Cellulit - Nie dziękuje !

6.12.14

                                                Czas na nowy post ;))

 Drogie Mamusie jak dbacie o swoje ciało ? Co robicie by pozbyć się cellulitu ?  Walczyłyście z nim podczas ciąży ? Ja mam kilka swoich sposobów , które wam dziś przedstawię ;)
Po pierwsze : Gorący prysznic lub kąpiel - pobudza krążenie do tego gąbka do masażu lub rękawica także do masażu najlepiej szorstka. Podczas kąpieli wmasować peeling antycellulitowy najlepiej 3D robić to przez dłuższy czas okrężnymi ruchami. Peeling ujędrni ciało i wygładzi sprawi , że cellulit nazywany skórką pomarańczy nie będzie aż tak widoczny albo będzie się zmniejszał zależy od czasu użytkowania. Po drugie : potrzebna jest rolka do masażu (nie wielka) można powtarzać nią zabieg eliminujący widoczność albo powstawanie cellulitu za pomocą rolowania w miejscach najbardziej narażonych na powstawanie cellulitu. Masaż ok 4-5 minut. Pobudzi on krążenie rolka wygładza , oraz stymuluje spalanie tłuszczu a na koniec krem albo balsam antycellulitowy . I tutaj Uwaga dziewczyny dobry preparat balsam antycellulitowy to taki gdy po wsmarowaniu w skórę czujesz gorąco albo ciepło na skórze - PREPARAT DZIAŁA to jego działanie. Wsmarowywać w skórę dokładnie by wnikał w głąb naskórka.  Czynności takie jak masaż peeling-czyli złuszczanie naskórka i masaż rolką wykonywać przynajmniej 2 razy w tygodniu po dłuższym stosowaniu jest efekt widoczny skóra gładka jędrniejsza i bez widocznego zmarszczenia wiadomo aż do końca nie można się go pozbyć za sprawą balsamów peelingu , ale efekt bardzo dobry!  PO trzecie : OLEJKI poprawiają wygląd skóry wygładzają co jest bardzo ważne  w walce z cellulitem skóra potrzebuje nawilżenia regeneracji ! Nie trzeba tych wszystkich zabiegów wykonywać jednego dnia można rozłożyć to na kilka dni ;)  Ja na Cellulit nie narzekam nie wstydzę się swojego ciała nawet po ciąży jestem już mamą a skórka pomarańczowa u mnie słabo widoczna . Taką moją antycellulitową kurację stosuje od półtora roku nawet w ciąży i nie narzekam na wygląd swojego ciała nie wstydzę się go jest gładkie jędrne .

A teraz małe zadanko napiszcie mi w komentarzach pod tą notką jak dbacie o ciało i walczycie z cellulitem oraz czy ta porada wam się przyda 2 osoby czeka upominek na CELLULIT! czekam do 11.12

Przeczytaj także

57 komentarze

  1. Nie miałam i nie mam problemów z cellulitem choć w ciazach używałam olejku do ciała i peeling do dziś stosuje ;) rady zawsze się przydają na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialas szczescie kochana!

      Usuń
    2. no miałam tyle ze rozstepy jeszcze sa na pupie

      Usuń
    3. U mnie caly brzuch ;) ale cwicze i daje rade ;)

      Usuń
    4. Rozstępy zawsze pozostaną ,ale zawsze można zapobiegać ich pogłębianiu się ... zresztą myślę , że Panowie aż tak na to nie zwracają uwagi , tylko my kobiety często wiele bierzemy sobie do głowy , jeśli ktoś kogoś Kocha to nie przeszkadzają mu niedoskonałości Partnera :)

      Usuń
    5. Mozna zrobic tak ze wyblakna ze prawie nie widac;) wiec mozna ;) Kobiety dbaja o siebie wiec tego zwracania niestety ciezko uniknac :)

      Usuń
    6. no ciężko zwłaszcza ze przyjda wakacje a w stroju czlowiek głupipo sie czuje

      Usuń
    7. Chodze na basen i jest juz troche lepiej ;)

      Usuń
  2. Rady super pomocne!!! Mnie niestety to nieszczescie dotknelo... szczegolnie teraz w drugiej ciazy, kiedy to przytylam o wiele wiecej niz w pierwszej i gdy patrze na moje uda i posladki, to plakac sie chce... Mam zamiar zaczac walke z cellulitem tuz po porodzie, na razie stosuje delikatny masaz, niestety nie mam do tego celu specjalistycznej rolki. Trzymajcie kciuki, aby moja walka byla wygrana ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymamy! Ja po jednej ciazy walcze z cialem i tym wszustkim ;) 10 kg za mna a cel nie osiagniety ale nie poddajmy sie ;)

