Polecane

Spacerówka Mori EURO-CART - dlaczego inne z nią przegrały?

23.9.15


Wybór odpowiedniego wózka dla dziecka nie jest wcale prostym zadaniem. Z własnego doświadczenia wiem , że decyzji o zakupie nie powinno się podejmować pochopnie. Popełniłam ten błąd i długo tego żałowałam. Z kupnem wózka wstrzymałam się do narodzin. Zagłębiałam się w opisy i co z tego? skoro kupiłam go przez internet i tak naprawdę nie mogłam go sprawdzić. Przejechać się nim , sprawdzić czy jak się składa i w ogóle czy jest taki super jak go opisują.Ten wózek okazał się być katastrofą. Przy wyborze spacerówki byłam już mądrzejsza podeszłam do sprawy z większą ostrożnością .
Najpierw musiałam go sprawdzić , zobaczyć , przejechać się i zaczerpnąć większej wiedzy. Chciałam by spacerówka służyła nam dłużej lepiej się sprawowała , żebym nie musiała się stresować podczas każdego wyjścia na spacer. Poszłam do sklepu bez nastawiania się od razu na kupno wrzuciłam bardziej na luz. Przede mną szereg różnych modeli spacerówek , ale tylko ten jeden od razu rzucił mi się w oczy to przez ten turkusowy kolor taki niespotykany. Tak wiem wpadł mi w oko bo jestem kobietą i jak każda z nas zwracam od razu uwagę na wygląd a nie powinnam. Spodobał mi się stelaż wydał mi się być mocny , stabilny i wytrzymały . Musiałam  go sprawdzić wcisnęłam Marcka do niego i rajdowałam nim po sklepie. Pierwsze wrażenia? o wow jak on lekko się prowadzi ! tak naprawdę odkryłam pierwszą z jego zalet. Rączki jak u  każdej parasolki , ale wygodnie można lepiej manewrować większe pole do popisu na mieście ha !:) Koła takie zwrotne skręcają tak sprawnie takiego wózka potrzebowałam na nasze rajdy. Pasy bezpieczeństwa łatwo zapinane i mocno trzymające. Oparcie regulowane w prosty sposób  za pomocą jednej ręki a podnóżek w opcji 2 stopniowej regulacji . System samonastawnych obrotowych kół ułatwia prowadzenie jest mega ten wózek idzie tak lekko na drodze. Koła przednie są pojedyncze takie jakie chciałam podwójne są nie wygodne nie prowadzą się najlepiej jak dla mnie dlatego tego typu wózków unikałam i wiele odpadło nam na starcie. Mori jedzie nie tylko na prostym pięknym chodniku bez dziur bo my często jeździmy po wybojach po piasku po trawie i dziurach a on testy przeszedł naprawdę znakomicie! Wysokie chodniki nie są nam straszne już tak jak kiedyś. Spacerówka szybko się składa wystarczy tylko nacisnąć odblokowanie i popchnąć taki przycisk. Po złożeniu wygląda jak typowa parasolka zajmuje bardzo mało miejsca co również mnie cieszy bo więcej miejsca zostaje w bagażniku jak wyjeżdżamy. Budka wózka ma 2 selekcje mniejsza i większa złożenie jej to łatwizna dodatkowo ty wybierasz jaką chcesz mieć czy pasuje ci większa bo świeci słońce czy mniejsza bo tak ci się podoba. W budce jest wywietrznik przez , który możesz dziecko obserwować przez drogę dla nas to fajna opcja bo ja Marcela muszę mieć na oku cały czas. Koszyk na zakupy duży i pojemny co ważne dla każdej z nas. Mori EURO-CART to wózek lekki o aluminiowym stelażu , który cechuje się łatwością prowadzenia i wygodą. Wykonany z materiału łatwego w czyszczeniu. Pokonuje z łatwością każdą drogę. Jak już wiecie rajderzy z nas dlatego potrzebowałam wózka , który zwinne i szybko przeciśnie się tu i tam bo wymanewrujesz nim tak jak chcesz a ta spacerówka robi to idealnie. Jest nowością bo ten wózek wszedł w tym roku na rynek a , że lubię testować nowości i nieznane mi dotąd marki skusiłam się na niego ponieważ wydawał się być naprawdę dobry i nie zawiodłam się na nim! EURO-CART gratuluje wam i sobie bo wreszcie dokonałam świetnego wyboru. Wasz wózek wygrał z innymi , które miałam na oku i chciałam nabyć. Przegrały z nim Chicco Lite Way  koła przednie dużo mniejsze bałam się ich , czytając negatywy za dużo ich było by zaryzykować. Quinny tutaj podobnie to jedno podwójne koło mnie zniechęciło jak dla mnie zbyt słaby do manewrowania a wyczytałam , że wózki są wadliwe . Większość odpadła z powodu podwójnych kół , których ja osobiście nie czuje i nie poradziły by sobie zbyt dobrze na naszych wyprawach . Brałam pod uwagę tylko i wyłącznie wózki z siedziskiem typowej spacerówki a nie jakąś imitacją.

