Dbaj o siebie - Powrót do formy po ciąży

13.12.14

                                                       Witajcie Mamy ;)

Dzisiaj będzie o powrocie do formy po urodzeniu bobaska. Co zrobić by odzyskać dawną figurę zrzucić kilogramy , których przybyło ? Czy to w ogóle możliwe ? Wszystko zależy od nas samych , determinacji , wysiłku , ćwiczeń i od tego jak dużo przytyłyśmy w ciąży . Nic nie zrobi się samo , Zwykle słyszymy " Jak urodzi dziecko będzie gruba i nie zadba o siebie " " Przestanie być fajną laską " itd . To wcale nie musi być prawdą po urodzeniu dziecka można być piękną kobietą ze szczupłą figurą i powalającym ciałem . Jak ? To wszystko zależy od pracy nad sobą . Trzeba włożyć w to dużo wysiłku , ale z pewnością się opłaca. Czy mamy nie mogą być sexi ? Kobietami stylowymi wyglądającymi ładnie każdego dnia ? Oczywiście , że tak . Obalmy mity. Pokażmy , że można wyglądać super ! Mam dla was kilka cennych porad .

Po 1 Pracuj nad sobą :
-Fitness ( jeśli nie możesz ćwicz w domu)
-Ćwiczenia brzucha zawsze przed snem . Połóż się prosto na łóżku. Zginaj kolana unieś do góry nad brzuch powtórz ćwiczenie na początek 10 razy później co dzień to więcej . Efekt : Ból ? - To działa.
- Dużo ruchu spacery czy można schudnąć chodząc? Jasne wtedy pracują mięśnie ! Musisz jednak pokonywać dłuższe odcinki ja latem zrobiłam jednego dnia 3 km wózkiem!
- Rower
- Zamiast objadać się na kanapie wyrusz gdzieś z maluchem .
- Biegaj możesz zacząć naprawdę od minimalnego odcinka jeśli jesteś mega zmęczona daj sobie spokój spróbuj jutro ! Codziennie będzie cię stać na więcej.
- Ściągaj brzuch pasek by nie był wiszący .
Spokojnie skóra po ciąży wstępuje się nawet do roku do tego czasu możesz wiele zdziałać później będzie trudniej lecz jest to możliwe. Musisz pracować nad swoim ciałem .
Kosmetyki - zaopatrz się w dobre preparaty

Po 2 Dieta
Unikaj słodyczy produktów wysoko kalorycznych
Odrzuciłam cukier przestałam słodzić herbatę a wcześniej nie wyobrażałam sobie jak można ją pić bez cukru a dziś ? Nie lubię cukru ! Uwielbiam gorzką ;)
Chleb razowy albo o niskiej zawartości mąki  , na chleb mniej masła
Nie podjadaj najedz się raz a dobrze później staraj się to spalić
Jeśli nie umiesz żyć bez słodyczy spalaj kalorie po sytym posiłku ćwicz , ruszaj się , biegaj !

Po 3 Determinacja 
Wysiłek mów sobie, że będziesz piękna i , że robisz coś dla siebie by inni zazdrościli ci efektu , że będąc mamą jesteś super laską.
Zadbaj o siebie zafunduj sobie zabieg antycellulitowy ujędrnianie .
Chodź do fryzjera , nawet do zwykłego wyjścia do sklepu ubierz się fajnie tunika sukienka itd. czuć się dobrze w swojej skórze i pokaż to innym. Ładnie wyglądając poprawia ci się samopoczucie i samoocena gdy patrzysz w lustro mówisz : o jak mi ładnie ! inni zwracają na to uwagę a ty czujesz się dowartościowana.
Nikomu nie jest łatwo wrócić do dawnej figury czasem utrudnia to przemiana materii , geny jednak może się udać gdy będziesz nad sobą pracować wiele kobiet powrót do formy kosztuje wiele wysiłku.
Poniżej przedstawiam wam zdjęcia mojej sylwetki w różnych odstępach czasowych po urodzeniu synka

                                      Miesiąc po porodzie pierwszy spacer 


2 Miesiące po porodzie 
Widać trochę brzuszka ...;)
3 miesiąc po porodzie
Brzuch widoczny jeszcze wystaje zaczynam więcej pracować, ćwiczyć brzuch codziennie spacerować na długie dystansy więcej się ruszam .

