Przetestuj pieluszki babydream Fun&Fit!

8.4.16




Nowe , ulepszone pieluchy jednorazowe babydream Fun & Fit zapewniają odpowiednią ochronę już od pierwszych dni życia.  Mogą towarzyszyć naszemu dziecku na każdym etapie jego rozwoju , zostały idealnie stworzone do potrzeb najmłodszych. Cechuje niezwykle miękka warstwa wewnętrzna , elastyczność , dodatkowa wkładka z włókniny , lepsza chłonność i oczywiście estetyczne wykonanie. Mieliście już okazje o nich poczytać :)
Pieluszki babydream Fun&Fit stały się naszym pewniakiem. Sprawdziły się świetnie , kto przegapił naszą relację nadrabia KLIK. Teraz czas na was ! Będziecie mieli okazje przetestować pieluszki babydream Fun&Fit wraz ze swoimi pociechami !  Wystarczy , że weźmiecie udział w konkursie odpowiecie na proste pytanie : Dlaczego chcesz przetestować nowość pieluszki babydream Fun&Fit ? Spełniając pozostałe warunki. W konkursie wyłonimy 5 testerów , każdy z nich otrzyma wybrany rozmiar pieluszek babydream Fun&Fit. Zapoznajcie się z poniższymi zasadami i do dzieła ;)

                                                                          Konkurs

                                                        1. Miło będzie jak nas polubisz KLIK.
                                                      2. W komentarzu pod tym wpisem napisz :
                                Dlaczego to właśnie ty chcesz przetestować nowe pieluszki babydream?
                                                          Wpisując nazwę profilu  z facebooka.
                                                  3. Zaproś 2 znajomych do zabawy na Facebooku.
                                               4.  Udostępnij publicznie informację o konkursie.
                                                            5. Jedna osoba - jedno zgłoszenie.
                                   6. Prace niezgodne z regulaminem , nie będą brane pod uwagę.
                                7. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny , skierowany do osób                                               pełnoletnich posiadających pełną zdolność do czynności prawnych.
                   8. Wysyłając zgłoszenie zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.
           9.Konkurs nie jest w żaden sposób wspierany przez serwis społecznościowy Facebook.

                                                              Konkurs trwa od 08.04-15.04 

                                                           EDIT . WYNIKI KONKURSU:

                                                    Pieluszki babydream Fun&Fit przetestują :

                                                                             Zosia Jak
                                                                        Agnieszka Kieras
                                                                           Gosia Blue 
                                                                           Alicja Biernat 
                                                                        Izabela Krawczyk

          Wygrane osoby proszę o dane do wysyłki we wiadomości prywatnej na Facebooku z                                                numerem telefonu dla kuriera oraz rozmiar pieluszek .
                          
                                                                         

                                           
                   

Przeczytaj także

76 komentarze

  1. Mam dwóch synow, od 5 lat siedzę w pieluchach, używałam różnych marek, bywały lepsze i gorsze,ale dopiero niedawno wpadly mi w ręce babydream i jestem z nich niesamowicie zadowolona wiec chetnie przetestuje ich nową wersję, no cóz lepiej się przekonać później niż wcale

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przetestować te pieluszki z moją 3 miesięczną córeczką, ponieważ jest to dla nas nowość na rynku. Pozwolą one nam na rozwijanie nowych umiejętności nie martwiąc się o to czy pieluszka nie przecieknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.facebook.com/agnieszka.redzik. Mój Oliwier ma podejrzenie autyzmu,nie rozumie co to siusiu, czy fe :D Ciągle używamy pampersów i to w dużych ilościach. Szukam czegoś co będzie dla niego wygodniejsze niż nasze dotychczasowe rozwiązanie bardziej chłonne. Pampersów babydream używaliśmy kiedyś ,ale od jakiegoś czasu nie ma ich w asortymencie. Bardzo za nimi tęsknimy. Jeśli te są tak samo dobre <3 to będzie to nasza wielka miłość. Pozdrawiam i dziękuję za szansę zgłoszenia się do testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/agnieszka.redzik

      Usuń
    2. my używamy tylko pampersów bo tylko im ufam na 100%, nigdy nie kupiłam pieluch tej parki choć nie ukrywam przetestowałabym jedna paczkę by się przekonać czy rzeczywiście są one na tyle dobre by się przerzucić:)
      facebook- login Kate EM

      Usuń
  4. Anna Magdalena Natalia Wojnarowska8 kwietnia 2016 22:10

    Dlaczego my ? Każdy rodzic chce dla swojego dziecka jak najlepiej u każdy chce by małych czuł się konfortowo ! Ja dziecka własnego nie mam teoretycznie :P bo praktycznie taj :P Mój braciszek ma 20 miesięcy jest moim oczkiem w głowie i to dla niego chce wszystkiego co najlepsze ! Próbowaliśmy różnych pieluszek niestety prawie wszystkie u nas ze słabym efektem Kacper potrafi przelać KAŻDE! Zależy mi by czuł się swobodnie i konfortowo. Nowych pieluszek z baby dream nie próbowaliśmy dlatego chętnie przetestuje my i może będą one strzałem w 10 !