                                             Opis Mori EURO-CART:
                                       Lekki aluminiowy stelaż w dodatku stabilny
                                     Koła są najlepsze!! Obrotowe i samonastawne
                                        Płynna regulacja oparcia i jaka łatwa;)
                                Hamulec łączony u dołu i odrazu stajesz w miejscu
                            Budka posiada 2 selekcje mniejsza i większa albo bez budki
                         Składa się jak parasolka w prosty sposób zajmuje mało miejsca
                                        Wygodne rączki o ergonomicznym kształcie
                                             Regulacja podnóżka - 2 stopniowa
                                              Wywietrznik i okienko w budce
                                                Barierka bezpieczeństwa i pasy
                                                   Pojemny kosz na zakupy
                                                   waga wózka to : 7,9 kg
                      w zestawie znajdziecie folię przeciwdeszczową i pokrowiec na nóżki.
                                                         











Przeczytaj także

36 komentarze

  1. W samą porę ten post:) My akurat myślimy o wózku typu parasolka i najważniejsze jaki powinien być to lekki i łatwo się składać i rozkładać. Myślę, że teraz troszkę inaczej spojrzę na te wózki w sklepie. A o tej marce nigdy wcześniej nie słyszałam, więc muszę sama ją sprawdzić w sklepie:) A ten daszek jest przedłużany jak mocno świeci ? Wiem pisałaś, że jest ale czy to jest na tyle że zasłania dziecko czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedłużany jest i fajnie się go wyciąga spokojnie zasłania jest wtedy dłuższy;)

      Usuń
  2. Nie powiem wózek w sam raz idealny dla mnie.Takie modele bardzo mi się podobają,jednak nie na wszystko człowiek może sobie pozwolić.Widzę,że strzeliłaś z nim w 10-wygodnie się go prowadzi,jest mega funkcjonalny,lekki i ten boski kolorek :) Z nim z pewnością każdy spacer to frajda dla Was obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przymierzałam się do modelu Mori, ale w koncu wybralismy model Crossline, tez z euro cart, jakoś bardziej mi się spodobał, choc o maly wlos ja tez bylabym posiadaczka tej spacerowki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny właśnie go zamówiła zastanawiała się nad kolorem szarym ,jednak wygrał turkus. Mam pytanie odnośnie kolorowej wkładki gdzie można taka kupić ? Pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    również mam problem z wyborem spacerówki. Jeśli możesz napisz proszę jak sprawowała się zimą? Czy nadal jesteś zadowolona?
    PS. Świetny i pomocny wpis!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze po długim czasie użytkowania żadnych wad! Wózek lekko się prowadzi , koła radzą sobie świetnie na różnych trasach poza tym jest leciutki i mało miejsca zajmuje w bagażniku.

      Usuń
  6. Witam, jestem na etapie poszukiwań spacerówki tego typu i zastanawia mnie jednak jedna rzecz w tym wózku, czy na Twoich fotkach na 9 i 10 ten poziom siedzenia jest już maksymalny? W sensie czy opacie można podnieść jeszcze wyżej? Bo mój synek bardzo lubi siedzieć w aktualnej spacerówce maksymalnie prosto żeby jak najwięcej widzieć. Taki już z niego typ obserwatora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej również posiadam ten model spacerówki, Oparcie przesuwa się za pomocą paska kwestia przyciągniecia, jeśli ktoś lubi się bawić i mocno dociskać napewno się da. Jak dla mnie akurat paskowe zapięcie o ile rozłożenie super to powrót do pozycji siedzącej z dzieckiem w środku wygodniejszy jest jednak w tych plastikowych wózkach. Budka i wywietrznik super sprawa ale szkoda że nie ma tam rzepu do zapięcia gdy pada i wiatr jest nagminnie się to otwiera. I ta siatka przy końcu wózka pod budką nie wiem po co... może w pewnym czasie jest ok ale jak dziecko urośnie to jest nie praktyczna. Plusy też są - cała masa :-) zwrotność lekkość, desing, cena, pakowność do auta - bezproblemowe odpinanie i zapinanie przednich kół, przednie koła pojedyncze - mniej wadliwe od podwójnych.

