Dziecko

Rozbrajające teksty małych agentów !

21.7.15


Nasz mały gigancik Kacpi  już chyba trochę go znacie? Gościł kiedyś u nas  , ale zaraz wam jeszcze o nim przypomnę . Kacper wesoły przedszkolak i bystrzacha. Dumny z tego , że jest już taki "dorosły" i nie długo powędruje do szkoły.
Niebawem stuknie mu już sześć latek !:) Kuzyn Marcka i mój jedyny chrześniak jak tu się nim nie pochwalić jak taki fajny z niego chłopak! Powiem nieskromnie to rodzinne heh ;) Kacpi to gigancik jak wspomniałam wcześniej po prostu mistrz bombowych tekstów , które zawsze mnie rozbrajały. Często staram się je zapamiętać samo wspominanie ich tak mnie rozbawia. Dzieci potrafią nas zaskakiwać widzą świat zupełnie inaczej tak po swojemu i czasem głowiąc się nie dojdziemy do tego skąd im się biorą nie które słowa , myśli i skomplikowane wyjaśnienia rzeczy dla nas oczywistych. Już nie mogę się doczekać kiedy mój Marcek będzie taka gaduła i czymś mnie powali chyba zaczne prowadzić złote myśli i zapisze w nich najlepsze powiedzonka . Przeczytam mu kiedyś w przyszłości i razem się pośmiejemy. Fajne i słodkie są te dziecięce mądrości i nie mam tu na myśli cwaniactwa czy obrażania innych po prostu inny punkt widzenia świata taka bajkowa wymyślona rzeczywistość . Każde dziecko inaczej odbiera to co dookoła niego na swój sposób to jest piękne. We wspomnieniach każdy z nas w dorosłym życiu do nich wraca. Zdradzę wam kilka złotych tekstów Kacpra , którymi powalił mnie na łopatki i są w mojej głowie do dziś.
Sytuacja
Z okresu mej ciąży (ciotka z dużym brzuchem)
1.Połknęłaś moje zabawki!
2.Będę miał siostrę małpkę!
3. Ten Marcel się spaprał!
4. Co robi Marcel?
robi co chce i jest traktorem Tomem
5. Kocham babcię od Perły i od Tośki
(rózróżnia je za pomocą zwierzątek jakie mają)
6. Jutro miałem takie same .
Sytuacja z przedszkola czy ta Pani to twoja ciocia?
7. Nie! bo nie ma Angry Birdsa
8. Ten uła czyt. (wuja) jest moim mijonkiem (czyt. minionek)
9. Babcia ma gigle (czyt. cukierki)
Sytuacja na kolędzie
10. To Pani czy Pan?


Przeczytaj także

9 komentarze

  1. Śliczny chłopczyk i teksty mam rozbrajające :-) Też mam chrześniaka w tym wieku i wiem co potrafi palnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak można z butów wyskoczyć; d

      Usuń
    2. A często nie wiem co odpowiedzieć na jego teksty :-)

      Usuń
    3. Powiem ci że i ja bez słowa zostaje jak Kacpi tekstem rzuci a on cwaniak już ;)

      Usuń
  2. Moj teraz do 1 klasy ale czasem tez zabłysnie hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcek na razie w większości po swojemu ale to też słodkie i zabawne;) myślę że nie raz mi szczęka opadnie jak coś walnie he

      Usuń
  3. 5. Kocham babcię od Perły i od Tośki
    (rózróżnia je za pomocą zwierzątek jakie mają)

    ::D:D Kochany <3

    W moim przedszkolu jeden chłopiec na pytanie ile ma zwierzątek mówi: Tsy - A jak się nazywają? -Pimpek, mama Pimpka i Tata Pimpka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ale dobry też agencik ta ich mowa jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Idzie spaść z krzesła co po niektórych tekstach naszych dzieciaków.Mój co prawda mało jeszcze mówi ale i przyjdzie ten czas na "rozbrajające" jego teksty ;)

    OdpowiedzUsuń