Kilka pomysłów na prezenty - zabawki od Mikołaja

25.11.14

                                                 Drogie Mamy

Zbliżają się Mikołajki i to wielkimi krokami. Każda z nas już myśli o prezentach dla naszych pociech i chce podarować to co najbardziej je ucieszy. Już nie długo w sklepach zacznie się zabawkowy szał przed świętami ceny są wysokie a zaraz po nich diametralnie spadają . 

Kiedy najlepiej kupować zabawki ? Prezenty powinno kupować się wcześniej gdy świąteczna gorączka nie spowoduje wzrostu cen na sklepowych półkach.  Zabawki również powinno się kupować z większym wyprzedzeniem.  Zauważyłyście , że ceny zabawek diametralnie spadają po świętach i nowym roku w sklepach hipermarketach itp jest wtedy nawet do -50 % na zabawki! Te za , które przed świętami płacimy tyle pieniędzy zaraz po nich są o połowę tańsze a wtedy dopada nas ból głowy . Kupując zwracamy uwagę na cenę i jakość jak i również markę to ważne chcemy wiedzieć za co płacimy. Wiadomo każdy chce kupić jak najtaniej ponieważ my mamy wiemy , że dzieci nie bawią się jedną zabawką zbyt długo. Z czasem zaczynają się nudzić a my kupujemy kolejne a nasz portfel się kurczy . Odwiedziłam supermarkety w poszukiwaniu fajnych zabawek dla syna by podzielić się z wami moim spostrzeżeniami. W stoiskach roi się od przytulanek klocków , interaktywnych zwierzaków i różnych innych plastikowych cudów. A ceny? czasem widząc ,je odchodzimy z dzieckiem jak najdalej od stanowiska. My zakupiliśmy przez internet nowy wesoły pilot od fp (prezentacja w poście poniżej) i garnuszek na klocuszek od FP za 160 zł i jestem zadowolona. W sklepach jest nieco drożej. Sprawdziłam też internet w poszukiwaniu fajnych nie drogich prezentów na mikołajki by wam je zaproponować lub ułatwić wybór czy dać pomysł , są nieco tańsze niż w sklepach.   Na Mikołaja zwykle nie chcemy wydawać zbyt dużo pieniędzy bo najlepsze zwykle są na gwiazdkę! ;) Cena zabawek to 50 zł z przesyłką  "Pomysł na Mikołajki"  linki poniżej:

   http://allegro.pl/interaktywna-wieza-ukladanka-robaczek-8801-i4793515285.html
   http://allegro.pl/lampka-do-lozeczka-pozytywka-muzyczny-kwiatek-i4794934948.html?source=mlt
   http://allegro.pl/edukacyjna-kula-hula-grzechotka-uczy-bawi-zabka-i4742216491.html
   http://allegro.pl/stolik-edukacyjny-zyrafa-lub-panel-na-lozeczko-688-i4836004968.html?      source=mlt
  http://allegro.pl/fisher-price-wesoly-pilot-do-telewizora-x2255-w24h-i4794463671.html
  http://allegro.pl/multifunkcyjne-organki-krowka-farma-pianinko-nowe-i4793763000.html
  http://allegro.pl/kolorowy-baczek-kurczak-banka-wstanka-kura-za0646-i4794720863.html

Moim zdaniem zabawki są bardzo fajne jeśli nie chcecie wydawać dużo pieniędzy na prezenty dla malucha to super pomysły się sprawdzą. My akurat trochę poszaleliśmy ;) Pozdrawiam

Przeczytaj także

89 komentarze

  1. Ja w ciagu roku, czesto kupuje uzywane zabawki w dobrym stanie, bo moja Nikola to bawi sie czyms gora 3 dni i idzie w kat hehe ;-) a pomyslu na prezent wciaz nie mam, ale inspiracje sa ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. Wszystko nudzi się w 5 minut :)

      Usuń
    2. ja też właśnie często jak nie urodziny toświęta albo bez okazji :) patrząc na te zabawki powyżej to ten bączek jest dość ciekawy moje dzieci takiego nie miały, ale nad tym pomyślę jeszcze :) Rzeczywiście przed samymi świętami ceny lecą w górę, a po nich w dół

      Usuń
    3. na takie sprawy jest sposób trzeba zabawki pochować niektóre i dać za jakiś czas to znów będzie się bawić :) ja to już z synkiem przerabiałam :) teraz chyba nadejdzie czas na małą ale póki co się bawi jeszcze :P

      Usuń
    4. to normalka u dzieci pobawia sie chwile i koniec moje maja to samo :)