      Usuń
  7. witam właśnie wybieram spacerówkę dla synka jest z tych większych dzieci 7 mcy i 10 kg czy ten model nie jest dość mały na zdjęciach wydaje mi się że siedzisko jest dość płytkie,pomóżcie proszę jestem prawie zdecydowana tylko zeby było mu wygodnie,a i czy oparcie rozkłada się do pozycji leżącej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oparcie się rozkłada , mori wcale nie jest mały syn ma 2 latka i się mieści spokojnie.

      Usuń
    2. Witam. Czy ten wózek posłuży jako parasolka do około 3 roku życia? Na stronie Euro Cart Mori pisze,że do 36 miesiąca zycia,a wiadomo, że każde dziecko ma inną wage. Bardzo proszę o poradę :)

      Usuń
  8. Witam.Ja właśnie czekam na swoją spacerówkę i nie mogę się doczekać kiedy razem z synkiem ją wypróbujemy :-) czytając opinie innych mam na temat euro cart mori i biorąc pod uwagę jej całkiem nie złe parametry (a naprawdę przeglądałam mnóstwo innych spacerówek)zdecydowałam się właśnie na nią :-) mam nadzieje że to będzie trafny wybór i synek i ja będziemy zadowoleni z posiadania euro cart mori :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Jako że od zamieszczenia tego posta minęło sporo czasu bardzo chciałabym Panią prosić o opinię dotyczącą użytkowania wózka z perspektywy czasu, jego trwałości i zalet :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie. Jestem na etapie zakupu spacerówki i również bardzo chciałabym poznać Pani opinię na temat wózka Mori. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, zastanawiam się właśnie nad tym modelem wózka i chciałabym się dowiedzieć, czy materiał z jakiego jest wykonane siedzisko jest OK na ciepłe dni? Czy trzeba koniecznie kupić jakąś wkładkę?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny i jaki kolor, bardzo mi się podoba ten wózeczek, właśnie czegoś takiego potrzebowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam ja osobiście wybrałam EURO CART VOLT bardzo praktyczny wozek. Maalutki po złożeniu składa się w kanapkę posiada w zestawie torbę na wózek.. Całkiem przydatna rzecz.. rozkłada ssiee do opozycji leżącej i ma przedłużany daszek.. Bardzo lekki bo waży ok.7kg. Polecam z czystym sumieniem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Właśnie zastanawiam się nad zakupem euro cart volt. Jak się nim jeździ zwłaszcza po nierównych chodnikach i nieutwardzonych nawierzchniacH ? Proszę mi napisać coś o nim z perspektywy użytkownika, bo mało opinii na jego temat. Z góry bardzo dziękuję za opinię. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Witam, ja kupiłam wózek Volt. Chętnie udzielę więcej informacji na temat użytkowania :) beatkams@o2.pl

      Usuń
    3. Czy ten wozek dobrze sie prowadzi ? I czy jeszcze nie rozlecial?

      Usuń
  14. Zgadzam się z Tobą w 100 % mamy identyczny :-) kolor jest świetny!! Ja tylko zmienilabym sposób regulacji oparcia bo ten paskowy do mnie nie przemawia często mam z nim problem ale tak pozatym leciutki i obrotny! My jesteśmy bardzo zadowoleni :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,ja niestety nie podzielam Waszego zadowolenia z tego wózka. Kupiłam go synkowi i obecnie już drugi raz wylądował na reklamacji a nie ma jeszcze roku czasu użytkowania. Pierwsza wada wyszła 1,5 miesiąca po zakupie - złamała się poręcz o którą synek lekko się oparł w czasie spaceru, zrobiły się dziurki w miejscach napów na budce i obecna ostatnia wada to taka iż w trakcie spaceru pękła rama wózka z tyłu w miejscu gdzie mocowany jest mechanizm składania go. Nie wiem czy one są naprawdę takie słabe czy ja mam po prostu pecha i trafiłamna feralny model...?Nie mniej jednak żałuję że kupiłam MORI a nie Quinny tak jak pierwotnie chciałam. Teraz czekam 2 tyg na rozpatrzenie reklamacji i tak się zastanawiam jak mi ją rozpatrzą... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten wózek (Mori) od kwietnia tego roku. Początkowo byłam b.zadowolona. Do czasu... ułamany hamulec, ułamany element przy przednim kółku i złamane mocowanie budki. Bardzo słabo wykonany model. Własnie zbieram sie do złożenia reklamacji ahhh
      Magda