    Pieluszki baby dream Fun&Fit testować chcemy strzał w 10 mieć będziemy to jest super sprawa z nimi sucha będzie zabawa ! Gdy pieluszki zdobędziemy komfortowo czuć się będziemy ! Nie mama ! i nie tata ! lecz siostra chce zadowolić swojego brata !

    OdpowiedzUsuń
  5. Od narodzin moich bliźniaczek jestem wierna jednej marce pieluch , choć ich cena odbija się dość mocno na moim portfelu, bo zużywamy pieluch masę . Może po 9 miesiącach spróbować czego innego, tańszego , może podobnej jakości . Fajnie byłoby gdyby udało nam się troszkę zaoszczędzić , bo do odpieluchowywania jeszcze długa droga .

    OdpowiedzUsuń
  6. Od narodzin moich bliźniaczek jestem wierna jednej marce pieluch , choć ich cena odbija się dość mocno na moim portfelu, bo zużywamy pieluch masę . Może po 9 miesiącach spróbować czego innego, tańszego , może podobnej jakości . Fajnie byłoby gdyby udało nam się troszkę zaoszczędzić , bo do odpieluchowywania jeszcze długa droga .

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córeczka ma teraz 18 miesięcy więc jeszcze korzysamy z pieluch. Chciałbyśmy je przetestować poniewaz lubimy poznawać nowe rzeczy. Mała nie ma żadnych uczuleń ani alergii dlatego często próbujemy różnych pieluch i będziemy miały dobre porównanie. Pieluszki Babydream już gościły w naszym domu ale nie te w nowej wersji. Dlatego mocno trzymamy kciuki - może się nam uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W posiadaniu moich dwóch prawych rączek, jest mały urwis o imieniu Natanek.
    Od samego początku jego życia miałam problem z wyborem dla niego odpowiednich pieluszek.
    Nacio, bo tak mówię do niego zdrobniale, skończył 4 miesiące i rośnie mi jak na drożdżach. Waży już 8 kg i widać, że jeszcze trochę i styknie dyszka :)
    A my jesteśmy za przeproszeniem w ciemnej d**ie.. raz pampers, raz dada, raz coś na j z lidla i podsumowując nie wiem które są dla niego najlepsze.
    Nie próbowałam jeszcze tych z Rossmana Babydream i z chęcią je wypróbujemy.
    Nie chcę cieszyć się za wczasu, ale chciałabym by zostały one z nami na zawsze, a ja bym nie musiała krążyć po biedronkach, lidlach i tesco by znaleźć dla maluszka odpowiednie pampersy.
    Póki co zostało nam jeszcze 1/4 opakowania dady i jesteśmy gotowi na testy babydream 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Syn ma 18miesięcy, używaliśmy już chyba wszystkich możliwych dostępnych na rynku pieluszek ale żadne nie zrobiły na nas wrażenia "wow" może akurat nowe pieluszki babydream Fun&Fit spełnią nasze wymagania ? Byłoby idealnie je przetestować i w końcu znaleźć te jedyne i najlepsze? :)
    Pozdrawiam Magdalena Dyrda

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bliźniaków i od urodzenia używamy tych pampersow. Jestem bardzo zadowolona z babydream 3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam 8 miesięczną córeczkę Amelkę. Od początku testujemy rożne pieluszki bo te, które tak wszędzie chwalą - zawiodły. Okazało się, że nie cena świadczy o jakości. Chciałybyśmy przetestować z Amelką własnie te pieluszki by mieć porównanie z tymi, które już testowałyśmy a mianowicie Dada i toujours. Z tych dwóch firm moim zdaniem te drugie bardziej spełniają swoja funkcję.... A może.... po testowaniu okazałoby się, że babydream są tymi najlepszymi dla Amelki?! Jeśli wybierzesz nas do testowania to na pewno damy znać..... A testowane pieluszki mogą na dłużej zagościć w naszym domu :) Będzie nam miło, mi i Amelce jeśli to własnie my będziemy mogły sprawdzić jaką jakość daje nam firma babydream. :)
    Pozdrawiam
    https://www.facebook.com/iwona.swat.7?fref=ufi&rc=p

