Dziecko

Ubrania dla dziecka ilość czy jakość? - nasze ostatnie wybory.

22.1.16




Jestem zakupową maniaczką ubrań dziecięcych nałogowo odwiedzam sklepy kiedyś moje wybory ograniczały się do sieciówek ta najczęściej tych , które były tuż w pobliżu. Jakoś nie poszerzałam horyzontów o inne sklepy , marki nie szukałam niczego nowego sama nie wiem czemu kurczowo się ich trzymałam.. Nie wiedziałam co tracę ;) Lubię zabawę z modą ujmują mnie niecodzienne ubrania wyróżniające się w jakiś sposób cenie sobie jakość , wygodę i ma dla mnie znaczenie skład na metce.
To nie snobizm po prostu stawiam na jakość nie na ilość. Zawsze na nią zerkam w przewadze musi znajdować się bawełna organiczna , takie ubrania znacznie się różnią od sztucznych materiałów. Dla dzieci to najlepszy wybór. Ogromne znaczenie ma dla mnie jakość odzieży wiele razy rozczarowałam się na niej w sieciówkach najgorszym sklepem w jakim skompletowałam większość wyprawkowych ciuszków dla Marcka okazał się być smyk. Po paru praniach znikał nadruk a ubrania robiły się szorstkie wyglądały na bardzo przechodzone. Rozczarowałam się nieraz na tym sklepie co całkowicie mnie od niego odrzuciło. Powinien raczej zaliczać się do grona śmieciówek możesz wyrzucać pieniądze w błoto , ale nie licz na cuda. Od jakiegoś czasu mam porównanie zerwałam totalnie zakupami w sklepach stacjonarnych dałam się porwać nowym markom ciekawa byłam jakości ubrań trudniej dostępnych raczej tylko w sklepach internetowych bądź butikach u nas w mieście takich nie spotkasz;D Zaczęłam eksperymentować i poszerzać horyzonty o nieznane marki kilka z nich pokochałam od razu inne po bliższym zapoznaniu podbiły moje serca uświadomiły , że zrywam z sieciówkami na dłużej. Wreszcie widziałam różnicę w jakości po praniu i noszeniu nie robiły się cuda cieszą oko cały czas. Oprócz dobrego wygodnego materiału zachwyca mnie w nich oryginalność. Większość jest niespotykanych a wybór nie jest ograniczony. Takie ubrania pozwalają dziecku się wyróżnić są wyjątkowe. Wzornictwo nie jest wciąż takie same w sieciowych sklepach nie raz spotkałam się , że kolekcja ubrań była całkiem podobna i w następnym roku była praktycznie odwzorowana. Nie jestem całkowicie na nie dla takich sklepów gdy coś naprawdę wpadnie mi w oko kupuję , ale mniej staram się nie ograniczać tylko do nich. Już nie biegam po sklepach tak jak kiedyś zdecydowaną większość zamawiam przez internet. Wielu z nas przy wyborze ubrań dla dziecka kieruje się przede wszystkim ceną. Kiedy nas wystraszy uciekamy do tańszych rozwiązań robiąc sobie przelicznik i nie zawsze na tym dobrze wychodzimy. Kupując ubrania dobrej marki płacisz raz bo cieszysz się jakością długi czas , w przypadku kupujesz za chwilę kolejne bo tamte już się zajechały. Ja mam swoją złotą zasadę nie ilość tylko jakość. Nie oszczędzam na moim dziecku i jego potrzebach. Ubrania świetnych dziecięcych marek na wyprzedaży można kupić za przyzwoitą cenę więc portfela od razu nie zrujnują jeśli o to się obawiasz. Różnicę zobaczysz szybko. Nie zawsze w sieciowych sklepach jest taniej a można się rozczarować ja często kuszę się na jakieś perełki , ale coraz częściej stawiam na wyszukane cuda. 
Rozkręcam się w temacie mody dziecięcej i na blogu planuje częstsze stylizacje oraz osobny dział. Cały czas buszując w sieci poznaje nowe marki zaopatrując Marcelową szafę więc spodziewaj się tu więcej. Na dobry początek mam dla was kilka firm , które poznaliśmy jakiś czas temu i jestem nimi oczarowana . Czekam z niecierpliwością na całą kolekcję  wiosna lato , kiedy tylko złowimy wszystkie upatrzone łupy zasypiemy was nowościami być może nasze wybory będą dla was inspiracją.




                                                                     
                                                               BLUZA - Organic zoo
                                                                SPODNIE - GRO
                                                                 
Organic zoo - cudowna jakość ubrań 100 %  bawełna organiczna są mięciutkie po każdym praniu. Świetne a przede wszystkim trwałe nadruki i kolorystyka jestem oczarowana.

GRO - Oryginalność ubrania typowo wyróżniające się wysokiej jakości i za to was uwielbiam <3





                                                        SPODNIE - Emile it ida
                      Francuska marka , niezwykły styl i wzornictwo. Wygoda i doskonała jakość.
                                                             


 BODY - Maxomorra 
Bajeczne wzory dla najmłodszych połączone genialnie z kolorystyką szwedzka jakość oczywiście bawełna organiczna .

Przeczytaj także

9 komentarze

  1. Jeszcze nie spotkałam się z tymi firmami, Marcelek wygląda przepięknie w tych ubrankach, na pewno poprzeglądam ich ofertę i na coś się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczy się przede wszystkim jakość ale też i ilość.Patrząc na swojego syna to co chwilę jest ubrudzony więc zapas ciuszków w szafie musi być.Napewno są to niespotykane ciuszki,nie leżą na każdej sklepowej półce dlatego Marcelek w nich wyróżnia się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, dziewczyno - naucz się stawiać przecinki i kropki. Nie da się przebrnąć przez tekst. Jeżeli masz problem z interpunkcją, to korzystaj z internetowych stron np. przecinki.pl
    Tracisz mnóstwo czytelników pisząc bez składu i ładu. Zadbaj o to, bo nie zrobisz kariery blogerki. Wiem, że możesz powiedzieć, że piszę to złośliwie. Wiem, że usuniesz ten komentarz. Ale chyba dobrze Ci zrobi, jak ktoś wyrazi swoje szczere zdanie - a przynajmniej powinno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety malo kogo stac na tak drogie ubranka...tym bardziej ze dziecko zaraz z nich wyrosnie. Mam nadzieje ze pani synek jest szczesliwszy od innych dzieci w tych francuskich ubrankach. Bo w koncu mama na nim nie oszczedza widocznie nie musi....

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, ze co niektorym zal du....e sciska, nie przejmuj sie anonimami. Ja Cie czytam od poczatku I zadne przecinki I kropki mi nie przeszkadzaja, w ogole nie rozumiem tych zarzutow. A Marcek jest cudny I uwielbiam czytac o jego stylizacjach I fotki zawsze sa swietne, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A skoro już wymieniasz firmy, to chociaż pisz poprawnie ich nazwy! Organic (nie oragnic)Zoo oraz Emile et (nie it) Ida!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe informacje o jakości ubranek.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe te spodenki, urocze

    OdpowiedzUsuń