      Usuń
    5. Za to inne rzeczy, takie co im mniej wolno nigdy się im nie nudzą :D

      Usuń
    6. o tak to co im nie wolno najbardziej im pasuje

      Usuń
    7. o tak kochana wtedy wielki wisk w domu

      Usuń
    8. no ja przechodze wlasnie bunt 2 latka i czasami masakra jest

      Usuń
    9. moja tez ma 2 :) wisk? oj kochana to histeria jest stukanie nozkami i wielki wisk ;/

      Usuń
    10. Moja potrafi bić się po głowie albo uderzać o coś i tez histeria niesamowita

      Usuń
    11. O matko ;/ to u mnie az tak zle nie ma

      Usuń
    12. No u nas się zdarzy taka złość aż mam nadzieje ze minie

      Usuń
    13. No mam nadzieje ze przejściowe

      Usuń
    14. U mnie też zaczyna się bunt dwulatka :( Wszystko jest na nie!

      Usuń
    15. masakra na szczęście to przechodzi :)

      Usuń
    16. no masakra duzo cierpliwosci potrzeba ale czasem sie nie da

      Usuń
  2. Fajne inspiracje i w cenach na każdą kieszeń :) Pomyślałam o organkach. .może coś takiego by przykulo Synka uwagę bo póki co wszystko na 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzieci tak mają :) moja ostatnio wszystko rozwala z pudełek i bierze kartkę i rysuje :P

      Usuń
    2. hehe moja starsza potrafi wszystkie zabawki z pudla wysypac i wchodzi do niego wezmnie cos i zajmnie sie tez chociaz na jakis czas

      Usuń
    3. A później mama pewnie musi sprzątać :D

      Usuń
    4. no wiadome ze mama posprzata ale i mala nieraz pomoze mi w sprzataniu tak wiec nie jest zle :)

      Usuń
    5. tylko pozazdrościć ja musze syna ganiać ;/

      Usuń
    6. czasami tez ja trzeba ganiac ale czasami sama z siebie pomoze

      Usuń
    7. No kochana ale i czasami rożki pokaże jak każde dziecko chyba

      Usuń
    8. no każde pokazuje :P dzieci też mają swoje humory tj my :P

      Usuń
  3. Propozycje zabawek super, ceny przystepne, szkoda tez duzo wydawac na zabawki dla malego dziecka jak pobawi sie chwile i ida w kat, moja starsza interesuja bardzie bajki, rysowanie tym sie zajmnie chwile dluzej a mlodsza dopiero sie zapozaje z grzechotkami itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabryś u siostry se sam zrobił :P wział wynalazł połamany pilot i się bawił :D a co w nim widział? chyhba te guziczki co jeszcze byly a ma5 lat :P

      Usuń
    2. hehe no pomyslowe sa dzieci :P czasami az jestem przerazona pomyslami :P njabardziej je ciesza rzeczy ktore sami zrobia :)

      Usuń
    3. czasem mają takie pomysły ze sama bym na n ie nie wpadłą :D

      Usuń
    4. no tego mozna dzieciom pozazdroscic i cieszyc sie ze takie madre :)

      Usuń
    5. ja sie ciesze ze madrzejsze hehe

      Usuń
    6. Oby im została ta mądrość pozniej

      Usuń
    7. zostanie ;) badzmy dobrej mysli : )

      Usuń
  4. pokazane ceny ukazują zabawki z wysyłką do 50 zł, więc ani za drogo ani za mało :) cena przystępna, a inspiracja dla nas wielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzac na ceny w sklepach to naprawde czasami lepiej zamowic z internetu

      Usuń
    2. Zgadzam się, ceny w sklepach są kosmiczne. A w internecie ceny czasem potrafią być o połowę niższe...

      Usuń
    3. no w sklepie za najzwyklejsza sredniej jakosci zabawke trzeba minimum 20-30 zl zaplacic, a porownujac z cenami z allegro itp no czasai naprawde sie oplaca i mozna trafic na naprawde okazje :)

      Usuń
    4. no tak trzeba czasem posiedzieć i popatrzeć taką samą rzecz

      Usuń
    5. no bylam dzisiaj w auchanie przegladalam zabawki i ceny mnie powalily

      Usuń
    6. mnie tam tez powalaja ostatnio;/

      Usuń
    7. no a potem tj Blogmama pisała wyprzedaże i promocje o polowe taniej :P

      Usuń
    8. no dobrze ze mamy Blogomame i zawsze podpowie :)

      Usuń
    9. hehe dokładnie ;) mimo ze mam dwójke dzieci to i tak podpowiedzi potrzebne