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, chciałabym przetestować pampersy babydream, ponieważ nigdy nie kupowałam ich mojej córce która nosiła pampery do 2,5 roku życia. Teraz będę miała okazję sprawdzić je na synku który nie długo pojawi się na świecie i być może będą to pampersy nr 1 tym bardziej że teraz są ulepszone :) jeśli uda nam się, to poprosimy jedyneczki (1) :) pozdrawiam Ewa Błaszczak

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. witam szukam idealnych pieluszek dla mojej córeczki dlatego chętnie przetestuję Anna Adam Cygert na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcielibyśmy wypróbować-testować, gdyz Tomcio jest alergikiem , ma uczulenia nawet na pieluszki , więc szukamy idealnych dla niego , sporo to kosztuje czasu i pieniędzy, taka metoda prób i błędów.Ale czego się nie robi dla dzieci. Mało tego ma my problem także z dopasowaniem pieluszki , synek ma duży brzuszek nie pasują na niego pieluszki przeznaczone dla jego wagi aktualnej . Z chęcią sprawdzimy pieluszki BabyDream. Judyta Szostak

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam roczną córeczkę, nigdy nie stosowałam tych pieluch, chce spróbować gdyż córeczka ma bardzo delikatna skórę i często odparza ja, jeśli pieluszki by się sprawdziły z przyjemnością bym je kupowala. może wkoncu trafilabym i przestaloby ja odparzc Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę przetestować nowe pieluszki ponieważ testowanie produktów to moja pasja i hobby. Lubię ekstremalne wyzwania i eksperymenty na własnej skórze. Sama jestem blogerką i mamą dwóch cudownych urwisów ( Igorek 5 lat, Natanek 2 miesiące ).

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem mamą 7 miesięcznej dziewczynki, zgłaszamy swoja chęć testowania pieluszek gdyż nigdy ich nie używałyśmy i jestem bardzo ich ciekawa. Dodatkowo uwielbiam poznawac nowe produkty i chętnie dzielić się ze wszystkimi moją opinią :)


    FB- Magdalena Seweryn
    blog obserwuję - czekladka24

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkim biorącym udział w zabawie, życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze me szczęście ma prawie dwa latka
    Choć ją odpieluchowujemy
    Dalej zdarza się wpadka
    Druga córeczka ma niespełna dwa miesiąca
    I wiadomo jak to takie małe brzdące
    Pieluch zużywa chyba dziennie tonę
    I wydajemy na to istną fortunę
    Pieluszek babydream jeszcze nie mieliśmy
    Choć parę rodzajów już przerobiliśmy
    Narazie na pampersach stoimy
    I dalej młodej nie męczymy


    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze me szczęście ma prawie dwa latka
    Choć ją odpieluchowujemy
    Dalej zdarza się wpadka
    Druga córeczka ma niespełna dwa miesiąca
    I wiadomo jak to takie małe brzdące
    Pieluch zużywa chyba dziennie tonę
    I wydajemy na to istną fortunę
    Pieluszek babydream jeszcze nie mieliśmy
    Choć parę rodzajów już przerobiliśmy
    Narazie na pampersach stoimy
    I dalej młodej nie męczymy


    OdpowiedzUsuń
  22. https://www.facebook.com/profile.php?id=100003224086802

    Chętnie wzięlibyśmy udział w teście pieluszek Babydream razem z 13 miesięcznym synkiem (12 kg) Nigdy wcześniej nie miałam okazji przetestować pieluszek Babydream jestem ciekawa ich jakości i skuteczności.Z ciekawości dużo czytałam o nich na portalu internetowym,bardzo spodobała mi się ich kolorystyka,która zachęca do ich wypróbowania.Bardzo chciała bym je przetestować,lubię poznawać nowe produkty i wystawiać opinie,dlatego zgłaszam się do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Daczego bo są super ostatnio je poleciłas kupiłam Blance i narazie ok nic się ze sórą nie dzieje ja troche rozmiar zamały kupiłam ale chetnie przetestuje wieksze

    OdpowiedzUsuń
  24. Daczego bo są super ostatnio je poleciłas kupiłam Blance i narazie ok nic się ze sórą nie dzieje ja troche rozmiar zamały kupiłam ale chetnie przetestuje wieksze

