Dziecko

Chłopięcy świat czyli na co musisz być gotowa mając syna !

12.10.16


Tak tak ! Chłopcy potrafią tylko szybko doprowadzać matki do zawału! Są niegrzeczni i nadpobudliwi! Słyszałaś to pewnie nie jeden raz.. Przecież każda kobieta marzy o córce ! Pewnie cię zaskoczę nie każda ! Od zawsze czułam , że będę miała syna. Jeszcze kiedy nie planowałam ciąży mówiłam sobie , że kiedyś będę mamą chłopca. W przeciwieństwie do większości moich przyjaciółek tak bardzo tego pragnęłam!
Ale no jak chłopak , że tylko spodnie i samochody? To nuda! Zanim poznałam płeć wyobrażałam sobie jaka to musi być niesamowita przygoda ! Uczestniczyć w tym małym męskim świecie.. Nie zniechęcało mnie gadanie typu nie będziesz go stroić , zobaczysz mały facet da ci popalić! Dziewczynki są grzeczniejsze i słodsze! Udawałam , że nie słucham tych bzdur! Wcale nie przerażała mnie wizja małego poszukiwacza skarbów wiecznie brudnego , ale jakże szczęśliwego ze swych odkryć! Ganianie za nim po drzewach , męska garderoba czy wystawa samochodów , która miała by zdobić jego pokój. Wiedziałam , że stanie się mężczyzną mojego życia! Będzie moją siłą a w przyszłości silnym ramieniem dla swojej kobiety. Myślałam już wtedy , że nauczę go jak być twardzielem by sobie radził w życiu... Całkowicie odpowiadały mi te moje plany i wyobrażenia. Dowiadując się , że noszę pod sercem chłopca nie byłam zaskoczona czułam , że po prostu potwierdzono to co przeczuwałam już tak dawno.. Gdybym wtedy się myliła i okazało by się , że jednak będzie córka i tak byłabym szczęśliwa liczyło by się coś o wiele ważniejszego : ZDROWIE! Czułam jednak , że szybko się odnajdę w tym chłopięcym świecie. Wiedziałam , że zaskoczy mnie nie jeden raz. Będzie to dla mnie taka przygoda życia.. Coś zupełnie innego niż ten nasz kobiecy świat , który tak doskonale znam. Przekonałam się jak to jest być mamą małego chłopca rodząc synka. Odkrywam z nim codziennie ten jego chłopięcy świat i nie narzekam:) Zawsze jest ciekawie! Marcel to czyste srebro nie da się nudzić nikomu! Energii ma zawsze w nadmiarze i musimy ją jakoś spożytkować;D Dostarcza mi mnóstwo atrakcji , adrenaliny nadmiar wrażeń naprawdę! Nie spodziewałam się aż tylu! Zawał serca mam przy nim kilka razy dziennie! I nie pytaj proszę o jego wypadki stłuczenia pozdzierane kolana to codzienność! Spokojnie , też mówiłabyś o tym z takim luzem gdybyś to poznała! Chłopcy uczą nas odwagi przyzwyczajają do tego , że upadki to u nich normalka! Na pewno nie powstrzymają ich przed odkrywaniem świata.. Jest w tym ten niesamowity urok! Ty jako mama małego faceta jak nikt zaczynasz się znać na modelach samochodów. Twój mały mistrz nauczy cię odróżniać hot wheels od zwykłych resoraków. Po jakimś czasie już wiesz czym się różni lego duplo od ninjago i nawet tobie zaczynają się podobać bajki , które ogląda. Chłopięcy styl? No proszę ja uwielbiam z nim kombinować ! Tyle ciekawych marek projektujących cudne ubrania! Przyzwyczajasz się i nie wyobrażasz sobie inaczej! Od zawsze widziałam się właśnie jako mama chłopca ! Szaleństwa i popisy są na porządku dziennym! Zapomnij o bieli przy wyborze ubrań ! Powinnaś przyzwyczaić się , że w jego pokoju nie zawsze będzie czysto! Twoja zbyt przesadna troska nie będzie sprawiała radości! Majsterkowanie , piłka , samochody , brudna zabawa , sporty survivalowe czyli wspinaczki wszędzie gdzie się da i skakanie z czego się da , guzy , siniaki to ich żywioł. Typowo męskie zainteresowania. Nie dziw się jeśli twój mały chłopczyk nie będzie zadowolony jeśli zabierzesz go na zakupy! Zdecydowanie wolałby jakiś wypad na gokarty z tatą! Oni zawszę ciągną bardziej do męskiego grona! Ten ich świat wcale nie jest nudny i zwyczajny to ciągła przygoda!



Przeczytaj także

0 komentarze