Polecane

Moja książkowa wishlista na jesienno - zimowe wieczory !

28.10.16


Jesień to pora roku , tworzaca najlepszy klimat do czytania książek ! Długie wieczory z dobrą książką ciekawą akcją wprawia nas w naprawdę niesamowity nastrój... Pod kocem delektując się ciepłą kawą zaczytani pochłaniać możemy kolejne strony i przenosić się do naprawdę innej rzeczywistości kiedy za oknem jest szaro  ponuro my odbywamy podróż.. Moje wieczory ostatnio właśnie tak wyglądają , z nadejściem jesieni stworzyłam swoją książkową wishlistę. Tych , które chciałabym przeczytać.... Między nowościami a premierami w księgarniach skompletowałam najciekawsze propozycję tworząc must have do poczytania.
Na mojej półce miejsce zagrzały na razie trójka z propozycji choć mam chrapkę na zdecydowanie więcej :) Wściekam się , że na premierę niektórych książkowych (zapowiadających się hitów) niestety trzeba czekać.. Buszując między półkami księgarni - zawsze muszę z czymś wrócić do domu! Matki Polki w końcu nam też się coś od życia należy! Jakiś wieczorny relax z dobrą książką , która nieco oderwie nas od rzeczywistości. Swoją miłością do książek zarażam Marcela ostatnio popołudnia spędzamy w większości na czytaniu Polskiej klasyki bajek.. Oj jak je uwielbiam pokochałam je w dzieciństwie i do dziś mam taki ogromny sentyment.. Mój syn ma dokładnie to samo widzę , że książki tak bardzo go ciekawią ! Brawo ja w końcu moja krew.. Książkowa wishlista  na jesienno zimowe długie wieczory to takie typowo nasze babskie zestawienie choć nie są to zalane łzami same romanse. Jest porywająca akcja , tajemnice , ciekawe historię i ten dreszczyk! Myślę , że każda z was znajdzie w tych nowościach znajdzie ten swój typ , który może pochłonąć na całego zabierając nam resztki wieczoru:

                           Topowa trójka z moich ostatnich nowości:


1. Laila Shukri "Jestem żoną szejka" - Autorka zabiera nas w daleką podróż i odkrywa przed nami tajemnice Arabskiego świata.. Żona szejka ukrywająca się pod pseudonimem ujawnia wiele sekretów o , których wielu z nas nawet nie miało pojęcia. Ukazuje bajkowy pełen luksusu świat niestety połączony straszną często dramatyczną rzeczywistością! Opowiada nam nie tylko historię o tym jak została żoną szejka , ale różnych kobiet zamieszkujących kraje bliskiego wschodu oraz jakie wiążą się z tym niebezpieczeństwa. Przybliża nam tamtejszą kulturę , obowiązujące zwyczaje i prawa. Bardzo interesująca książka! Tak naprawdę nie możemy przewidzieć co się wydarzy! Pochłonęłam 160 stron w jeden wieczór! Od pierwszej strony wciągająca potrafi od razu porwać czytelnika w podróż przenosząc nas do zupełnie innego świata.

2. Charlotte Link " Złudzenie" - Trzymająca przez cały czas napięciu tworzy od początku doskonały nastrój z którym zabiera nas w świat wielu tajemnic. Niesamowity kryminał dzięki , któremu poczujesz dreszczyk. Porywająca akcja sprawia , że chłoniesz kolejne strony nie wiadomo kiedy... Rozpoczyna się od brutalnego zabójstwa kolejne wydarzenia z czasem zaczynają się łączyć w całość. Pełna rozmyślań , świetnie oddaje emocje.. Nie ma słodkiego romantyzmu! Autorka jest mistrzynią tworzenia klimatu ! Potrafi doskonale zbudować napięcie.. Książki jej autorstwa szybko stają się bestsellerami ! W księgarni przyciągnęła mnie już samą okładką... Sprawiła , że musiałam sprawdzić co jej w opisie.. Tajemnicza i wyróżniająca się na pierwszy rzut oka.. Nie mogłam jej nie kupić kiedy przeczytałam opis. Pewnego dnia Peter Simon znany szanowany biznesmen znika bez śladu a jego ukochana żona Laura zaczyna rozpaczliwie go poszukiwać. Okazuje się , że mężczyzna miał przed nią mnóstwo tajemnic i wcale nie jest człowiekiem za , którego uważała przez lata.. Jej małżeństwo od początku było zbudowane na kłamstwie! Odkrycie tej prawdy niestety wiążę się ze śmiertelnym niebezpieczeństwem!