    OdpowiedzUsuń
  25. Używaliśmy "jedynek" Teraz córka jest na etapie "piątek" z innej firmy. Z miłą chęcia sprawdzilibyśmy na skórze naszej Iskireczki czy będą dobre. Córka ma baaaaardzo delikatną skórkę, atopową, którą dosłownie wszystko podrażnia .... :( Szukamy takich pieluszek, które będą dla Niej w pełni bezpieczne. Może będą to właśnie te? :)
    Mój profil na fb: https://www.facebook.com/agnieszka.rowka

    OdpowiedzUsuń
  26. Bo bardzo lubimy produkty Rossmana i Babydream, także chętnie przetestujemy jedyneczki, wciąż poszukujemy pieluszek "idealnych" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego chcę testować pieluszki Babydream? Jestem na etapie odzwyczajania synka od pampersów, w dzień ładnie woła na nocniczek, lecz na noc musimy zakładać pampersa :( Próbowaliśmy już różnych pampersów, ale większość nie zdawała egzaminu, albo uczulały, albo synek wstawał przemoczony. Chciałabym w końcu trafić na odpowiednie pieluszki, dlatego z ogromną przyjemnością i chęcią przetestowaliśmy pampersy Babydream. Słyszałam o nich wiele dobrego, więc tym bardziej, chciałabym się przekonać, czy faktycznie są takie dobre i warte zakupu.
    Na fb zaprosiłam znajomych, jako Katarzyna Kijek

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego chcę testować pieluszki Babydream? Jestem na etapie odzwyczajania synka od pampersów, w dzień ładnie woła na nocniczek, lecz na noc musimy zakładać pampersa :( Próbowaliśmy już różnych pampersów, ale większość nie zdawała egzaminu, albo uczulały, albo synek wstawał przemoczony. Chciałabym w końcu trafić na odpowiednie pieluszki, dlatego z ogromną przyjemnością i chęcią przetestowaliśmy pampersy Babydream. Słyszałam o nich wiele dobrego, więc tym bardziej, chciałabym się przekonać, czy faktycznie są takie dobre i warte zakupu.
    Na fb zaprosiłam znajomych, jako Katarzyna Kijek

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem mamą 20 mc Mikołajka. To już czas gdy powinniśmy się zbliżać do majteczek ale niestety nie spotkałam sie z zadowoleniem ze strony syna :P od urodzenia używamy różnych pieluszek. :) lubimy eksperymentować :) te nowe pieluszki również chcielibyśmy przetestowac . https://www.facebook.com/dorota.bochenek.965

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dopiero oczekuje swojego maleństwa, które już na dniach powinno się pojawić. Na razie będziemy zaczynać swoją przygodę z pieluszkami i zapewne będę musiał ich kilka przetestować, żeby były odpowiednie dla skóry małej Niuni. Bardzo chętnie przetestujemy Babydream ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego Ja ?Poniewż liczy się dla mnie najwyższa jakość i szczęśce moje rodziny a to wszystko mogą dać nam pieluszki BABYDREAM FUN&FIT!

    OdpowiedzUsuń
  32. A oto nasza odpowiedź troche bajkowa , ale uzasadniona dlaczego :)

    Za górami, za lasami, w pewnym mieszkanku żyła sobie malutka Małgosia. Była uśmiechnięta, szczęśliwa i tym zarażał wszystkich dookoła ! Dzięki temu w domu Panowała wspaniała Królewska atmosfera… O królewskie mieszkanie dbali wspólnie, jednak gdy przyszedł czas na wybór PIELUSZEK, nie chciała zbytniej pomocy ! Chciał wybrać je tylko z mamusią by NOSZĄC PIELUSZKI czuł się jak KRÓLOWA ! W poszukiwaniu pieluszek - przeglądały wszystkie gazetki, oferty - ale wciąż nie znajdowały nic wspaniałego ! Jednak marzyła ciągle mieć WSPANIAŁE PIELUSZKI w stylu KRÓLEWSKIM– ale nikt nie umiał sprostać jej wymogom w tych, że CZASACH! Małgosia wraz z mama jednak ostatnio znalazły w internecie ogłoszenie że BlogoMama takie właśnie PIELUSZKI ma do rozdania, więc szybko napisały swą historię i ją wysłały ! Jej marzeniem jest mieć właśnie je , bo one królewskie sa. Jakie zakończenie tej historii będzie przekonamy się bo BlogoMama dopisze je ! <3
    Na FB JAKO Marzeba Anna Ganfler :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dlaczego Ja?
    otóż, jak zobaczyłam dany konkurs, to nie mogłam oprzeć się tak jak Ty pokusie by spróbować :) Oczywiście nie ja,bo takich rozmiarów nie produkują :P ale dla swojej córeczki Irminki.
    Tak jak Ty, nie eksperymentowałam i uczepiłam się jednej firmy, ale jak tak polecasz, czytając Twoją recenzję to muszę się skusić :)


