Blogosfera

Canpol Babies - Udany początek macierzyństwa - Blogosfera

1.12.14

             

                                 Blogosfera  Canpol Babies zaprasza !
                                       
Blogosfera to program skierowany dla rodziców blogujących chętnych do sprawdzania produktów znanej marki  i podzielenia się wrażeniami z testów.

Canpol Babies daje również możliwość organizacji konkursu na blogu co miesiąc inny zestaw produktów do sprawdzenia lub do zdobycia na konkurs dla fanów twojego bloga. My od jakiegoś czasu  uczestniczymy w akcji , jeśli ty chcesz spróbować działaj!
Wystarczy zarejestrować się tutaj : http://canpolbabies.com/  oraz zgłosić blog Blogosfera http://canpolbabies.com/pl/blogosfera i wypełnić formularz zgłoszeniowy .
                                                               
                                                   W październikowej edycji
                                                    Zestawy pielęgnacyjne
                                                czekają na testy i konkursy !

                        





                     






                                               

Przeczytaj także

13 komentarze

  1. Spróbuję sie zgłosić choć dziś z tel korzystam Ale z chęcią bym testowała

    OdpowiedzUsuń
  2. jak cos miesiac cos nowego do testowania moze sprobujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak na tel udało mi sie tylko zarejestrowac ;( jutro bądź pojutrze jak będę miała neta na kompie to wstawię blog o ile znajdę nazwę bo szczerze mówiąc nie umiem i nie potrafię prowadzic ;( ehh

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wymyslalam na biegu i jakos sie prowadzi chociaz nie zawsze jest ten czas albo wena do pisania :P

    OdpowiedzUsuń
  5. co prawda nie mam dziecka ale chętnie będę odwiedzać ten pomysłowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My nie mamy bloga ale lubimy czytac i obserwowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę pomyśleć nad założeniem bloga;D , ale lubię też udzielać się na blogach innych mam ;) bo warto dzielić się swoimi doświadczeniami , przemyśleniami :)rady innych mam są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba pomyśleć nad zalożeniem choć lubię też czytać blogi innych mam bo przecież rady innych mam , ich przemyslenia sa bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj, zapraszam do siebie :) obserwuję cię :P

    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie tu pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.MlodaMamaiJas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń