Modny maluch

4.1.15

                                 Przedstawiam wam mamy stylizacje
                                     dla modnego malucha :
                                                 
                                                               Codzienną
                                                         Do spania - piżama
                                                     Elegancką (dżentelmen )

Chcesz by twoje dziecko rosło ze stylem wystarczy dobrze łączyć ze sobą kolory ubrań i stylizacje. Maluch zawsze może wyglądać modnie , czasem nawet nie kosztuje to wiele. Dzieci też powinny wyglądać dobrze tak jak my mogą mieć swój styl . Ubranie na nie każdy zwraca uwagę nawet u dzieci. Ładny Strój to podstawa garderoby malucha choć z doświadczenia wiemy , że dzieci długą nie lubią być czyste. Mój syn przedstawia wam dziś propozycje ubrań. Występuje w roli modela odzieży.
                                                     
                                      Codzienna pasuje na każdy dzień :


                                                        





Są to propozycje bardzo uniwersalne dla malucha płci męskiej bluzeczka bawełniana z niebieskimi dresowymi spodniami na kolanach pikowanymi jest bardzo modna i wygląda świetnie. Pikowane rzeczy są na czasie. Spodnie i bluzka pasują do siebie.
 Fajny zestaw na spacer w domu, odwiedziny.
Koszula niebieska w białe paski i spodnie beżowe bojówki. Kolory fajnie razem grają zestaw super na co dzień jak i na wyjście . Maluch wygląda odrobinę elegancko choć zwyczajnie schludnie i ładnie. Jest to prosty zestaw nie jest bardzo elegancki ani galowy na imprezę polecam zestaw dżentelmena.

                                                       Do spania piżama

Podczas snu ubranie nie powinno uciskać malucha musi być wygodne by maluch czuł się swobodnie. Najlepiej się sprawdzi pajac jednoczęściowy strój . Nie trzeba go z niczym łączyć. Nie krępuje ruchów malucha nie uciska. Polecam stonowane kolory w przyjazne wzory .





Elegancja
Stylizacja "Dżentelmen"



Muszka nadaje cały urok stroju i body z imitacją szelek. Odzwierciedla całą elegancje i ją podkreśla. Taki strój najlepiej zakładać na ważne wydarzenia i przyjęcia.


Stylizacja "Grzeczny chłopiec"




Elegancja czasem nie musi być przesadzona i wymuszona możemy ją delikatnie podkreślić o to dowody (patrz zdjęcia powyżej) Stylizacja "grzecznego chłopca" jest bardzo ładna i prosta. Wystarczy sweterek biała bluzka i spodnie też eleganckie do mojej stylizacji najlepiej pasują jasne podkreślają całość strój wygląda na galowy nie jest przesadzony. Sweter elegancki jak wybrać najlepszy ? prosty zdobiony delikatnie takie są najlepsze.
                         

Przeczytaj także

39 komentarze

  1. śliczne fotki maleństwa i to prawda można delikatnie podkreslić styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba dziecka ciągle w śpiochy czy body ubierać aby mu wygodnie było :) wystarczą odpowiednie ciuszki i też dobrze będzie się czuć :)

      Usuń
    2. no pewnie i dla nas tez wygodniej przebrac ;)

      Usuń
    3. Nooo bo najgorsze to rozbudzić dziecko w nocy :D

      Usuń
    4. choc czasem same chca posiedziec ;P

      Usuń
  2. Śliczny chłopiec! Stylizacje również bardzo mi się podobają. Niektóre bardzo podobne do naszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny przystojniak ;) stylizacje super! Szkoda ze mam panienke ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznosci kochane, mamusia bedzie musiala odganiac dziewczyny jak synek urosnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie każdą kandydatkę na synową przesłuchiwać hihi :D

      Usuń
    2. hehe moze tak zle niebedzie ;)

      Usuń
    3. dziękuje a tak chyba mnie to czeka;)

      Usuń
    4. Mnie czeka odganianie chłopaków :D

      Usuń
    5. a mnie na poczatku dziewczynek a potem chlopakow mam parke :P

      Usuń
    6. Ooo to gratuluję :D zawsze marzyłam o parce ;) może kiedyś bocian przyniesie mi syna :)

      Usuń
    7. Hehe nudy nie będzie xD

      Usuń
  5. Ja mam pannice, więc łatwiej jest mi ją na różne wyjścia ubrać ;) wystarczy sukieneczka i rajstopki :D ale Ty swojego synka ślicznie ubrałaś, wszystko idealnie ze sobą się komponuje, nic nie "razi" w oczy ;) malutki przystojniak :*

    OdpowiedzUsuń