Kaszki Nestle - Zdrowy Start w Przyszłość.

18.11.14

Każda mama kaszki Nestle zna. Owocowe smaki dostosowane do każdego wieku dziecka. Program Nestle Zdrowy Start w Przyszłość pozwoli twojemu maluchowi zdrowo się rozwijać . Warto zwrócić uwagę na program rozszerzania diety Obiadki , deserki , - szeroki wybór . https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/konto/ciaza/zarejestruj-sie?gclid=Cj0KEQiA-aujBRDqj772vpGfgooBEiQAzWAZUtGk2zqmg0hxdfPRpORz___Ca3-MpzDwhNWnd-84JFQaAj4e8P8HAQ  Dołącz już dziś do programu poznaj przepisy dla mam w ciąży , Zbilansowanie i rozszerzanie diety wiele porad a także konkursów . Już teraz w promocji Rośnij z niebieskim misiem czekają na was nagrody za kody . Zbierz 10 kodów z opakowań objętych promocją wypełnij formularz i wygraj kocyk , czapkę lub poduszkę ! Poniżej przedstawiam wam ulubione smaki kaszek mojego syna.



Przeczytaj także

28 komentarze

  1. moja starsza coreczka uwielbiala kaszki nestle :), mlodsza aktualnie jest sinlacu poniewaz ma alergie na mleko ale tez jej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój syn miał alergie, a córka nie i tez uwielbia kaszki

      Usuń
  2. Niki uwielbia malinowa, teraz czaje sie, zeby jej podac kakao, ale mam jakies opory...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominika i Piotrek : My jesteśmy dopiero na etapie kaszek po 7 miesiącu ;) nawet w pełni nie możemy jeszcze przetestować nowości

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej starszej córce gdzieś np kakaowe kaszka nie podpasowala nie bardzo chciała a jak już zjadła to z kupa ciężej było ale jak wiadomo każde dziecko inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. KasiaMarel synek też był na sinlacu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Synek poznawal smaki kaszek to lubił owocowe. Obecnie toleruje tylko zwykłą kaszę manną na mleku..a na te kaszki do picia nawet nie chce spojrzeć ..chyba taki okres.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paola twój tez ma alergie czy tak próbowaliście?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak zalecił nam pediatra mały miał alergie i często ulewał nawet po zagęszczanym mleku teraz się polepszyło i przeszliśmy na kaszki

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas to samo było aż wkoncu w szpitalu wyladowalysmy i stwierdzili alergia zobaczymy jak to dalej bedzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie dzieci uwielbiają kaszki Nestle, nie wiem dlaczego moja jest wyjątkiem.... Próbowałam już różnych smaków, oczywiście dostosowanych do wieku mojej córeczki ale ona zje kilka łyżeczek, nawet nie i więcej już nie chce :( kończy się na tym, że mama po niej dojada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było to samo. Na początku jeszcze jako tako zjadal, choć bez entuzjazmu. Teraz nawet nie chce spróbować.

      Usuń
    2. Widocznie wola lepsze rzeczy niz kaszki :)

      Usuń
    3. Taa... Najlepiej żeby to była gazeta albo flamaster xD

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuj jej z butelki kaszke dawać u mnie starsza córka lyzeczka kaszki nie tknela a z butelki zajadala jak nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i tu też jest problem... Bo ona nigdy nie piła z butelki, nie żebym nie próbowała jej nic dawać, owszem próbowałam... Ale weźmie butelkę do buzi i się cieszy, w ogóle nie chce ssać.

      Usuń
    2. Aha no cóż może przyjdzie taki moment ze sama spróbuję ale potrzebuje czasu no nic się nie poradzi ;)

      Usuń
    3. Taki jakiś wyjątek mi się trafił ;)

      Usuń
    4. spokojnie może polubi z czasem :)

      Usuń
  13. moje dzieci uwielbiały tą kaszkę, teraz rzadko kupuję. ale jeśli już kupię to w mig jest zjedzona!

    OdpowiedzUsuń
  14. mój synuś uwielbia kaszki, szczególnie bananową :) zresztą mężowi też, nie raz mu podjadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD ja jak małej chciałam dać i nie chciała to mój mówił ,,daj mi, jak zobaczy, że jem to może też będzie chciała" xD

      Usuń
    2. Moja starsza córka tak przy małej załapala ze jak tamta je obiadek czy deserek to ona wtedy też skubnie

      Usuń
    3. u mnie z kaszką tak samo, bo tako mała jeść niebardzo ją chce jak jeszcze ciepła, więc z bratem zajada :D

      Usuń
  15. Jak można dawać takie świństwo dzieciom! Mamy sprawdźcie skład tych "super smacznych" kaszek! olej palowy - szkodliwy dla zdrowia tłuszcz, maltodekstryna - sztuczny chemiczny słodzik, aromaty i UWAGA zawartość owoców: banan 1%, jabłko 1%, gruszka 0,4% (skład z kaszki o smaku banan-jabłko-gruszka) do tego w składzie obok tej wstrętnej maltodekstryny CUKIER!!! SMACZNEGO :) Ja nie podam nigdy mojemu synkowi takiej kaszki, ba nie kupuje nic co produkuje koncern Nestle! Nawet Bobofruty (produkt też nestle) mają w składzie CUKIER! A kleik ryżowy nestle - oczywiście też ma w składzie maltodekstrynę! MASAKRA! Mamy czytajcie skład i nie karmcie swoich dzieci chemią!

    OdpowiedzUsuń