4 miesiące po porodzie :

Jeszcze odrobina pracy ...brzuch coraz bardziej wklęsły.
5 miesięcy po porodzie 


Po brzuchu ani śladu zapieram synka na biodrze by go nie upuścić bo brzucha już nie ma i nie ma się o co zaprzeć
talia osy wróciła ! :)

Mamy napiszcie mi jak pracujecie nad sobą i czy chcecie wyglądać dobrze i czuć się świetnie we własnej skórze ? Zgłoszenia wysyłajcie na mojego e maila : paolahnolbert@o2.pl dołączcie zdjęcie tego co was najbardziej nurtuje w swoim wyglądzie jaki jest wasz problem z wyglądem po ciąży . 
Jedna z was będzie miała okazję popracować nad sobą z Blogomamą ;) czyli otrzyma kosmetyki stylowy ciuch i rozpis diety oraz ćwiczeń a po kilku tygodniach opowie nam o efektach. Czekam na wasze zgłoszenia do 20.12.2014 do godz. 15. 00 ;)

Przeczytaj także

92 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz :) zazdroszczę. Szczerze nie mam motywacji, zawsze lubiłam sport ale odkąd mały się urodził to jakoś przestałam kompletnie dbać o swój wygląd. Koniec roku, nowy tuż za pasem może to dobry moment żeby zrobić coś dla siebie, bo synek coraz większy a matka coraz grubsza :P. Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie nigdy nie jest za pozno :)

      Usuń
    2. Wystarczy chciec ja sie zawzielam bo juz wstyd bylo chodzic ;) takze trzymam kciuki :)

      Usuń
    3. Ja też przyłączam się do życzenia powodzenia :) myślę ,że Ci się uda , tylko troszkę motywacji

      Usuń
    4. i fakt Nowy Rok to dobry moment ,żeby zabrać się za siebie :D wiadomo,że czasami ciężko jest dotrzymać postanowień , ale kiedyś musi się udać , fajnie też jak mamy wsparcie partnera :) i motywuje nas do pracy nad sobą a nie wytyka błędy ....

      Usuń
    5. Po co wyznaczac daty? Tak jest najgorzej nie od jutra czy poniedzialku tylko od dzis ;) wtedy o wiele latwiej! Mowie Wam!

      Usuń
    6. Kasiu wsumie racja , :) zawsze znajdzie się jakiś powód ,żeby odłożyć to w czasie :) więc lepiej zacząć od razu , a nie czekać na wyznaczoną przez nas datę bo później coś tam zawsze nam wypada , mijają dni tygodnie i wciąż stoimy w miejscu

      Usuń
    7. Mowie z wlasnego doswiadczenia ;)

      Usuń
    8. Kasiu dobrze napisałaś :D wstać i pomyśleć a dziś zacznę :D początki są ciężkie ale potem z górki ;) powodzenia Monia wierzę że Ci się uda :)

      Usuń
    9. Nie ma co odkladac w czasie ;)

      Usuń
    10. No można tak w nieskończoność

      Usuń
    11. A tak to zaczynam tu i teraz ;)

      Usuń
  2. Fajny konkurs ale nie dla mnie... Ważę już 12 kg mniej niż przed ciążą i chcę przytyć co najmniej 10 kg. Karmienie piersią wystarczyło by kilogramy uciekły. w ciąży przytyłam 17 kg i nic z tego nie zostało... a tu idzie zima i aż się boję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak karmienie piersią bardzo pomaga w zrzuceniu kilogramów ;)

      Usuń
    2. A macie jakiś sposób by przytyć?