      Usuń
    2. tak trzymac kochana :) nie mozna sie poddawac :)

      Usuń
    3. Wazne ze checi sa a reszta z gorki ;)

      Usuń
    4. głowa do góry , na pewno się uda , trzymam mocno kciuki

      Usuń
    5. ;) inmego wyjscia juz nie ma ;)

      Usuń
  3. Hm ja dbam uzywajac balsamu do ciala slim farmony jest dobry na celulit, rozstepy a takze wygladza skore :) przy odchudzaniu zdaje egzamin i cena bardzo przystepna. Smaruje sie nim 2razy dziennie rano i wieczorem po kapieli ; ) po 2 masaz bankami chinskimi jest dobry na wszystko bo ujedrnia skore. Banki zwykla oliwka lub olejek do ciala i dzialamy ;) po 3 namaruje oliwka brzuch czy uda i owijam folia spozywcza ;) a najlepsze i za darmo sa cwiczenia ;) wykonuje regularnie i widze poprawe zarowno cellulit sie zmniejsza i skora staje sie jedrna ;) UWAGA endorfiny uzalezniaja! ;) mimo iz mam malutka corcie to dajemy rade znalezc chociaz 10 minut ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rada jak najbardziej ;) rolki brak ;( banki pozyczam od siostry fajna sprawa :) ale pillingu uzywam jakiegos zwyklego wiec po swietach zainwestuje w ten 3d :) trzeba probowac wszystkiego ;)

      Usuń
    2. o tez bede musiała wypróbowac ten peeling 3d

      Usuń
    3. Ja to jutro sie wybiore chyba po niego ;)

      Usuń
    4. Ja bardziej jestem za naturalnymi specyfikami , zrobionymi w domu , samodzielnie , te drogeryjne nie zawsze są skuteczne, albo ich skuteczność jest porównalna do tych naturalnych specyfików , i czasami cena odstrasza , ale nie mówię, że nie próbowałam kupnych kosmetyków , owszem nie raz i pewnie nie raz spróbuje zwłaszcza jakiś nowości ,:) bo przecież trzeba choć raz przetestować coś na sobie żeby stwierdzić czy przynosi jakieś rezultaty, a kto wie może wnet stworzą jakiś super specyfik ktory będzie nie tylko na naszą kieszeń ale tez przynosił spektakularne efekty :)

      Usuń
    5. bańki nigdy nie stosowałam ;) nie każdy chyba je może stosowac ;) muszę spróbować

      Usuń
    6. Ja uzywam kremu za 13 zlotych a efekty super wiec domowym sposobem nie wiele mniej by wyszlo i ten czas wazny przy dziecku :)

      Usuń
    7. Banki moze kazdy oprocz osob z problemami z naczynkami ;) bo wiadomo latwo pekaja ;)

      Usuń
    8. ja baniek nie stosowałam :D

      Usuń
  4. Ja przede wszystkim stawiam na ruch -każdy wysiłek fizyczny ,czy to bieganie ,czy nawet najprostsze czynności domowe ujędrniają nasze ciało , staram się wychodzić z moimi maluszkami na świeże powietrze jak najczęściej ( i nie ma ,że boli ) , ograniczam także wszelkie kalorie, pije zieloną i czerwoną herbatę , niegazowaną wodę a także spożywam dużo owoców i warzyw. Innym takim moim sprawdzonym sposobem na tą naszą kobiecą bolączkę jest masaż ( i tutaj dużą rolę mogą spęłnić nasi partnerzy :) przecież w końcu muszą się nam do czegoś przydać ;D a do tego jaką radość nam sprawią :p także stosuje zimne i ciepłe prysznice a jeśli chodzi o takie kosmetyczne cuda to staram się ograniczyć kupowanie drogeryjnych kosmetyków które raz ,że są strasznie drogie to nie przynoszą aż takich spektakularnych efektów , raczej stosuje tzw. babcine sposoby , jak np. Raz w tygodniu wykonuje peeling z soli kuchennej z odrobiną oliwy. Sól usunie martwy naskórek i poprawi krążenie, a oliwa nawilży skórę.Oprócz peelingu z soli, pomaga mi też peeling wykonany ze zmielonej kawy który wygładza skórę i wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.Czasami choć niezbyt polecam ze względu na smak pije także sok z cytryny pomieszanej z pieprzem cayenne.Sok pije się 3x dziennie :) u mnie za bardzo nie przynosił efektów może dlatego ,że nie piłam go regularnie. ale tak nr jeden walki z cellulitem i w dążeniu do wymarzonej figury jest ruch ruch i jeszcze ras ruch :) niestety my drogie mamy czasami jesteśmy tak zmęczone natłokiem różnych obowiązków ,że już nie mamy siły na wypad na basen czy rower ale polecam czasami zabrać swoje maluszki bo przecież na basem możemy iść wspólnie tak samo na rower zaopatrując się w specjalne siodełka dla dzieci :) a takie przebywanie na świeżym powietrzu i wysiłek fizyczny nie tylko wpłynie zbawiennie na nasze ciało ale także zahartuje nasz maluszki i uchroni ich przed paskudnymi przeziębieniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie! Sam basen duzo daje my regularnie z 5 miesieczna corcia chodzimy ;) a mala zdrowa! Polecam tez picie cieplej wody z cytryna na czczo ;) naprawde dziala ;)