    Na fb- Zofia Jak

    OdpowiedzUsuń
  34. Córka Antosia lubi zwierzaki, a zwłaszcza te najbardziej puchowe :) a że teraz ma etap że pielucha jest beee.. i ją zdejmuję, przez to wszystko w koło jest polane, to z pewnością te owieczki jej się spodobają , w końcu beeeeee będzie miała na sobie :D no i przekonam się może, że nie zawsze to co tanie jest złe :)

    Na facebooku -Michał Andrzej Lewandowski

    OdpowiedzUsuń
  35. chcialabym przetestowac pieluszki poniewaz mamy problem z dobraniem do skorki bo wystepuje uczulenie a nie stac mnie na kupowanie poniewaz jestem samotna osoba z niskimi dochodami ledwie co na zycie stacza

    OdpowiedzUsuń
  36. Używałam kiedyś "poprzedniej wersji" pieluszek Babydream... i byłam średnio zadowolona. Były dość "szorstkie", twarde i często przeciekały. Dlatego chciałabym wypróbować udoskonalone pieluszki Babydream, a być może ponownie się do nich przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym przetestować pieluszki Babydream ponieważ ciągle słyszę od męża. .. co to za wynalaek, gdzie to ma przód. ... nie możesz kupić jakiś normalnych pieluch bez tych wzorków.... no coż tata zajmuje się dzieckiem to bywa różnie ... często moj maluch wtedy ma pieluszkę tył na przód lub za chwilę nie jest już na swoim miejscu. Dlatego chcialabym aby tatuś sprawdził nowy rodzaj pieluch, być może będą prostsze w obsłudze . ☺
    Na fb Anna Oleszak

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem osobą ostrożną z natury. Odkąd pojawiła się córka za namową kuzynki kupiłam pewien rodzaj pieluch i tak przez 20 miesięcy towarzyszą nam od nardzin córeczki. Nie są to jednak pieluchy-marzenie. Nie uczulają, nie podrażniają ale są coraz mniej chłonne. Zdarza się nocne przeciekanie. Denerwuje mnie to coraz bardziej (mam wrażenie, że im większe rozmiary tym jakość gorsza)i jestem na etapie szukania nowych. W Rossmanie już nie raz brałam do ręki Babydream, ale za każdym razem odkładam...niezdecydowana. I podążam po te nieszczęsne robaczkowe pieluchy. Jak zwykle nie potrafię się zdecydować. Dlatego bardzo chcę testować te pieluszki, gdyż wreszcie zmotywuję się do zmiany. Da mi to wreszcie motywację, by nie zadowalać się przeciętnością a dążyć do spełnenia dziecięcych i matczynych marzeń o pieluszkach idealnych!
    Na fb Patrycja Głog:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój synek ma 8 m-cy, do tej pory używaliśmy pieluszki wielorazowe. Niedługo wracam do pracy, postanowiłam zacząć używać jednorazowe ponieważ tak będzie nam wygodniej. Chętnie przetestuję Babydream Fun&Fit może zostaną z nami na dłużej.
    Facebook https://www.facebook.com/emilia.wozniak.50

    OdpowiedzUsuń
  40. Dlaczego ja chce przetestowac babydream Fun & Fit? No coz razem z moim szkrabem jestesmy gotowi na wyzwania na nowe doświadczenia i gdybyśmy zostali wybrani napewno bedziemy obiektywni. Przedstawimy nasza opinie dogłębnie i szczerze. Nasza opinia podzielimy sie rowniez z rodziną i znajomymi ktorzy maja maluszki a w ostatnim czasie sporo ich przybyło. Z miła checia bym zaprosiła do udziału w testowaniu wszytkie mamusie ktore maja dzieciaczki używające pamperów do przetestowania ale wybiorę dwie najbliższe mi i mojemu snkowi.