      Usuń
    10. Człowiek się całe życie uczy nawet od dzieci czasami

      Usuń
    11. od dzieci to ja mówie że uczę się radości ze wszystkiego :P

      Usuń
    12. no przy dziecku kazda mala rzecz cieszy :)

      Usuń
  5. polece jeszcze jedna zabawke my jej akurat nie mamy ale bylam kiedys z mala u znajomych i ich dzieci mialy i moje dziecko bylo zachwycone a cena tego tez nawet przystepna
    http://larissa.redcart.pl/p/86/775/y228-zolw-projektor-gra-swieci-lampka-nocna-akcesoria-biurowe.html
    niby nie pozorna bo taki zwykly zolw ale za to w ciemnosci rewelacja wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne :) zwłaszcza, gdy dzieci boją się ciemności :) myślę, że taka lampka w zupełności wystarczy dziecku :)

      Usuń
    2. no wlasnie fajnie bo swieci, druga sprawa ze ma melodyjki, ktore moga pomoc w zasnieciu i zaciekawia i mniejsze maluchy i wieksze :)

      Usuń
    3. Tak, dużo dzieci lubi zasypiać przy spokojnych melodiach :) W sumie tak jak i dorośli :D

      Usuń
    4. no moja coreczka akurat jest nauczona zasypiac przy melodycje i wlasnie zastanawiam sie czy jej takiego prezentu nie sprawic :)

      Usuń
    5. Na pewno by się ucieszyła :)

      Usuń
    6. no bede musiala pomyslec :)

      Usuń
    7. tak kasiu twoja księżniczka napewno by się ucieszyła, ja dla swojej też zapalam jeszcze lampkę

      Usuń
    8. no kupie jak nie na mikolaja to na gwiazdke albo dziadkow wykorzystam :P

      Usuń
  6. Ja myślałam o tym, by kupić małej taką zabawkę do pchania, to czas, kiedy zaraz będzie chciała chodzić a nie chcę używać chodzika. To byłby idealny prezent, zwłaszcza, że firmy oferują te zabawki z różnymi melodyjkami, przyciskami itd :) tyle, że ceny przerażają... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez kiedys myslalam o takim pchaczu ale cena mnie przerazila i jednak zdecydowalam sie na chodzik a co do chodzika sa rozne zdania czy go uzywac czy nie

      Usuń
    2. No ja wiem, ile mam tyle opinii jednak ja sama wolałabym używać tego pchacza. Chodzik tak na prawdę jest wygodny dla rodzica, bo może dziecko wsadzić do niego i ma chwilę wytchnienia dla siebie. Nie mówię, że to złe, bo chwila dla siebie się przydaje. No i kiedyś tylko chodzików używali i nic dzieciom nie jest :)

      Usuń
    3. ale i tez dziecko ma duzo frajdy w chodziku :)

      Usuń
    4. my kupiliśmy za 80 zł od pani z osiedla ogłoszenie z olx miała, taki fajny ze mogla dookoła sie krecic swojej corce z anglii sprowadziła

      Usuń
    5. aguska a masz jakies zdjecie pogladowe bo ciekawa jestem

      Usuń
    6. http://agaos.wrzuta.pl/ Tu jest jedna fotka na biegu wam wstawiłam dajcie znac czy widzicie

      Usuń
    7. No fajny :) u mnie by się nie zmieścił, bo mam za wąskie przedpokoje

      Usuń
    8. Hehe to nie miała by dostępu do przedpokoi

      Usuń
    9. hehe :P no szeroki jest :P

      Usuń
    10. Ale przynajmniej nic sobie nie zrobi ;) zawsze jakiś plus

      Usuń
    11. wiec cos za cos :) zawsze beda plusy i minusy

      Usuń
    12. oj zdecydowanie popieram :)

      Usuń
    13. no z kazda inna rzecza jest tak samo ze ma plusy i minusy i nic si nie poradzi :)

      Usuń
  7. tak dziecko ma frajde nawet w chodziku są melodyjki i zawieszki dookoła rozne )

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden plus tez za to ze dziecko szybko nie siegnie po cos z polki bo ma jednak ma ograniczenia kolo siebie :) ani tez sie nie uderzy w sciane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie i przyznam tez wygoda :)

      Usuń
    2. moim zdaniem kazdy wie co dla swojego dziecka jest najlepsze i nie mozna potepiac za to :) wiadomo kazda rada jest dobra ale kazdy rodzic ma swoj instynt :)

      Usuń
    3. dokladnie :) tutaj tylko mozemy swoja opinie o produkcie wystawic, a w zyciu kierowac sie tj napisala kasia instynktem ;)

      Usuń