnikiem do zmywarki i suszarką dzięki , której wszystko poukładane w jak najlepszym porządku. Wykonane z bezpiecznego tworzywa , przydatne , funkcjonalne wszystko z myślą o naszych maluchach. Ten kolorowy zestaw jest praktyczny i pomysłowy. Postanowiłam kupić synkowi zestaw startowy do karmienia gdy już zacznie sam jeść na pewno przyda nam się jego wyposażenie.  Fisher Price jest znana marką wspomaga rozwój dziecka  , uczy i bawi . Zabawki są niezwykle pomysłowe na swój sposób oryginalne , dobra jakość , solidne wykonanie dlatego zdecydowałam się na zakup zestawu do karmienia  świetnie się znają na potrzebach dzieci! Takie nowe akcesoria z pewnością przekonają każdą mamę są niezbędne. Sztućce są lekkie tak jak talerzyk czy miseczka a niekapki wyposażone w wygodne i stabilne uchwyty. Po zdjęciu ich i ustnika mamy dla maluszka zwykły kubeczek gdy będzie już samodzielnie pił ! Wszystko mamy pod ręką , koszyczek do zmywarki ułatwia nam utrzymanie w czystości zestawu .  W skład zestawu startowego wchodzą :
- 4 kolorowe łyżeczki
- 1 talerzyk
- 1 miseczka
-2 niekapki
- Plastikowa skrzyneczka na sztućce i plastikowy koszyczek do zmywarki
 Można go włożyć do zmywarki i szybko w niej umyć ponad to koszyczek do zmywarki może służyć nawet jako przechowalnia innej zastawy dla naszych maluszków ma aż 4 przegródki w każdej znajdzie się miejsce na coś innego talerze kubeczki sztućce my nawet przechowujemy tam zupki , deserki czy kaszki albo butelki suszą się w naszym koszyczku po umyciu to zestaw bardzo praktyczny i jak dla mnie przydatny. Nasza mała pociecha ma swój własny kącik w naszej kuchni . Fajnie , że Fisher Price pomyślało o małych smakoszach i stworzyło dla nich taki zestaw.  Polecam! Cena zestawu ok 98 zł . Zdjęcia zestawu zamieszczam poniżej:


Przeczytaj także

22 komentarze

  1. super zestaw samym kolorem przyciąga leciutki i łatwy w myciu napewno niejednej mamie taki zestaw to skarb. Dla mnie 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super ale jak dla mnie to drogi zestaw u mnie chłopaki mają serwowane na Ikea ale jeśli by nie.mój ograniczony budżet napewno bym zakupiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw nawet nie wiedziałam o nim ;) jak na fp to cena standardowa czasami warto dać więcej jak wie się za co się płaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ale fajny zestaw! Cała zastawa dla małego smyka :) ja mam miseczki, łyżeczki i kubeczek z Tommee Tippee ale wszystko osobno musiałam kupować. No i są jedno-kolorowe, więc te z pewnością się wyróżniają i przez swoje jaskrawe kolory zachęcają dziecko do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo fajnie, tęcza kolorów. Jeśli cena adekwatna do jakości to czasem warto zapłacić. Poza tym zestaw mały nie jest. .. Kupując średniej klasy niekapek tez trzeba zapłacić kilkanaście złotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie obliczając nawet taniej wyjdzie

      Usuń
    2. za taka jakos jaka oferuje fp warto dac czasami wiecej a prawda taka ze zestaw taniej wyjdzie :)

      Usuń
    3. no wychodzi taniej jak się pooblicza :)

      Usuń
  6. Ale świetny zestaw :) szkoda tylko, że jest taki drogi bo bym mojemu Arturkowi kupiła :) Rewelacja, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że świetny. Kolory robią duże wrażenie:)

      Usuń
    2. Kolory to podstawa bo i dziecko chętniej zje jak mu się spodoba ;)

      Usuń
    3. U mnie to działa zdecydowanie :)

      Usuń
  7. Nawet taki, że zegdzieś na weekend można wziąść zapakujesz i wszystko pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny ten zestaw i bardzo mi sie podobaja kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I pierwsze co do buzi ;) tam się najlepiej testuje wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń