Polecane

Mój sposób na zwiększenie objętości włosów!

30.4.16


Niestety nie mogę pochwalić się bajecznie gęstymi włosami... Mam z nimi wieczny problem.. Cieńkie , łamliwe , często przesuszone i jeszcze doprawiane na całego farbowaniem.. Są bardzo wrażliwe dlatego ostrożnie muszę dobierać kosmetyki do ich pielęgnacji. Kiedyś dopasowanie odpowiedniego szamponu było dla mnie  po prostu horrorem. Próbowałam wielu naprawdę drogich specyfików by je wzmocnić , zapisywałam się na większość zabiegów odżywiających włosy.
Radziłam się dermatologa licząc po cichu na cuda. W końcu przestałam się łudzić i wierzyć we wspaniałe możliwości kosmetyków z reklam. Odpuściłam zostając przy jednym szamponie i masce , która naprawdę  świetnie dawała rade je okiełznać i odżywić. W ciąży moje włosy zmieniły się w nieco grubsze , stały się jakby zdrowsze. Tylko na 9 miesięcy. Później jak się domyślacie straciłam ich więcej niż przybyło.. Zawsze kusiły mnie szampony zwiększające objętość. Niby. Jakoś kupowałam je potem trochę z przymrużeniem oka. Nie oczekiwałam zbytnio szałowych efektów aż natrafiłam na szampon Nature Moi z bio proteinami ryżu i miodem.


                                                        Szampon Nature Moi

To jedyny szampon na zwiększenie objętości , którego efekty mnie tak zaskoczyły. Wcierając go we włosy czułam , że rosną! Robi się ich więcej ! Po umyciu wyglądały jakbym naprawdę miała ich nieco więcej na głowie. Zaczęłam stosować go na co dzień bo ciekawiły mnie dalsze efekty. Moje włosy stały się zdrowsze i wygładzone. Znacznie łatwiej przychodzi mi ich rozczesywanie. Poprawił się ich wygląd. Najlepszy jest dla mnie ten efekt wow podczas mycia kiedy robi się ich tak dużo. Szampon Nature Moi różni się od innych tym , że po długim stosowaniu nie przetłuszcza włosów. Delektuję się jego super świeżym zapachem. Nature Moi to powyżej 96 % składników pochodzenia naturalnego. Organiczny ekstrakt z miodu 100 %. Nie ma w nim parabenów , SLS , parabenów i silikonów czyli nic co mogło by naszym włosom zaszkodzić ;)

Skład :

Aqua ,  Cocamidopropyl betaine , Glycerin , Parfum , Sodium Benzoate , acrylate crosspolymer , glycol , distearate ,  guar hydroxypropyltimonium chloride , salicylic acid  Benzyl alcohol , cetrimonium chloride , parum , trisodium , glutamate diacetate , citric ACID , benzyl salicylate , Oryza Sativa extract , mel extract , sodium hydroxide , sodium benzoate , potassium sorbate , butylphenyl , methylpropional , hecyl cinnamal , Limonene Linalool  

Szkodliwe substancje często mogą podrażniać skórę głowy co oczywiście niekorzystnie wpływa na strukturę włosa. Podoba mi się ten naturalny skład. Proteiny ryżu poprawiają wygląd włosów i sprawiaja , że lepiej się układają i rozczesują. Miód nawilża i odżywia. Naprawdę odżywia i sprawia , że włosów jest więcej co mnie w nim oczarowało... Doskonały duet dla włosów takich jak moje to szampon i odżywka choć przyznam , że bałam się jej użyć. Dotąd wszystkie odżywki zbyt mocno obciążały moje włosy i przetłuszczały. Wolałam stosować maski - było to dla mnie bezpieczniejsze rozwiązanie , ale się znów pozytywnie zdziwiłam. 

Odżywka Nature Moi to dopełnienie odnowy dla włosa. Sprawia , że stają się mocniejsze. Są bardziej miękkie a ich wygląd znacznie się poprawił. Pierwszy raz przekonałam się do jakiej kolwiek odżywki. Jedyna , odpowiednia dla moich włosów ;) Już nie mogę się doczekać efektów jakie zdziała maska. Nie mogłam się jej oprzeć. Przy moim częstym farbowaniu głębsza regeneracja jest bardzo wskazana więc czekam z niecierpliwością;) 

 Skład :
Aqua ,  Cetearyl alcohol , clycerin , distearoylethyl dimonium chloride , guar , hydroxypropyltrimonium chloride , benzyl alcohol , cetrimonium chloride , parum , tetrasodium glutamate diacetate , citric acid , oryza sativa extract , mel extract , sodium hydroxide , sodium benzoate , ;potassium sorbate , benzyl salicylate , butyphenyl , methylpopional , hexyl cinnamal , limonene , linalool 

Szukajcie ich Eko Drogerii  Polecam ! Znajdziecie na jej półkach wybrane ekologiczne kosmetyki i wyjątkowe produkty dla dzieci wysokiej jakości. Bogaty asortyment a satysfakcja oraz bezpieczeństwo gwarantowane dlaczego? Bo w Ekodrogerii TY tylko zamawiasz a zgrana i doświadczona ekipa gwarantuje tylko najlepsze naturalne kosmetyki i specjalnie dla ciebie je sprowadza. 





Przeczytaj także

6 komentarze

  1. Ja lubie duety też czesto rozjasniam i chetnie spróbuje poszukam w stacjonarnym sklepie a mamy nowy bio wiec zawsze moge zamówić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie duety też czesto rozjasniam i chetnie spróbuje poszukam w stacjonarnym sklepie a mamy nowy bio wiec zawsze moge zamówić

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo klapnięte włosy po umyciu odrzywek tez troche się boje nanosze na konce tylko a skład czytam mam akergiczke w domu wiec czytam etykiety już mam to we krwi opakowanie i reklamy mnie nie zwiodą Ciekawa jesttem tego zestawu Anna Boch

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardzo mnie zaciekawił.To co w reklamie nie przekłada się na stan rzeczywisty.A tu jakie zaskoczenie.Rekomendujesz więc i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :-) Bardzo kuszący opis
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń