Testujemy

Klocki magnetyczne - Hoplik.pl na dzień dziecka! + konkurs

15.5.16




Zbliżający się dzień dziecka to świetna okazja by rozejrzeć się za fajnym prezentem... Zorganizować wspólny wypad i spędzić ten dzień inaczej niż zwykle. Taki plan mam ja , ale oprócz wycieczki tych wszystkich atrakcji wybrałam dla Marcela prezent. To podwójna przyjemność radość i satysfakcja kiedy możesz spoglądać na szczęśliwe dziecko zaskoczone dodatkowym upominkiem. Nie mogłabym sobie jej odmówić, lubię robić Marcelowi niespodzianki.
Uwielbiam widok roześmianej buzi okrzyki , zachwyt i zadowolenie.. Kiedy nie mogę go oderwać od prezentu , cieszę się jeszcze tysiąc razy bardziej niż on.. W dzień dziecka chcemy wszyscy szczególnie zaskoczyć nasze pociechy , uszczęśliwiamy je cały rok lecz jednak chcemy by ten dzień wyglądał inaczej i wypełniły go różne atrakcje.. Dodatkiem jest prezent ,  z takiej niespodzianki mamy mnóstwo radości ;) Z myślą o was by oszczędzić wam główkowania i troszkę czasu mam dla was garść inspiracji , które będę ukazywała po kolei ;)  Dziś kolejna ciekawa propozycja prezentowa i konkurs. Klocki magnetyczne Włoskiej firmy Sevi piękne kolorowe przedstawiające różne postacie a przede wszystkim pomysłowe. Marka udowadnia nam , że drewniane zabawki wcale nie muszą być jednolite i nudne. Mogą się wyróżniać i ciekawić jeszcze bardziej. Drewniane klocki mogą zamienić się w magnetyczną układankę a dzięki ciekawym i wesołym postaciom zachęcić jeszcze bardziej nasze dziecko do zabawy. Klocki łączą się za pomocą małych magnesów umiejscowionych w środku. Te wspaniałe postacie mogą zdobić również nasz teatrzyk ! Mamy znowu wiele możliwości zabawy. Kombinacje mogą być przeróżne. Ponadto zabawa nimi to również ćwiczenia motoryki małej czyli zdolności ruchowej dłoni. Taka zabawa klockami i łączenie będzie zajęciem usprawniającym pracę małych rączek. Zabawki magnetyczne to naprawdę interesująca opcja ! Producent stawia na oryginalność. Pokazuje , że drewniane zabawki to coś więcej a klocki wcale nie muszą być takie same. Zaskakuje pomysłowością i to mnie urzeka. Niebanalne zabawki zawsze bardziej przyciągają moją uwagę są po prostu inne i tym czarują też nasze dzieci. Już wiecie , że lubię zakupy w sieci i robię je nałogowo. Odwiedzam wiele sklepów , ale moją uwagę przyciągają tylko , niektóre miejsca dlaczego tak jest? Bo od razu wprowadzając nas do swojego świata chcą nam tyle przekazać i zaoferować.. W asortymencie mieszczą się tylko wyselekcjonowane produkty i zabawki a właściciel takiego sklepu zna się na rzeczy i wie co sprzedaje. Chce się wyróżnić i zadowolić klienta , nie chce banału.. Kolejnym sklepem , który zwrócił moją uwagę jest Hoplik.. Właśnie tam znajdziecie zabawki edukacyjne , które wspomagają rozwój dziecka przeskoczą jego wyobraźnię dlaczego? Ponieważ zabawki w ofercie tego sklepu zaskoczą nasze dzieci wieloma możliwościami zabawy bez ograniczeń wspomogą ich rozwój. Doskonała zabawa to nie wszystko ! Już motto sklepu przeskocz wyobraźnię kazało mi się w nim rozgościć podczas pierwszych odwiedzin. Kiedy przeczytałam parę słów o sklepie i dowiedziałam się jak ważny jest dla właściciela aspekt edukacyjny , jakość oraz bezpieczeństwo sprzedawanych zabawek stał się kolejnym na liście moich wyróżnionych. Wiem , że jestem we właściwym miejscu. Robiąc zakupy nie boje się , że sprzedawca mnie zawiedzie. Większość asortymentu stanowią zabawki drewniane tylko sprawdzonych najlepszych firm. Niebanalne pomysły prezentowe dla naszych dzieci dlatego wybrałam Hoplik.pl !  Stwierdziłam , że musicie poznać to miejsce i być może dzięki niemu przestaną was dręczyć dylematy a wasze wątpliwości co do prezentu rozwieją  się w błyskawicznym tempie ;) Czas więc moi mili na konkurs !

Zasady banalnie proste !

1.Lubicie nas i Hoplik.pl na FB
2. W komentarzu na Facebooku zapraszacie do zabawy 2 znajomych
3. Odpowiadacie na pytanie : Jak chcelibyście zaskoczyć swoje dziecko?












