Czekoladowa rozkosz od Norel

20.11.14

                        Odżywczy krem regenerująco - rewitalizujący od Norel 

Testowanie kremu czekoladowego od Norela była dla mnie niezwykłą przyjemnością. Po otwarciu kremu poczułam słodycz zapach mlecznej czekolady i taki sam kolor zobaczyłam .  Czując zapach od razu aż chce się go wypróbować i nim smarować a nawet zjeść;) Krem ma konsystencję półtłustą , ale łatwo wciera się w skórę . Skóra po użyciu kremu odżywiona gładka świeża i pachnąca. Estrakt z czekolady działa regenerująco , masło shea zmiękcza uelastycznia i natłuszcza . Cały czas czujesz zapach a skóra gładka lśniąca . Po kliku stosowaniach zobaczyłam różnicę moja wysuszona zmęczona  skóra ujędrniona nawilżona krem świetnie działa ;) Już po pierwszym jego użyciu moja skóra wchłonęła go szybko tego potrzebowała regeneracji i natłuszczenia. Jestem pod wrażeniem . Używam go na noc i rano gdy wstaję a zapach czekolady towarzyszy mi przez cały dzień. Skóra jest ożywiona przyjemna w dotyku . Pudełeczko pojemności 50 ml jest wydajne. Myślę , że krem mi trochę posłuży. Z przyjemnością każdej mamie i nie tylko polecam krem czekoladowy Norel jeśli potrzebujecie odżywienia i regeneracji a do tego cudownego zapachu i uzdrowienia czekoladą polecam wam ten krem do nabycia tutaj : www.norel.pl 
                                                      Zdjęcia kremu zamieszczam poniżej :


Przeczytaj także

20 komentarze

  1. super produkt zwłaszcza, że ujędrnia i zmiany są widoczne uwielbiam zapach czekolady, więc jest wart swej uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze ja mam cerę mieszana bliżej tłustej :-( chętnie bym wypróbowała bo uwielbiam kosmetyki czekoladowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna rzecz która warto spróbować tym bardziej ze uwielbiam czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja potrzebuje uzdrowienia czekoladą :) opis brzmi fantastycznie więc napiszę list do Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi BlogoMama..oj kusi zdecydowanie. Zwłaszcza czekoladowych łasuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam jeden balsam czekoladowy i jestem w nim zakochana :) nie dziwie się, że recenzja jest tak pozytywna :) chętnie bym go też przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę czytać Twojego bloga....
    Bo przez Ciebie zbankrutuję xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bardzo kusi zdecydowanie trza się zwrócić do mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zeby tylko ktos sie nie pomysli i nie zjadl tego smakolyku hehe :-)

    OdpowiedzUsuń