3.  Steena Holmes "Dziecko wspomnień" Thiller - Okładka to nic w porównaniu z tym co mamy w środku! Wydaje się być zwyczajna lecz jej treść jest po prostu zaskakująca. Kiedy autorka zaczyna przedstawiać nam historię zwyczajnego małżeństwa wydaje się , że możemy spodziewać się co będzie dalej. Już niemalże nas przekonuje zaskakując w ostatniej chwili! Niby wszystko jest normalnie a zaczynają dziać się dziwne rzeczy! Autorka ukazuje nam macierzyństwo Diany kobiety , która nie do końca jest gotowa na to by zostać matką.. Ma za sobą wiele traumatycznych wspomnień z dzieciństwa , które potęgują w niej niepewność. W końcu okazuje się , że kobieta jest w ciąży a jej mąż szaleje ze szczęścia! Niestety mężczyzna musi pilnie wyjechać do Londynu z powodu awansu. Macierzyństwo przynosi Dianie szczęście i spełnienie! Córka staje się jej całym światem.. Mija rok a jej mąż nie wraca.. Okazuje się , że nie wszystko jest takie jakie jej się wydaje. Dookoła zaczynają się dziać dziwne rzeczy..  Jak się dowiadujemy później mają związek z przeszłością.. Historię starań o dziecko poznajemy od Briana męża bohaterki ona zaś opisuje teraźniejszość oddając nam swoje uczucia. Autorka przedstawia je tak dogłębnie wywołując w nas czytelnikach wiele niesamowitych emocji!! Czy można zaspokoić pragnienie szczęścia , które staje się niemal obsesją?



       NOWOŚCI , PREMIERY ZAPOWIADAJĄCE SIĘ HITY :


Dziennik Bridget Jones "Dziecko" Helen Fielding -
Mój must have jesieni ! Czekam i doczekać się nie mogę :) Czuję , że będzie niezły hicior ! W końcu zwariowana bohaterka powraca lecz z brzuszkiem! Bridget zachodzi w upragnioną ciążę.. Oczekiwanie na dziecko całkowicie zmieni życie bohaterki. Przed nią nowe wyzwania , wybory , zderzenie z dziwacznymi poradami zadufanych mam... Jak odnajdzie się w nowej roli? Kto jest ojcem dziecka? Na pewno będzie ciekawie i śmiesznie! Nie mogę tego przegapić:)

"Harry Potter i przeklęte dziecko" J.K. Rowling Johna Tiffany'ego & Jacka Thorne'a - Przyznam , że wyrosłam z tego  typu książek i nie czarują mnie jak kiedyś jednak ciekawi mnie co dalej z losami Harrego. Z pewnością ta część jest ciekawa tak samo jak inne więc skusiłabym się nie powiem! Nie jest to jednak mój must have.

"Kobieta , która ukradła moje życie" Marian Keyes - Jedna samochodowa kraksa zmienia życie bohaterki Stelli Sweendey dzięki temu spotyka mężczyznę a spotkanie to dopiero początek zmian , które wkrótce zrobią z niej gwiazdę... Interesująca zapowiedź i naprawdę wspaniałe recenzje.

"Para zza ściany" Shari Lapena - Międzynarodowy bestseller ! Najgłośniejszy thiller roku 2016 to już mówi samo za siebie! Młoda kochająca się para z dzieckiem i zaprzyjaźnieni sąsiedzi. Wszystko zaczyna się od kolacji u nich.. Właśnie tej nocy kiedy przebywają u sąsiadów ich córeczka znika z domu w tajemniczych okolicznościach.. Wtedy zaczyna się śledztwo wychodzą na jaw sekrety , kłamstwa , niewierność. W domu odgrodzonym od świata powoli wszystko zaczyna się wyjaśniać. Prawda o porwaniu niemowlęcia jest o wiele bardziej skomplikowana niż się wydaje.. Mnie zachęcać więcej nie trzeba ! 



                                                 

Przeczytaj także

0 komentarze