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100002848887784&sk=about&section=work

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym przetestować te pieluszki, ponieważ nigdy wcześniej ich nie używałam oraz jest to dla mnie zupełna nowość. Z chęcią porównam je z innymi, których używałam do tej pory. A z tych osobiście nie jestem zadowolona ja ani mój synek. Codzienne zużywamy pieluszek sporo, a mąż kupuje niby te lepsze. Niestety przeciekają, źle dopasowywują się do pupy małego i widzę, że maluchowi one nie odpowiadają. Cenowo nie są warte swojej jakości ani ceny. Dodam, że mąż robi zakupy pieluchowe, ponieważ mamy kawałek do sklepu, a mój maluch ciągle choruje ostatnio, więc zdajemy się na wybór taty. A, że właśnie otworzyli koło nas Rossmana i mielibyśmy bardzo blisko z chęcią przetestujemy te pieluszki. Tym bardziej, że wiele koleżanek sobie chwali pieluszki z tej formy pod względem jakościowym i cenowym. I nie chciałbym być w ich oczach tą, która nie zna tych pieluszek. A za zaoszczędzone pieniążki z pieluch kupiłabym super leżaeczek-bujaczek synkowi, o którym tak bardzo marzę.
    Izabela Borusińska
    https://web.facebook.com/iza.bogucka.7

    OdpowiedzUsuń
  42. https://www.facebook.com/aneta.przeniczkowska.9 Obecne pieluchy robią psikusa przepuszczają to i owo a te nowe to pokusa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Moja córeczka Tosia jest wymagająca
    Choć to „kawał” słodkiego jest brzdąca.
    I w przypadku pieluch moja panna ciągle marudzi
    Choć mama z ich wyborem nieźle się natrudzi.
    W każdej coś nie pasuje niuni małej mojej,
    I tak nadużywam mamo cierpliwości twojej.
    A te pieluszki z Rossmana choć o nich słyszałam
    Szczerze powiem dotąd dla córeczki jeszcze nie używałam.
    I tak się zastanawiam czy wymagania moje spełni,
    Ale oczywiście to mój bobas na swojej pupie oceni.
    I tak do testowania się zgłaszamy,
    I na jego wyniki z niecierpliwością czekamy.

    https://www.facebook.com/barbara.kuchta.16

    OdpowiedzUsuń
  44. Chce przetestować pieluszki ponieważ gdyż nigdy ich nie stosowalam a może okażą się lepsze od pieluszek Doda

    OdpowiedzUsuń
  45. Pieluszki nasze Babydream Fun&Fit kochane! Chcę Was przetestować, niech moja pupa usiądzie na niej, niech zawiśnie na moich bioderkach, niech zatańczę w niej nawet kankana...ta pielucha niech będzie, niech będzie od samego rana i do wieczora...nie znam Was, a moja mama robi się chora od ciągłego zgadywania, która pielucha lepsza i która wspanialsza...jesteś...przyjdź, moja pupa tez niech będzie weselsza i suchsza, bo obecna pielucha jest tak słabo chłonna, że wszystko wylewa się z niej nawet na wysokości mojego brzuszka. Pozdrawiam Konstanty 2 latka

    OdpowiedzUsuń
  46. Z ogromną chęcią przetestujemy te nowe pieluszki z moim synkiem Kamilem, ponieważ jestem ich na prawdę bardzo ciekawa. Używany pieluszek Pampers,ale jestem na etapie poszukiwania czegoś tańszego,z chęcią pozostaniemy z nimi na dłużej jeśli będziemy mieli okazję je poznać bliżej. Barbara Trybus.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przechodziłam dziś obok tych pieluch i zastanawiałam się: "Wypróbować? Eee może nie.." biłam się z myślami i w ostateczności nie wzięłam. Patrzę a tu taka szansa dlaczego by nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z ogromną chęcią przetestujemy te nowe pieluszki z moim synkiem Kamilem, ponieważ jestem ich na prawdę bardzo ciekawa. Używany pieluszek Pampers,ale jestem na etapie poszukiwania czegoś tańszego,z chęcią pozostaniemy z nimi na dłużej jeśli będziemy mieli okazję je poznać bliżej. Barbara Trybus.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mówi się, że najdelikatniejsza jest pupa niemowlaka i to właśnie o nią trzeba najbardziej dbać bo szybko się odparza i często ulega podrażnieniu. Im dziecko starsze tym mniej problemów z odparzeniami.
    Tyle w teorii bo u nas im dalej w las - tym gorzej. Mamy w domu wszędobylskiego, ciekawskiego, zadziornego półtoraroczniaka, który jest po prostu żywą iskrą. Biega jak nakręcony, śmieje się, upada, podnosi a przy tych wszystkich ruchach podrażnia sobie pupę. Pieluszki choć dobrej marki bardzo często przeciekają, właśnie przez niedostosowanie ich do intensywności aktywności mojego malucha. Chętnie przetestujmy nowe pieluszki Babydream i kto wie może one poradzą sobie z ochroną pupy wyjątkowo aktywnego dziecka? :)

    Pozdrawiam
    Anna Chałowska

    OdpowiedzUsuń
  50. Edyta Turoboś Witam jestem mamą 4 miesięcznego synka często kupuję pieluszki Baby dream i z ogromną przyjemnością przetestowalibyśmy nową ich odsłonę i zapoznac sie z ich właściwościamy .