      Usuń
    3. najlepiej to w poznych godzinach jesc i duzo miesa

      Usuń
    4. no jem... kurde i już nie wiem co mam jeszcze jeść. niczego sobie nie odmawiam no prócz jogurtów bo mała jest uczulona

      Usuń
    5. Zgadzam się lecz kiedy ją odstawisz od piersi przytyjesz więcej gdy zaczniesz jeść smażone mięso itd.

      Usuń
    6. zawsze jadłam dużo mięsa, ryb itp. ani w ciąży ani po to się nie zmieniło. Chce ją odstawić ale jak na razie nie mogę bo jest uczulona na mleko,,, będziemy teraz próbować specjalistycznego mleka mam nadzieje że się uda!

      Usuń
    7. TEZ MAM TAKA NADZIEJE :)

      Usuń
    8. Ja karmie piersia juz pol roku i kg staly. Nie kazdemu leca. Musialam sie wziac za siebie i cwicze regularnie ;)

      Usuń
    9. Ja mam tak samo faankaa, zawsze byłam chudzielcem , w ciąży też niedużo przytyłam, taka już chyba natura :D a po ciąży szybko kilogramów ubyło :)

      Usuń
    10. :) różnie bywa:) przy kolejnej ciąży może być wręcz inaczej , ja trzymam kciuki za mamy które borykają się z tym problemem bo wsumie takie mamy muszą oznaczać się dużą siła woli żeby coś zacząc zmieniać m ja np. i chyba wiekszość tak ma ,że jestem totalnym leniem i ciężko czasami mi dotrzymać jakiegoś zobowiązania ktore sobie postanowie , zawsze znajdzie się jakiś pretekst aby coś odlożyć w czasie:D

      Usuń
    11. no właśnie niewiadomo jak przy kolejnych ciążach będzie, a zawsze można zajrzeć i sobie rady przypomnieć ;)

      Usuń
  3. świetny konkurs, ale chyba nie dla mnie w jenej i drugiej ciąż przytyłam 10kg i odrazu zgubiłam po urodzeniu jedyne co zostało to rozstępy na pupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze i zle udziału nie moge wziasc :P

      Usuń
    2. No tak ale ja chyba sprobuje ;) takiego stroza potrzebuje ;)

      Usuń
    3. no ba blogomama ci pomoze :D

      Usuń
    4. :) różnie bywa ,czasami ciężko zrzucić brzuszek a u innych to zaledwie chwile trwa:) za wszystkie mamy ktore borykają się z tym problemem trzymam kciuki :) żeby się udało powrócić do wagi przed ciążą

      Usuń
    5. Do wagi sprzed ciazy wrocilam ale czuje nie dosyt ;)

      Usuń
    6. jak każda kobieta Kasiu , ale dobrze ,że jest motywacja żeby jeszcze coś zmienić , jest ta siła napędowa żeby dojść do perfekcji , to tak jak z ćwiczeniami jak już zaczniesz dostajesz powera do dalszych zmagań z wagą , zwlaszcza jak widzisz postępy i to sprawia Ci radość

      Usuń
    7. To takie uzaleznienie ;)

      Usuń
    8. no motywacja dużo robi, ale warto ;)

      Usuń
  4. Wow! super przemiana, gratuluje ;-) ja swoja przemiane zaczynam juz w lutym po porodzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam takiego problemu odrazu na drugi dzień po porodzie śladu nie bylo i ważyłam tyle co przed ciążą 46 kg ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam to dobrze ;) a ja sie musze mordowac ;)

      Usuń
    2. oj kochana pomęczysz się, ale będziesz widziała efekty swojej pracy co sprawi Ci ogromną radość ;)

      Usuń
    3. Oj tak osiagnac cel. Ale to nie tylko dziala dla ciala ale i dla ducha ;) a te endorfiny ;)

