Jeśli cytrusy to tylko z Norelem - test peelingu do ciała.

19.11.14

Testowanie peelingu od Norel 

Miałam zaszczyt przetestować profesjonalne kosmetyki znanej firmy Norel . W swojej ofercie mają szeroki wybór kosmetyków do twarzy i ciała każdy o innym składzie każdy może zaskakiwać. Migdały żurawina owoce perły i złoto i wiele innych. Ja testowałam jednak cukrowy peeling cytrusowy i krem jednak teraz zajmijmy się peelingiem. Jak wypadł test świetnie . Podczas wieczornej kąpieli zrobiłam sobie małe SPA w okresie jesienno - zimowym wygładzenie skóry jest bardzo ważne . W wannie pełnej piany i gorącej wody otwarłam zawartość tego cudownego pudełeczka i co ? Poczułam zapach cytryn był tak słodki jakbym w jednej chwili przeniosła się do ogrodu cytrusowego . Nabrałam trochę peelingu na palce drobinki wtarłam w skórę cały czas towarzyszył mi ten cudowny zapach. Bardzo fajnie wtarły się w skórę była coraz gładsza pachnąca miałam ochotę na więcej i więcej . W mojej łazience był tylko ten zapach a skóra , która wcześniej była wysuszona stawała się coraz gładsza. Wąchałam peeling przez całą kąpiel a kładąc się spać czułam go nadal skóra gładka i pachnąca. Idealna pielęgnacja tego szukałam od tego momentu staje się wierną klientką właśnie tego produktu. Kiedy go używam żal mi , że już tyle zużyłam więc nie dług planuje zakup. Drogie Mamy jeśli chcecie ujędrnić swe ciało wygładzić uelastycznić skórę  a za sprawą estraktu z Centella Asiatica wspomóc redukcję cellulitu zapraszam do sklepu NOREL.

http://www.norel.pl/


Peeling pojemności 200 ml. Naprawdę WARTO! Blogowamama poleca;)

Zdjęcia tego cudownego peelingu zamieszczam poniżej .



Przeczytaj także

24 komentarze

  1. no dobrze wiedziec moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj zazdroszcze Ci tej kapieli, u mnie tradycyjnie szybkie prysznice sie sprawdzaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no widzę ze norel szaleje po internecie.ja wypróbowywuje swoje kremy.a później napewno zakupie to cytrynowego cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż takiego relaksu nie mogłabym mieć, bo mam prysznic... Ale pelling i tak mnie zainteresował, więc sprawdzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja niesamowicie pozytywna więc będę miała na uwadze aby kiedyś wypróbować. Oj marzy mi się taka długa relaksująca kąpiel. ..póki co nie zdążę odkręcić wody a pod drzwiami słyszę: mami maami maaami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My na szczęście mamy babcie zawsze w pobliżu więc mam czas na odrobinę relaksu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia to cudowna 'instytucja' jak się ma dzieci. Zazdroszczę ;) u nas babcia daleko niestety.

      Usuń
    2. ja tez mam kawalek ale czasami to jest zbawienie :)

      Usuń
    3. zazdroszcze :P my mamy babcie blisko ale nie pomaga

      Usuń
  7. Skas to znam ja tez mam prysznic ale czasami jezdze do mojej mamy bo ma wanne i relaksuje sie chociaz chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy wannę tylko jakoś ostatnio czasu brak na dłuższe kąpiele. Wszystko w kilka minut :)

      Usuń
    2. mnie powiem szczerze przydalaby sie wanna ale niestety miejsca w lazience malo a na prysznic tez czasem brak czasu albo sie trzeba szybko :)

      Usuń
    3. I wanna i prysznic ma swoje plusy.

      Usuń
    4. No jak wiadomo ;) ja juz jestem przyzwyczajona do prysznica ale tak raz na jakiś czas wskoczyć do wanny to naprawdę odpręża ;)

      Usuń
    5. Zdecydowanie odpręża :)

      Usuń
    6. Haha ja też z wanny korzystam u mamy od czasu do czasu :D

      Usuń
    7. Chyba najlepiej tak gdzie indziej skorzystać ;)

      Usuń
    8. ja mam wanne i prysznic, ale ostatnio tylko prysznic idzie w ruch

      Usuń
  8. słyszałam o tych kosmetykach wiele dobrego, muszę też koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kosmetyki warte uwagi :) może sama się na takie skusze :D

    OdpowiedzUsuń