Dziecko

Świąteczne co się nosi ...

22.12.15



Przed nami magiczny czas chwilę spędzane w gronie rodziny i najbliższych... Święta Bożego Narodzenia są wyjątkowe same przygotowania ubieranie choinki strojenie domu w tle kolęd i okupowanie kuchni by na stole znalazły się wszystkie potrawy dają ten niezwykły czar , który wcale nie przygasa podczas tych wyczekiwanych dni w roku. Nie wyobrażam sobie by w ten szczególny czas Marcek nie był odświętnie ubrany , każdy z nas chce wyglądać inaczej niż na co dzień być bardziej elegancki wszyscy się stroimy .
Podkreślamy w ten sposób jak ważny i wyjątkowy jest ten czas.. Wybaczcie nigdy nie zasiadła bym do wigilijnego stołu w dresach ! Chce by moje dziecko zawsze w każde Święta wyglądało wyjątkowo i dopóki pozwoli mi decydować o swoim ubiorze tak właśnie będzie.. O świąteczny look Marcka zadbałam przed gorączką zakupów przeglądając co oferują sieciówki odwiedziłam też kilka sklepów i przepadłam... Na zdjęciach mała część tego co trafiło do szafy Marcela wybrałam tylko i wyłącznie te wpasowujące się w klimat Świąt resztę zobaczycie u nas niebawem. Ostatnio odkryłam ciekawe dziecięce marki , których jakością jestem zachwycona więc muszę się z wami podzielić ;) Na tą chwilę zostawiam wam moje ulubione wdzianka Marcka już nie długo zadowolę was bardziej!


                  Sweterek MAYORAL zakochałam się w nim<3 jakość tych ubranek zachwycająca.
                                              Spodnie z lampasami - H&M - znowu mnie kupili



                                                                                Body H&M



                no i na elfa H&M przed Świętami za bardzo uległam ich ofercie.



Przeczytaj także

3 komentarze

  1. Ja tez sie zakochalam w sweterku <3 wszystkie mi sie podobaja Marcelek przeuroczy ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne stylizacje, najbardziej podoba mi się elfik :-* i czekam na więcej hehe i koniecznie Mamusię chcę zobaczyć z Marcelkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcelek we wszystkich "wcieleniach" wygląda wyjątkowo.Święta to ten czas kiedy można sobie troszkę poszaleć.Mój synek w zeszłym roku też miał strój Mikołaja w tym roku jednak nic nie zaplanowałam za specjalnego do ubrania.Ten pierwszy sweterek jest naprawdę boski.

    OdpowiedzUsuń