Przeczytaj także

14 komentarze

  1. Moje dzieci chciałabym zabrać na całodniową fajna wycieczkę z atrakcjami😃 w atrakcjakch koniecznie musi znaleźć sie przejażdżka pociągiem i basen😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym aby ten Dzień był aktywny i zaskakujący dla mojego synka. Najchętniej zabralabym go d parku wodnego, do zoo, oczywiście tort z wizerunkiem świnki Peppy i ciężarówa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym aby ten Dzień był aktywny i zaskakujący dla mojego synka. Najchętniej zabralabym go d parku wodnego, do zoo, oczywiście tort z wizerunkiem świnki Peppy i ciężarówa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy już ten dzień zaplanowany z animatorami zabaw w przedszkolu ale dzień wcześniej 31 maja w moje urodziny zrobimy sobie taki imprezowy dzień napewno bedzie kuleczkowo i piknik nad rzeką jeśli pogoda dopisze to nasze marzenie jakiś mini torcik i dzień we trójkę miło spedzony mamy już mijsce wybrane nie daleko kuleczkowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy już ten dzień zaplanowany z animatorami zabaw w przedszkolu ale dzień wcześniej 31 maja w moje urodziny zrobimy sobie taki imprezowy dzień napewno bedzie kuleczkowo i piknik nad rzeką jeśli pogoda dopisze to nasze marzenie jakiś mini torcik i dzień we trójkę miło spedzony mamy już mijsce wybrane nie daleko kuleczkowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dziecka wypada w środku tygodnia dlatego my będziemy go świętować wcześniej w weekend. Zaskoczymy córkę wizytą w Zoo. Uwielbia zwierzęta zwłaszcza misie i kozy, które w zoo można karmić i głaskać. W zeszłym roku zoo było dla niej wielką frajda dlatego myślimy że w tym roku również się ucieszy. Po zwiedzaniu Zoo będzie czas na frytki i lody- coś co kocha córcia :) A potem szaleństwo na karuzelach i placu zabaw, który znajduje się również w Zoo :)
    Myślę, że taki wspólnie spędzony weekend sprawi jej wielką radość :)
    Ewa Wójciak

    OdpowiedzUsuń

  7. Chciałabym aby ten Dzień był wyjątkowy, aby moje dzieci zapamiętały go na bardzo długo :) zamierzam tuż po śniadanku ładnie ich ubrać i zabrać do parku .. :) co roku są tam atrkacje dla dzieci świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Klocki są rewelacyjne, muszę je kupić swojej córce a dzień dziecka spędzamy w sklepie Domers na zabawie zorganizowanej specjalnie dla dzieciaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym dać coś od siebie, co będzie wyjątkowe i wymarzone przez mojego synka. Ta rzecz właśnie powstaje w zaciszu altanki na działce (ufff, dobrze że synek jeszcze nie umie czytać :D) i jest to domek z kartonu, który posłuży do zabaw. Kleję go od tygodnia, mam nadzieję, że zdążę z pracami budowlanymi do 1 czerwca;) Synek wymarzył sobie taką kryjówkę, więc wpadłam na pomysł, że zrobię domek sama. Już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć uśmiech na jego twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój syn uwielbia samochody ale ostatnio zaczął interesować się zwierzątkami.Książeczki,bajki w tv,naklejki,malowanki,figurki wszystko co tylko jest dostępne.Mam taki pomysł,żeby go totalnie zaskoczyć i wybrać się z nim do Zoo a że pobliskie mam w Oliwie także wycieczkę mamy zaplanowaną.Co chwilę pyta się "co to" więc to będzie uwieńczenie jego ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To co ucieszyłoby moje dzieci najbardziej, a zwłaszcza najmłodszą Kamilkę to wielka zjeżdżalnia - dmuchaniec na podwórku :) Ostatnio byliśmy na festynie i tam mała pierwszy raz korzystała z tej atrakcji i była zachwycona. Własnej sobie oczywiście nie kupimy, ale moze uda nam się wypozyczyć :) To dopiero byłby ubaw :) Pozdrawiam i zyczę wszystkim powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesli pogoda dopisze, plan jest taki:
    -wraz z 2 kolezankami i ich rozrabiakami pieczemy muffinki
    -zabieramy przygotowane pysznosci do parku nieopodal
    -szalejemy tam wokol jeziorka, kochanego przez dzieci kola wodnego, na placu zabaw i duzej łące,
    To na pewno bedzie dla dziecka mila odmiana, niz typowy dzien z mama :) asia gorecka

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzień dziecka spełnia się marzenia córeczek razem z dziadkiem wybieramy się do stadiony koni gdzie pracuje mój wujek jazda będzie dosyć długa ale dziewczynki nie mogą się już doczekać prezentów jeszcze nie mamy pora pomyśleć bon super gratka wiec gramy a że wszytko musi być podwójnie to na pewno więcej wydamy Anna Boch

    OdpowiedzUsuń
  14. Są dwa miejsca, w które chciałabym zabrać córkę i myślę,że byłaby miło zaskoczona.Pierwsza to sala zabaw. Maja jeszcze nigdy nie była w takim miejscu. Już wyobrażam sobie jak szaleje z innymi dziećmi i jak nurkuje w suchym basenie z piłeczkami. Jest mega aktywnym dzieckiem i myślę, że nie prędko by się tam zmęczyła.Drugie,miejsce, które sprawiłoby przyjemność także mi, to zoo.Nie znam chyba żadnego dzieciaczka, którego nie interesowałyby zwierzaki.Dzieci kochają zwierzęta.Spacer na świeżym powietrzu wśród stworzeń, które dotąd widziała jedynie na obrazkach w książkach, a które mogłaby wreszcie zobaczyć na żywo to nie lada przeżycie dla malucha. Jestem pewna, że uśmiech nie schodziłby z jej twarzyczki i długo potem wspominałaby jeszcze tę wizytę.
    Anna Szczepanik - https://www.facebook.com/anna.szczepanik.908

    OdpowiedzUsuń