      Usuń
  16. Ja dzis własnie wybrałam się na poszukiwanie spacerówki lekkiej dla mojej 20 miesięcznej córki i tan wózek tylko w kolorach szarości zwrócił moja uwagę. Jednakże postanowiłam z pochopnym kupnem czekać i zapoznac się z opinia na temat wózka ale po przeczytaniu waszych komentarzy jutro lecę po niego :) Dziękuję wam na mamy zawsze można liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Wózek Volt jest bardzo mały i szybko się go rozkłada i składa. Ale po bardzo krótkim użytkowaniu zepsuł się hamulec i tylne koło się rozpadło a wózek wcale nie przeciążony. Konstrukcja bardzo delikatna i nie nadaje się na nie równe chodniki ( przednie koła co chwilę się blokują przed nierównościami). Obecnie wózek po 4 m-c w reklamacji. pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wożę córę w spacerówce volt i przyznam, że jestem zaskoczona , bo u nas nic takiego się nie dzieje..wiadomo, to nie wózek terenowy, ale w warunkach takich standardowych spokojnie dajemy radę :) może to po prostu jakiś niefart..

      Usuń
  18. Ja zawsze miałam wyjątkowego pecha do wózkow, trójka dzieci a przerobilam wózkow 12, ale akurat te z euro cart mnie nie zawiodły, przy drugim mialam wielofunkcyjny Durango, za to przy trzecim właśnie jeszcze jezdzimy modelem Mori, a może jednak było za duże obciążenie, jak czasem widzę wózki obwieszone zakupami, że ledwo dziecko widać no to powątpiewam, bo to wózek spacerowy dla dziecka a nie wózek na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja naszego volta nie obwieszam, bo też nie bardzo jest jak na jednej rączce;) na podstawowe szybkie zakupy, które w koszu pod spodem się mieszczą jak najbardziej, ale na duże wybieram kosz sklepowy i auto.. poza tym unikam takich eksperymentów, po tym jak kiedyś "przeważyłam" pakunkami inny wózek i razem z dzieckiem poleciał do tyłu, na szczęście w porę zdążyłam złapać i nic się nie stało.

      Usuń
  19. Witaj, bardzo obszerny tekst akurat szukałam czegoś takiego :) pytanie za 100 punktów jak wózek sprawdza się w zimę wiem ze nie ma super śniegów ale może masz jakieś spostrzeżenia które rozwieją moja ciekawość. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. WITAM,
    OD PUBLIKACJI MINĘŁO JUZ SPORO CZASU, CZY NADAL JEST PANI ZADOWOLONA Z WÓŻKA?? BARDZO PROSZE O ODPOWIEDŹ, BO ROZWAZAM ZAKUP TEGO MODELU
    POZDRAWIAM JUSTYNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam ten wòzek od miesiąca jest to co prawda wòzek dodatkowy ale trochę używamy!ogòlnie wòzek bardzo fajny w prowadzeniu zwrotny obszerne siedzisko ztych większych parasolek sa też minusy jak dla mnie troche niewygodjne rączki sa dość wysokie i plastikowe brak amortyzacji wiec po dziurach turkoce i po lodzie też ale tak mają wsztstkie parasolki!zdecydowałam sie na niego dlatego że ma dość duże koła i wieksze siedzisko!

      Usuń
  21. oglądałam dziś podobny bardzo wózeczek...nitro z easygo..niewielka różnica w cenie, ale w nitro można wozić już maluchy od urodzenia..szykuję się z na późną wiosnę, dlatego rozważam zakup takiej opcji, zamiast obszernego wielofunkcyjnego sprzętu lub samej gondoli, która posłuży mi raptem parę miesięcy..co myślicie o takim rozwiązaniu?

    OdpowiedzUsuń
  22. Euro-Cart ma fajne te wózki. Akurat my zdecydowaliśmy się na spacerówkę Volt. Synek go uwielbia. Wygodnie sobie siedzi, nie męczy się, my się też nie męczymy nawet na dłuższym spacerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam sie nad kupnem tego woZka Volt i nie wiem czy tylko takie moje wrazenie czy wozek jest wąski, bo jak stal obok innych spacerowek to jakis wsaki sie wydal, a corka 9 miesiecy nalezy do tych grubiutkich i tak sie nie moge zdecydowac czy aby nie kupie go tylko na chwilę...

      Usuń
  23. Planuje kupić model mori, niestety nie mam gdzie go obejrzeć na żywo a bardzo zastanawia mnie jak wygląda i funkcjonuje w rzeczywistości oparcie? Jest regulacją za pomocą paska to wiem, ale czy oparcie jest dość twarde i można je dość wysoko ustawić (tak żeby dziecko nie musiało się podciągać do pozycji prostej siedzącej). Proszę o odpowiedź mamy które używają ten wózek:)

    OdpowiedzUsuń