Polecane

Wybór obuwia dla dziecka - Obuwniczy z Mivo Shoes

16.10.16


Małe stópki potrzebują obuwia dopasowanego specjalnie do ich potrzeb. Kształtują się stopniowo do 5 roku życia i są dopiero na etapie rozwoju mięśniowego oraz kostnego. Wybór butów dla dziecka powinien być naszym świadomym wyborem. Nieodpowiednio dobrane obuwie , zbyt duży rozmiar , za ciężkie podeszwy czy krępujące ruchy mogą narażają na wystąpienie wad w przyszłości.
Od pierwszych butów dla Marcela staram się stawiać na obuwie , idealnie stworzone dla dziecięcej stopy. Wiem , że ma to ogromne znaczenie. Obuwie ma wspierać naturalny rozwój stopy. Nie zniekształcać czy obciążać. Jeśli nie zadbamy o to teraz w przyszłości już nie da się tego naprawić. Zawsze kupuję nowe buciki i nigdy nie wyprzedzam rozmiarów. Tak naprawdę nie wiemy jak były one użytkowane i czy dziecko , które nosiło je wcześniej nie ma żadnych schorzeń. Dla małych dzieci powinniśmy zawsze wybierać nowe obuwie! Buciki kupuję sprawdzonych marek najczęściej z  certyfikatem wspieranym przez ortopedów i pediatrów. Głównie trzymam się takich rekomendacji i oznaczeń jest to dla mnie bardzo ważne bo mam pewność , że to najlepszy wybór. Często firmy , których trzymamy się od dawna nie ma w pobliżu nas dlatego wtedy poluję i zamawiam przez internet. Mivo Shoes to ostatnio moje nowe odkrycie! Sklep z wyselekcjonowanymi najlepszymi markami obuwia dla całej rodziny! Jestem zachwycona bo w jednym miejscu znajduje się wiele naprawdę doskonałych marek obuwia a przy tym nie tylko dla mojego dziecka , ale i dla mnie! Czad! Mivo stawia tylko na wybrane marki gwarantujące wysoką jakość. Nasz wybór butów na sezon/jesień zima to dostępny w sklepie model Flavia SuperFit. Austriacka marka SuperFit oferuję wysokiej klasy obuwie całkowicie dopasowane do potrzeb dziecięcych stóp i wspiera ich rozwój. Stawia na bezpieczeństwo ! Buty dziecięce SuperFit polecane są przez ortopedów i pediatrów. Lekkie stabilne o elastycznych podeszwach oprócz tego wyróżniają je właściwości termoregulacyjne. Membrana zastosowana w cholewkach zapobiega przed przemakaniem. Dzięki niej stopa dziecka może oddychać ! Właśnie dlatego zdecydowałam się na wybór bucików tej marki! Zaciekawiła mnie na tyle , że musiałam sprawdzić czy producent nie ściemnia :) Marcek szalał w nich w mokrej po deszczu trawie i zaliczył kałużę - faktycznie nie przemakają ! Od razu rzuciła mi się w oczy giętkość i elastyczność podeszwy podczas wspinaczek na placu zabaw. Widzę , że Marcel uwielbia w nich biegać muszą być mega wygodne i stabilne. Jak przystało na zimę są ocieplane futerkiem w środku - na pewno nóżki nie zmarzną! Oprócz wiązanych sznurowadeł posiadają też zameczki po bokach. Marka Superfit zrobiła na mnie wrażenie choć cena bucików nie wszystkich nas może zadowalać jeśli jednak oczekujemy jakości trzeba za to zapłacić! Są to buty , których z pewnością nie trzeba będzie zmieniać w połowie sezonu ! Widać to zresztą gołym okiem. Zima przed nami więc jeśli szukacie naprawdę dobrych butów dla dzieci zajrzyjcie do sklepu Mivo Shoes znajdziecie tam nie tylko SuperFit , którą ja osobiście bardzo polecam! Czeka na was znacznie więcej a ja mam dla was rabacik - 20 % na wszystkie modele i marki butów nieprzecenionych znajdujących się w sklepie. Na hasło :BLOGOMAMAM20 przy zakupach powyżej 50 zł dostaniecie zniżkę. Jeśli nie planujesz zakupów dzisiaj czy nawet za tydzień spokojnie kod jest ważny 2 tygodnie!






Przeczytaj także

1 komentarze

  1. Porządne obuwie dla maluszka jest ogromnie ważne. My już niedługo będziemy się za czymś oglądać, jak tylko mały zacznie stawać na nogi:)

    OdpowiedzUsuń