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mialam okazji wyprobowac jeszcze waszych pieluszek wiec moze wlasnie teraz najdzie ta pora.

    OdpowiedzUsuń
  52. szukam pieluszek które będą w przystępnej cenie i będą jakościowo dobre, od roku próbujemy różnych marek pieluch , chętnie przetestujemy i te

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielką chęcią przetestujemy te pieluszki. Moje córki mają pół roku i są dni, że pampersy schodzą nam dosłownie jak woda. Używamy drogich pieluszek, bo dziewczynki tylko je tolerują, każde inne albo nam przeciekały, albo podrażniały skórę. O pieluszkach Babydream słyszałam wiele dobrego, i dlatego chciałybyśmy je przetestować - gdyby się sprawdziły to byłaby ulga dla naszego budżetu domowego, ponieważ wiadomo ile pieluszek idzie przy jednym dziecku, a co dopiero przy dwójce.
    Bernadeta R.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. https://www.facebook.com/agnieszka.redzik
    Wraz z moim 9 miesięcznym synkiem przetestowali byśmy te pieluszki żeby przekonać się czy sprawdzą się , nie wszystkie pieluszki przeszły ten test bo synek ma na niekture alergie ale te ...... warto by było przetestować

    OdpowiedzUsuń
  56. Bo pampersy są przereklamowane.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ponieważ mój dwulatek nadal jest jeszcze wrogiem nocnika, musimy używać pieluszek. Przetestowaliśmy większość pieluszek dostępnych na rynku, natomiast nowe Babydream są nowością również dla nas. Chętnie dowiemy się, co dla nas przygotowali producenci i z radością podzielimy się spostrzeżeniami z innymi mamami :-)
    https://m.facebook.com/profile.php?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  58. Poszukuję najlepszego rozwiązania, aby pupa malucha była sucha, a dziecko spokojne, a co za tym idzie ja także.Bardzo chętnie podzielimy się efektami z innymi rodzicami w realu jak i w sieci.Pozdrawiam Anna Konert-Sadowska

    https://www.facebook.com/anna.konertsadowska

    OdpowiedzUsuń
  59. Moj synek ma 2 miesiace. Próbowaliśmy juz wielu pampersów jednak po wszystkih praktycznia miał odparzenia. Szkoda mi synka kiedy patrze na jego pupę która jest strasznie czerwona. Musimy zobaczyć kolejne pampersy, więc liczymy na wygraną :0

    OdpowiedzUsuń
  60. Przez jakiś czas używaliśmy pieluszek Babydream, były fajne i bardzo nam odpowiadały zarówno cenowo jak i jakościowo. Jednak po jakimś czasie miałam wrażenie iż ich jakość sie pogorszyła, zaczęły przeciekać i dupka córci parę razy była odparzona. Problemy przeszły gdy zaczęliśmy używać pampersów innej marki. Teraz chętnie przetestujemy nową jakosć Babydreamów, może znów do nich wrócimy? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie mialam okaazji ale z checia przetestowala bym pieluszki babydream synek to wczesniak któremu nie wszystkie pieluchy odpowiadają szukam takich w ktorych bedzie czul wygode bez obaw ze po 2 h bedzie mial przeciek nynka nowak pozdrawia razem z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  62. chętnie przetestuje pieluszki bo jestem pierwszy raz mamą i lubię sprawdzać nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę przetestować nowe pieluszki Babydream z myślą o dwójce moich maluchów: 2 letniej Oli i rocznym Bartku. Obydwoje noszą ten sam rozmiar pieluch i w sumie zużywają ich tak samo dużo. Używam do tej pory tylko pampersów, bo według mnie są najbardziej chłonne, więc nie zużywam ich aż tyle. Nie uczulają też moich dzieci, co jest dla mnie najważniejszą sprawą. Szukam już jakiś czas pieluch, które będą równie dobre, a odciążą trochę mój budżet domowy. Z chęcią wypróbuję więc nowe pieluszki Babydream, aby móc ocenić różnicę i czy warto zamienić pampersy na pieluszki z Rossmanna.