      Usuń
  6. Coś dla mnie jestem po dwóch ciazach i nie mogę się zebrać w sobie niestety a bardzo bym chciała bo denerwuje mnie brzuch i rozstępy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo ;/ musialam wziac sie za siebie ;)

      Usuń
    2. wydaje mi się ,że po kilku ciążach coraz trudniej wziąć się za siebie i zrzucić zbędne kg , choć nie mówię ,że to nie możliwe , czasami dzieciaczki tak nam zajmują czas ( oczywiście dobrze bo to nasze skarby ) ,że zapominamy o sobie , o naszym dobrym czuciu się we własnym ciele :)

      Usuń
    3. To znaczy czasu nie ma jak sie nie chce. Ale jak sie juz zdecyduje na cwiczenia to kazde parw minut soe znajdzie by poskakac czy cos ;) z tym czasem to takie wymowki wiem po sobie ;)

      Usuń
    4. Dokładnie:) wsumie porządki domowe itp. też trochę pomagają , mam koleżankę która przy 3 maluszków była tak zabiegana , zapracowana , że nawet nie musiała się martwić o to ,że musi zrzucić kg po ciąży , z tego zabiegania po prostu chudła z dnia na dzień :)

      Usuń
    5. Jak ktos ma dobra przemiane ;) eh u mnsie odwieczny problem mimo iz dobrze sie odzywiam ;)

      Usuń
    6. no trzeba znależć choć parę minut i zmotywować się :)

      Usuń
  7. Niestety nic latwo nie przychodzi. Do wszystkiego trzeba dojsc ciezka praca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dobrze napisałaś :)

      Usuń
    2. Wiem, bo walcze ;) jeszcze do celu daleko ;)

      Usuń
    3. oj tam daleko już zaczęlas a to cos :D

      Usuń
    4. Dokładnie najgorzej zacząć :) a później już z górki :)

      Usuń
    5. Wiadomo chciec to moc ;)juz nie czekam na cud ;) do lata nie daleko i nie chce wstydzic sie wyjsc z dzieckiem ;)

      Usuń
    6. przestan już tam wstydzić :D wiadomo ze kobieta po ciąży :) do lata to jak barbie bedziesz wygladac :D

      Usuń
    7. No chcialabyn ;) od stycznia na fitness ide ;)

      Usuń
  8. Motywacja jest :) i była widać po zdjęciach , mama śliczna i maluszek też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ;) taki wzor dla mnie ;)

      Usuń
    2. więcej osób które mobilizują inne mamy

      Usuń
    3. no świetne są te zdjęcia pokazują co można zadziałac cwiczeniami :)

      Usuń
    4. Ja tez takie sobie robie ;) zeby widziec efekt

      Usuń
    5. ooo to bym prosila potem o prezentacje :P

      Usuń
  9. Ładnie wyglądając poprawia ci się samopoczucie i samoocena gdy patrzysz w lustro mówisz : o jak mi ładnie ! inni zwracają na to uwagę a ty czujesz się dowartościowana.------popieram :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda mama jest atrakcyjna bez wzg. na to ile zostało zbednych kg po ciąży , jeśli nam to nie przeszkadza możemy nic z tym nie robić a jeśli przeszkadza zawsze jest pora na to by to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi np przeszkadza. I nie chce by moje dziecko sie potem mnie wstydzilo albo dzieci wysmiewaly wiadomo jak to jest. Waza jest walka o to co chce sie osiagnac

      Usuń
    2. Kasiu to w takim razie trzymam kciuki ,ważne żebyś ty dobrze czuła się we własnym ciele, jeśli pragniesz coś zmienić to popieram :) świadczyto tylko o sile charakterze

      Usuń
    3. A dziekuje ;) tak robie to dla siebie ale tez dla lepszego zdrowia i samopoczucia ;)

      Usuń
    4. i to się ceni :) dąż dalej do swego celu trzymam za was wszystkich kciuki :)

      Usuń