Polecane

Świąteczne inspiracje prezentowe dla każdego

19.11.15



Przyszedł czas na rozglądanie się za prezentami na Święta nie tylko dla maluchów , ale i naszych bliskich. Nigdy nie zostawiam tego na ostatnia chwilę nie czekam na szał w sklepach i zalatanych kurierów nie mogacych sie wyrobić. Działam wcześniej i kiedy inni wpadają w zakupowe szaleństwo i martwią się czy paczki dotrą na Święta u mnie już spokojnie czekają w szafie. W naszej rodzinie od lat tradycją już jest , że podczas Wigilijnej kolacji wszyscy się obdarowujemy prezentami. Pod choinkę trochę szalejemy bo kupujemy zwykle porządniejsze prezenty niż na inne okazje , ale przecież jest tylko jeden taki dzień w roku więc trzeba się postarać.
Wszystkie podarunki to taki fajny dreszczyk i niespodzianka w ten magiczny czas. Większość upominków mam już skompletowanych internet przejrzany jeszcze tylko rozprawić się z paroma dylematami. Wiem , że wy też je macie poszukując prezentów dla rodziny. Czasem trudno trafić w gust  dlatego , stawiam na uniwersalne i przydatne rzeczy nigdy nie kupuje ubrań bo nie wiem co się komu spodoba z tym nigdy nie wiadomo. Dla ułatwienia wam poszukiwań przygotowałam inspiracje prezentowe być może pomogą komuś z was wybrać idealny gift.


 Pierwsza garść inspiracji prezentowych to kategoria Pani domu czyli wszystko co ucieszy nie tylko domowe kuchareczki , ale każdą Panią domu bo żadna z nas nie pogardziła by piękną porcelaną i dodatkami do swojej kuchni. Moje wybory to Green Gate piękna unikatowa Duńska porcelana doskonałej jakości szeroki wybór wzorów połączenie stylu starodawnego z nowoczesnością to prostota inspirowana francuskimi obrazami malowanymi ręcznie . Piękne zaskakujące wzornictwo ozdobi każdą kuchnie będzie się wyróżniało na każdym stole. Szeroki wybór fliżanek , talerzy kubków również ze świątecznymi akcentami. Ja jestem zachwycona już mam prezent dla mojej mamy , która kocha gotowanie. Green Gate to nie tylko porcelana choć z niej słynie najbardziej to także akcesoria kuchenne śliczne pudełeczka i inne u góry prezentuje wam fartuszek idealny dla domowej kuchareczki . Oferta jest naprawdę ogromna produkty Green Gate znajdziecie na  fromnord.pl fajny sklepik oferuje wiele skandynawskich gadżetów i dekoracji.





Kolejne propozycje prezentowe to kategoria dla bliskich czyli mały misz masz dla każdego. Upominki uniwersalne przydatne , które z pewnością będą trafione. Zestaw do domowej czekolady czy tekstylia dla domu takie jak pościel poduszka i koc to świetny sprawdzony podarunek niezależnie od płci czy wieku. Kosmetyki to również dobrze rozwiązanie zawsze przydadzą się każdemu najlepiej w fajnych świątecznych zestawach. Na pewno sprawią radość co do perfum czasem ciężko dobrać idealny zapach , który by przypasował każdemu dlatego lepiej postawić na kosmetyki pielęgnacyjne takie jak kremy , żele pod prysznic i inne najlepiej z kosmetyczką , która będzie fajnym dodatkiem. Lepiej wybrać gift z puli sprawdzonych i przydatnych niż z tych kurzących się w domu z , których nikt się tak naprawdę nie ucieszy. Prezent jak dla mnie powinieć być praktyczny użytkowany a nie rzucony w kąt.

1. Poduszka BASTION COLLECTIONS - Boska ! W stylu scandi ja kocham tą prostotę te dodatki właśnie dzięki niej są efektowne nie przesadzone. Poduszka świetnie dopasuje się do każdego pomieszczenia w odcieniach bieli i szarości. Bastion Collections to holenderska firma i wysoka jakość. Wykonana z wysokogatunkowej bawełny wykończona białą lamówką doskonała na zimowe dni! Znajdziecie ją na fromnord.pl

2. Koc Home & You- milutki i ciepły koc w Świąteczne wzory-duży wybór!! Prezent uniwersalny dla babci , mamy , dziadka , taty pasuje dla każdego. Kupicie go na home-you.com

3. Pościel Home & You - tutaj podobnie podarować by ją można każdemu. Komplet pościeli z mikrowłókna . Mięciutka i ciepła antyalergiczna z efektownym wzorem kolor pasuje do każdej sypialni. home-you.com

4. Zestaw Cocoaaddict Home&You - Pojemne duże kubeczki z reniferami i akcesoriami. Idealne na gorącą czekoladę w zimowe dni. Przydatny , pomysłowy , ładnie zapakowany w niewielkiej cenie. Fajny prezent sprawdzi się bez względu na płeć i wiek. home-you.com

5. Zestaw Korres Drogeria Lavande - Kosmetyki dobrej marki sprawdziłam je w damskiej wersji rewelka , ale o tym wam jeszcze opowiem. Zestaw dla mężczyzn to balsam po goleniu i żel pod prysznic trafiony dla każdego faceta! Aktualnie trwa promocja na kosmetyki Korres dla mężczyzn i zestaw kosztuje tylko 79,90 ! Kupicie go na Lavande.com.pl

6. Golarka Philips - najnowsze urządzenie golenia na gładko sprzęt doskonały dla Panów. Funkcje zapewniają wygodę i szybkość golenia na sucho i mokro. Golarka posiada 8 kierunkowe głowice , specjalny system ostrzy do 50 minut bezprzewodowego golenia.

