Polecane

Odzieżowy Marcela - czyli nasze wybory na sezon jesień zima !

13.11.16



Z nadejściem jesieni zaczęłam polowanie na nowości i nowe kolekcje dziecięcych ubrań... Ach jak już wiecie kocham dziecięca modę i kombinować z nią na miliony sposobów.. Kręci mnie to strasznie ! Lubię eksperymentować z dodatkami poszerzać horyzonty o nowe marki i zawsze coś wyśledzę.. I z niecierpliwością czekam na sezonowe zmiany garderoby Marcela..
Na naszym instagramie pojawiło się w ostatnim czasie wiele outfitów , które mogą być mini modowymi inspiracjami więc jeśli jeszcze cię tam z nami nie ma zapraszamy! Postanowiłam , że i na blogu przedstawię wam nasze odzieżowe wybory na sezon jesień/zima !  Przygotowałam dla was kilka moich ulubionych stylizacji najciekawszych marek. Ich kolekcje to jak dla mnie must have sezonu.. Moda dziecięca naprawdę zaskakuje w niej nie ma ograniczeń a te szaleństwa są najlepsze! Ubrania pozwalają nam się wyróżniać.. Cieszę się , że cały czas wchodzą na rynek i powstają marki , które tworzą cuda dla dzieci stawiają na oryginalność jakość oraz wygodę a odzież odzwierciedla ten dziecięcy świat ! Brawo wy ;)

                                             



                KURTKA - Mini Rodini Totem
    Najlepszy w 100 % trafiony wybór mega ciepła wygodna a w dodatku modna! Szwedzka marka wie jak nasze dzieci na zimę przygotować :)

          Czapka - Elodie Details

          Buciki Superfit








                                                                 Bluzka - Bobo Choses
                                                      Spodnie - Bobo Choses
                                                      Czapka - Elodie Details






                                                                           Bluzka - No eser
                                                  Spodnie pepitka - Tiny Cottons



                                                                             
                                                                 Bluzka - No eser
                                                  Spodnie - Rylee and Cru

Przeczytaj także

2 komentarze

  1. Piękne ubrania kadry cudowne masz oko umiesz wyszukać skarby a możliwosc kobinacji jest ogromna brawo ty ja poluje na czapke ale ja już musze się liczyc z gustem Lenki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiesz ja sie boję że z Marcelem też za chwilę tak będzie😞 i iuz nie poszaleje

      Usuń