Polecane

Kiedy mam swoje 5 minut !

28.11.15


Po całym dniu na pełnych obrotach każda z nas po cichu marzy o relaksie.. Po cichu bo nigdy nie wiemy czy akurat nasze dzieci nie będą miały przypadkiem innych planów.. Są takie wieczory kiedy padam i nie mam już ochoty na nic bo zmęczenie sprawia , że skulam się szybko w łóżku nie patrząc na to czy w pobliżu nie nadzieje się na jakąś zabawkę bo padam z nóg.. Pragnę tylko snu i wypocząć złapać siły na nowy nadchodzący dzień. Mam dwa etapy zmęczenia marudzące - kiedy tylko gadam  gadam , że bym odpoczęła a jeszcze pół domu bym może przeniosła i kompletny out po prostu padam.
Mój wieczorny relaks w takim stanie odchodzi w zapomnienie ale są takie kiedy bardzo pragnę się odprężyć. Wiem , że to mnie postawi na nogi. Zamykam się wtedy w łazience z ulubionymi kosmetykami na dłuższą chwilę i robię sobie małe SPA. Nic tak nie relaksuje jak chwilowa cisza i odpowiednie kosmetyki dzięki , którym twoje ciało dostaje odprężającego kopa rozluźnia się odświeża i regeneruje. W takiej chwili jestem egoistką jadę na maksa zapalam świece sięgam po różne pielęgnacyjne cuda , które świetne oczyszczają i odświeżają skórę ujędrniają wprawiają w doskonały nastrój bo zadbane ciało matki to taka nasza duma każda chce fajnie wyglądać. Taki chillout jest mega dla nas cenny wiemy , że nie jest łatwo o ten czas dla siebie dlatego gdy tylko mam chwilę korzystam jak mogę ! Pretekstem do mojego dłuższego relaksu się ostatnio były kosmetyki od Lavande przyleciały do nas w paczce cuda od nich. Wreszcie ktoś pomyślał o zmęczonej matce i odnowie dla niej dziękuję!!!<3 Testy testami i to przyjemnymi, zaraz powiem wam o nich więcej. Od tamtego sprawdzania nie mogę się oderwać od niektórych kosmetyków i kuszą mnie w łazience. Znam ich działanie i wiem co mi zafundują a oferują naprawdę wiele. Wszystko zaczęło się od maseczki do twarzy Korres ja i maska? kiedyś jakoś mi nie podchodziły. Nakładając ją na twarz delektowałam się zapachem arbuza poczułam jak moja skóra się napina jest odświeżona.. wspaniałe uczucie posłuchajcie dalej..

Korres rewitalizująca maska do twarzy - Natychmiastowo ożywia skórę napina i odświeża. Delikatnie chłodzi gdy się ją rozprowadza. Poprawia wygląd skóry i nawilża. Arbuzowy zapach jest niezwykle przyjemny towarzyszy przez cały czas. Skóra jest oczyszczona i zregenerowana. Tak naprawdę szybko go poznałam bo efekty są błyskawiczne. Maska zostaje u mnie i nawet korres przekonał mnie żeby częściej je stosować bo działanie naprawdę powalające.

Korres szampon z proteinami ryżu - Doskonały naturalny skład bez szkodliwości. Wszystko po ty by wzmocnić i odnowić strukturę włosa. Bezpieczny skład został dopasowany do wrażliwych i łamliwych włosów pomaga je odbudować. Zapach ma delikatny a konsystencje oleju nie nie przetłuszcza ! Byłam zaskoczona bo bałam się , że podziała jak inne a on dał to czego moje włosy o dawna potrzebowały. Są takie nawilżone mięciutkie i wygląd się poprawił nawet wygląda jakby ich więcej było. Wsmarowuje go troszkę więcej bo mam mega suche końcówki i tak się nie łamią! Przypadł mi do gustu ten skład nie ma parabenów silikonu parafiny!! Cieszą mnie te efekty. 
Mój numer 1 ! O moich problemach z włosami mogła bym książkę napisać. Łamliwe wiecznie przesuszone i cieniutkie. Od dawna szukałam dobrego szamponu , który by je wzmocnił odnowił i odpowiednio zadbał i  ZNALAZŁAM!

Korres żel do kąpieli - Działa odprężająco i odświeżająco zapach nie wyczuwalny. Dokładnie oczyszcza skórę . Rozluźnia i tego właśnie potrzeba w kąpieli. Łagodzi skórę. Naturalne i bezpieczne składniki. Znajduje się w nim wiele substancji odżywczych odpowiedzialnych za odnowę i regenerację skóry. 

Korres - to Grecka marka kosmetyków znana na całym świecie słynie z naturalnych ekologicznych produktów z niebanalnymi połączeniami. Kosmetyki charakteryzują się ciekawym składem , bezpieczeństwem i doskonałym działaniem. Naprawdę cieszę się , że mogłam ją odkryć i poznać dobre kosmetyki z wyższej półki doskonała jakość.

CLOCHEE Peeling cukrowy- Aj zapach jest bombowy truskawki jest boski! Drobinki szybko i łatwo wsmarowuje się w skórę. Skóra po stosowaniu jest wygładzona i ujędrniona. Odnawia i świetnie nawilża. Złuszcza , oczyszcza , regeneruje ma w sobie cenne składniki Masło shea i witaminy sprawiają , że skóra jest jędrna elastyczna a jej wygląd znacznie poprawiony. Podoba mi się jak ujędrnia efekty są szybko widoczne. Ciało po kuracji jest naprawdę w dobrej kondycji ja używałam go 3 razy a efekty jak dla mnie mega. Skóra jest odświeżona , miękka i zregenerowana przede wszystkim ujędrniona. Cudownie odpręża w kąpieli. Zapach towarzyszy przez cały czas i pozostaje na skórze. Jestem oczarowana i może zamienię swój dotychczasowy peeling na to cudeńko , które już zyskało nagrody InStyle a nie bez powodu mówię wam!!










                                 wiem , że i wy pragniecie takiego relaksu dlatego mam dla was konkurs!

                                              Do zdobycia cedrowy peeling do ciała i 2 maseczki w wersji big!
                                                                             
                                                        Co trzeba zrobić by je zdobyć?
                                                                              1. Polubić nas
                                                            2. Wykazać się aktywnością na blogu
                                                        3. W komentarzu napisać : Biorę udział.
                                                        Bawimy się do 5 grudnia wyniki w Mikołajki

Przeczytaj także

5 komentarze

  1. Biorę udział z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę udział z wielką przyjemnością:) a powiedz mi co jest za maska ta arbuzowa? a peeling brzmi kusząco ahhh uwielbiam takie owockowe cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska arbuzowa to Korres kochana polecam 100 % wszystko co najlepsze dla zmęczonej skóry fajnie regeneruje odnawia skóra taka napięta na twarzy jest ja już się rozglądam i zamówię sobie jeszcze o innym zapachu

      Usuń
  3. o to muszę sprawdzić jakie jeszcze są inne w ofercie, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń