Bajki

Chodź opowiem Ci bajeczkę ...- Bajki rozkładanki

9.5.15

Tak niewiele potrzeba by przenieść się do bajkowego świata , który na chwilę może dla nas ożyć . Jest na wyciągnięcie ręki dzięki żywym lustracjom i rozkładance , która daje efekt 3D . Ruchome elementy dodają magii tej bajce , ilustracje są przepiękne. Razem z nią odpływamy..Tego nie znajdziemy w dzisiejszych książeczkach dla dzieci. Stare bajki i baśnie to klasyka wiele nowości im nie dorówna. Tą , którą wam przedstawię jest dla mnie niezwykle cenna wychowała się na niej Marcela babcia potem ja i moje rodzeństwo dziś czytam ją swojemu synkowi kto by pomyślał , że przetrwa tyle lat? Dziś nie wygląda zbyt dobrze cóż  nie oszczędzaliśmy jej w dzieciństwie :) Nie dawno wyciągnęłam ją z komody i pokazałam Marcelowi wróciły wspomnienia. Przenieśliśmy się razem do bajkowej krainy... postanowiłam , że zabiorę tam i was pokażę jak wyglądały dawne bajki i jaki klimat stwarzały . Przedstawiam wam  bajkę "Kot w butach" wyd . 1973 r. Praga.































Przeczytaj także

4 komentarze