      Usuń
  63. Kiedyś miałam okazję używać pieluszek firmy Babydream ale niestety odparzały córeczkę i musiałyśmy zakupić pieluszki innej marki , ale teraz po metamorfozie chętnie je przetestujemy ponieważ nasza przygoda z pieluszkami jeszcze trwa ;) Dlatego chętnie ocenimy różnicę pomiędzy starymi a nowymi pieluszkami a córeczka to naprawdę surowy juror:) :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Kasia Domañska
    Naszym oczkiem w głowie jest 15-miesięczna córcia Oliwka, która jest żywiołowym dzieckiem, ciekawym otaczającego świata...Używamy pieluszek Dada, bo są w przystępnej cenie i poniekąd spełniają nasze oczekiwania, choć ostatnio Oliwka pochłania duże ilości wody i kompocików....Pojawił się problem z chłonnością pieluszki i wiszącym pełnym "bakiem" siku, dla mojej ruchliwej córci, która jest wszędzie nie jest to wygodny bagaż :) i przeszkadza w zdobywaniu świata ...z chęcią przyjmiemy wyzwanie testowania pieluszek Babydraem Fun&Fit :) może od tej pory one będą Naszym NUMEREM 1 (y)

    OdpowiedzUsuń
  65. Moj syn już z tych większych ale za nic nie chce się pozbyć pieluch więc bylby swietnym testerem pieluch do zadan specjalnych czyli testowanych w trudniejszych warunkach, wszelki ruch- rower, bieganie, wspinanie itp

    OdpowiedzUsuń
  66. Moj syn już z tych większych ale za nic nie chce się pozbyć pieluch więc bylby swietnym testerem pieluch do zadan specjalnych czyli testowanych w trudniejszych warunkach, wszelki ruch- rower, bieganie, wspinanie itp

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Razem z moją córką Nadią chętnie przetestujemy pieluszki marki BABYDREAM fun&fit, i wrażeniami z pewnością sie podzielimy.
    Nadajemy się do tego testu, ponieważ Nadia jest dosyć aktywnym maluchem. W ciągu dnia malo śpi i cały czas jest w ruchu, kopie, przewraca się z boku na bok,
    nocą zaś śpi bez przerwy.
    Przy testowaniu pieluszek skupimy się na tym czy będą one dobrze przylegały do ciała,
    rzepy będą mocno trzymać nawet po kilkukrotnym odpinaniu i zapinaniu, będą chłonne i jednocześnie cienkie, i lekkie.
    Czy ich kształt nie będzie ograniczał ruchów dziecka oraz
    czy przy ich stosowaniu nie będzie miała miejsca żadna reakcja alergiczna.
    Poza tym chciałbym by podczas całego dnia, nie tylko podczas snu, zabawy, spacerów czy podróży moja córeczka czuła się komfortowo może te pieluszki właśnie będą jej to zapewniały.
    https://www.facebook.com/agnieszka.klajnowska

    OdpowiedzUsuń
  69. Pieluszki, których obecnie używamy, być może dają całkiem niezły fun (zwłaszcza kiedy przebierze się miarka i potem mama, czyli ja, musi całą okolicę łącznie z dzieckiem doprowadzić do jako takiego porządku), ale fit to one na pewno nie są. Zwłaszcza dla malucha, który energią mógłby obdarzyć ze trzy elektrownie. Tu coś wystaje, tam obciera, rzep się odpina albo trudno się w tym całym ustrojstwie ruszać. Stąd też nie ustaję w poszukiwaniu pieluszki idealnej i chciałabym na moim własnym dziecku przetestować pieluszki Babydream. Mam nadzieję, że synek będzie miał z ich użytkowania jeszcze większy fun w połączeniu z fit, a ja będę spokojniejsza o jego zdrowie, dobre samopoczucie i… porządek ;)
    (https://www.facebook.com/swita77)

    OdpowiedzUsuń
  70. Do tej pory nigdy nie używałyśmy pieluszek Babydream. Pola jak na delikatną dziewczynkę przystało - nie lubi mieć pełno w pieluszce, w związku z czym dość często zmieniamy jej pieluchy :)Niestety odbija się to znacznie na naszym portfelu, bo kupujemy jej jedne z droższych pieluszek. Chciałabym wypróbować jakiś tańszy odpowiednik, który może się sprawdzić równie dobrze, zwłaszcza że Pola nie jest już maleństwem. Chętnie przetestujemy Babydreama :)
    https://www.facebook.com/agnieszka.nojszewska.7

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak każda matka chcę dla moich dzieci jak najlepiej, a że mam ich aż trójkę to i najlepszego chcę potrzykroć. Bycie Mamą jest najfajniejszą rzeczą na świecie a jak jeszcze uda się zdobyć super fajne pieluszki to będę w siódmym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziękujemy Blanka się ucieszy z suchej pupy

    OdpowiedzUsuń