7. Zimowy zestaw kosmetyków Sephora - Piękne domkowe opakowanie zawiera 4 produkty limitowanej edycji Let it snow żel pod prysznic skrzący i musujący płyn do kąpieli , krem do rąk oraz balsam do ciała. Rewelacyjny zestaw dla każdej z nas w przystępnej cenie. W magicznym domku znajduje się również ogrzewacz wielorazowego użytku do rąk wszystkie produkty otulone są śniegiem. Edycja Świąteczna idealna pod choinkę!! Zestaw dostępny na sephora.pl 


Ostatnia część to propozycje dla niego i dla niej są to również świetne pomysły dla bliskich. Biżuteria żadna kobieta nie pogardzi ani kosmetykami. Akcesoria takie jak pasek , portfel , zegarek to prezenty dla facetów trafione w dziesiątkę. Zobaczcie jakie perełki znalazłam.

1. Biżuteria Pandora - Srebrna bransoletka Pandory jestem oczarowana tymi z charmsami są boskie mam podobną z Apartu tylko na łańcuszku i jestem naprawdę zadowolona. Bransoletki z Pandory są naprawdę wyjątkowe i eleganckie bez wyjątku dodatkowo te wszystkie bajkowe przywieszki jest ich tyle , że zdecydować trudno. Biżuterię zawsze kupuję w Aparcie Yes albo właśnie Pandory na nie zawsze jest gwarancja.

2 i punkt 4 Portfel Guess chyba wam nie oznajmiłam jeszcze , że jestem w nich zakochana po uszy! Jak portfele to tylko Guess a jak torebki najcześniej! Mój nabytek mam 2 lata i wiecie , że nadal fajnie wygląda naprawdę marka robi cuda. Torebki wybór tak wielki i różnorodny a do każdej z nich w kolekcji wypuszczają portfel kopertówkę walizki wszystko! Moją pierwsza torebka Guessa przyjechała z Londynu tak się zabujałam przez neta . że musiałam ją kupić kiedyś wam ją pokaże. Znajdziecie je na allegro.pl i zalando.pl

3. Zestaw perfum Dolce&Gabbana - uwielbiam ich perfumy są naprawdę dobre obłędne zapachy i jak długo trzymają. Są takie luxury , ale lepiej dołożyć i mieć porządne szczególnie jeśli chodzi o prezent . Kupice je na douglas.pl

5. Paleta cieni - Niezbędnik do makijażu każej kobiety lubię takie połączenia gdy jest więcej odcieni. Wszystkie w jednym miejscu sephora.pl

                                                                      Dla Niego

1. Portfel Guess - elegancki i prosty  nie bez powodu heh wybieram zawsze sprawdzone marki to tylko propozycja oczywiście możecie poszaleć z innymi zalando.pl

2. Woda perfumowana Dior - męskie zapachy mają nie do podrobienia ! Intensywna zmysłowy w edycji limitowanej. Zapach irysa urozmaicony ziarnami hibiskusa i innymi dodatkami. Dostępne na sephora.pl

3.Zegarek TIMEX (jako przykład) -  U nas akurat wszyscy noszą zegarki i się w nich lubują są jednymi z tych gadżetów dla Panów , które przydarzą się zawsze. Zegarerk uważam za naprawdę fajny dodatek do ubioru dla mężczyzn.

4. Pasek Guess - No laski to powiedzcie mi teraz jakiemu facetowi się on nie przyda? Wszyscy Panowie zawsze kich potrzebują jeśli nie na co dzień to od Święta gdy chca być elegancikami. Czarny jest uniwersalny i pasuje absolutnie do wszystkiego. Fajna okazała klamra , ale raczej prosta broń cię jakąś z cekinami nie znoszę to takie nie męskie. allegro.pl

Uff  wszystkie moje propozycje udało mi się zebrać w całość. Myślę , że ułatwiłam trochę poszukiwania albo podsunęłam pomysły. 

Przeczytaj także

4 komentarze

  1. Fajna lista pomysłów na prezenty :) Co prawda trudno się zdecydować na coś bo wszystko jest kuszące ale wiem na czym mogę bazować i co wybrać lub co podobnego szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracji tyle, że aż głowa boli, szkoda tylko że portfele takie chude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsunęłaś mi pomysł z pościelą:) teraz pobuszuję po internecie i może znajdę coś ciekawego i niezwykłego:)

    OdpowiedzUsuń