      Usuń
    2. ja bede musiała zaczac na basen :) tak bardzo chce

      Usuń
    3. Basen naprawde polecam. A ile dziecko ma radochy ;)

      Usuń
    4. no ale ja tako plywac nawet nie potrafie :P

      Usuń
    5. Ja tez nie umiem ale z dzieckiem to i tak po plytkim chodze i jaccusi ;)

      Usuń
    6. można już chodzić z najmniejszymi maluszkami na basen :) wsumie jest wiele mitów ,że chodzenie z maluszkiem na basen nie daje żadnych korzyści a wręcz przeciwnie jest , nic maluszkowi się nie stanie bo do 6 -8 miesiąca zachowany jest odruch ,że maluch nie boi się wody i nie otwiera ust kiedy się zanurza , i przede wszystkim basen to idealna forma aktywności nie tylko dla nas Mam które chcą poprawić coś w wyglądzie po ciąży ale także dla maluszka wielka frajda

      Usuń
    7. taka frajda w wodzie pobudza nasze maluszki nie tylko do rozwoju fizycznego ale także psychicznego , no i to forma kontaktu maluszka z rodzicami zwłaszcza z zapracowanymi tatusiami , fajnie się tak wspólnie wybrać na basen całą rodzinką

      Usuń
    8. Jak obserwuje moja corcie w wodzie to az serce rosnie :)

      Usuń
    9. u mnie tak samo :) moje dzieci uwielbiaja wode :) :)

      Usuń
  5. Ja niestety mam cellulit ale wiele razy brałam się za walkę z nim i po kilku dniach polegałam na polu walki z lenistwa... Podstawą pielęgnacji mojego ciała jest peeling zrobiony z fusów kawy, jogurtu, żelu antycellulitowego. To wymieszane razem daje papkę którą wsmarowuję w całe ciało i okrężnymi ruchami masuję przede wszystkim nogi, uda, pośladki i brzuch. Następnie spłukując peeling robię naprzemienny prysznic wodą ciepłą i zimną. Gdy wyjdę z wanny i wysuszę ciało wmasowuję serum antycellulitowe firmy Eveline i owijam się folią spożywczą. Potem kładę się na kanapie, zakrywam grubym kocem i biorę książkę do ręki ;) Dzięki temu serum lepiej się wchłania a substancje aktywne lepiej zaczynają działać. Po pół godzinie odwijam folę i robię delikatny masaż wsmarowując pozostały balsam. Kupiłam też bańki ale tak masowałam że miałam całe nogi posiniaczone :P Przede wszystkim trzeba postawić na ruch to najlepiej ujędrnia i wyszczupla naszą sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruch to podstawa! ;) zgadzam sie ;) a do baniek trzeba sie przyzwyczaic nie polecam tylko tym ktorym pekaja naczynka ;)

      Usuń
    2. no tak kochana musisz zrobic sobie taki nowy nawyk i dzialac :)

      Usuń
    3. Endorfiny uzalezniaja ;) i potem juz tylko sie cwiczy i cwiczy ;)

      Usuń
    4. no trzeba przywyknąć :P

      Usuń
    5. Bardzo dziękuje za wyróżnienie w konkursie :) dane wysłałam przez załącznik na blogu :) oczywiście gratulacje dla Pani Kasi :)

      Usuń
    6. Dziekuje i rowniez gratuluje ;)

      Usuń
    7. Tak jak napisałam ruch chyba najbardziej przynosi efekty , ruch pod każdą postacią , wszelakich sportów, ale basen tutaj daje największe zasługi ,

      Usuń
    8. Ja np. kiedyś miałam obiekcje co do basenu , a teraz tylko jak masz czas to chodzę , tak samo rower też dobry patent , bardzo szybko dzięki temu można poprawić kondycje swojej skóry ud , nie nadaremnie się mówi ,że sport to zdrowie :)

      Usuń
    9. Ja z corcia polroczna tylko basen ;)

      Usuń