Gadżetowo mi

Gadżetownik starszaka

13.6.16



Gadżetowe love mojego przedszkolaka czyli must have Marcela na co dzień. W przedszkolu i poza domem zawsze wiernie towarzyszy Marcelowi ten sam zgrany zestaw! Bez niego nie ruszamy się z domu.. Jak masz małego głodomora , który gdziekolwiek jest musi coś przekąsić to doskonale rozumiesz. Kiedy wychodzisz bez przekąsek i picia już po tobie matko !
Lubię gadżety , które sprawdzają się w codzienności i potrafią ją choć trochę ułatwić.. Kupują mnie te wszystkie designerskie akcesoria i mój syn ma ze mną przerąbane bo musi je sprawdzać ;) Z chęcią robimy to przecież i dla was ! We wiadomościach dostaje często pytania co mogę polecić i czego używamy.. Nasze wybory mogą być przecież waszą inspiracją a po to powstała na naszym blogu kategoria : Gadżetowo . Ps. Wypatrujcie więcej ! Postanowiłam , że przybliżę wam kilka znanych i pewnych dziecięcych marek , które są absolutnymi hitami ! Korzystamy z tych produktów codziennie z radością i jest to dla nas przyjemność a są z nami już jakiś czas. To naprawdę ogromna satysfakcja kiedy producent daje ci tą pewność , że jego produkt nie zawiedzie i przyda ci się w tylu sytuacjach. Szacunek bo kiedy przekonam się raz , pozostaje wiernym klientem. Zapraszam więc was na małe zestawienie gadżetów marek , które podbiły moje serce i oczarowały moje dziecko.

Plecak baby skip hop zoo - Idealny na pierwszy plecaczek dla dziecka ! Przeznaczony jest dzieci do 3 lat. Posiada specjalne zapinanie klipsem i mini szelki dzięki czemu dziecko nie jest w stanie zrzucić go z ramion. Plecaczek nie spadnie i nie obciąża małego kręgosłupa. Doskonale przylega jest wygodny w noszeniu. Dodatkowo ukrytym gadżetem jest odpinana smycz u dołu plecaka , która jest ułatwieniem dla wszystkich rodziców ganiających za swoimi pociechami na spacerze. Dzięki niej , wasz maluch już tak szybko nie ucieknie! Najpierw byłam trochę w szoku. Przecież dzieci nie wyprowadza się jak zwierząt i po co właściwie ona , ale przekonałam się w niektórych sytuacjach , że jest przydatna. Przykładowo w większym tłumie , dziecko nam tak łatwo nie zginie a maluch uczący się chodzić jest w jakiś sposób przez nas asekurowany. Taką funkcję ma pełnić smycz w zestawie z plecaczkiem a jeśli jest zbędna odpinamy ją i już. Plecaki skip hop to charakterystyczne zoo zwierzaki choć przyznam , że seria baby jest nieco uboższa nad czym ubolewam. Skip hop to amerykańska marka produkująca ponadczasowe akcesoria dla dzieci i gadżety , która cały czas mnie zaskakuje i zadziwia pomysłowością oraz wykonaniem. Najlepsze a zarazem najważniejsze jest to , że większość tych rzeczy naprawdę wiele ułatwia nam codzienność i za to właśnie są w kręgu naszych ulubionych.


Bidon Little Life - Najlepszy wybór ! Długo szukałam wytrzymałego bidonu , który będzie jeździł z nami na każdą wyprawę i przetrwa Marcelowe wojaże. Bidon Little Life wykonany jest z bezpiecznego i wytrzymałego tworzywa tritan dopuszczalny dla dzieci , nie zawierający BPA. Naprawdę jest super wytrzymały i świetnie wykonany jakościowo. Ma jeszcze inne ukryte plusy i oczywiście zalicza się do nich zamykana silikonowa słomka o taką właśnie mi chodziło! Powinna być miękka , przynajmniej przy pierwszych wyborach i przy nauce picia z bidonu. Pojemność pingwinka to 400 ml muszę przyznać , że sporo mieści płynów i co mi się podoba miarka jest bardzo wyrazista. Uroczy design z pingwinkiem , świetna sprawa z uchwytem do zawieszania wygodny i praktyczny ! Bardzo mały wybór kolorystyczny proponuje nam firma Little Life , ale za to gadżety dla najmłodszych podróżników ma przedniej jakości i zagwarantuje długie zadowolenie ! 


Lunch box Kids Concept - Wybrałam go ze względu na moje nieustające zauroczenie i wzdychanie do tej Szwedzkiej marki. Wiedziałam , że mogę liczyć na porządną jakość a uroczy prosty design będzie fajną ozdobą gadżetu. Lunch box sprawdza się doskonale u nas jest dość pojemny , posiada 2 przegródki. Poręczny , praktyczny i nie zajmuje dużo miejsca czyli wszystko co powinien mieć lunch box bądź pojemnik na przekąski.








Przeczytaj także

4 komentarze

  1. Wow super wypasione gadżety, na pewno skuszę się na taki plecaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw widać,ze jest pierwszej jakości i każda rzecz bardzo przydatna podczas wypadów tych większych i mniejszych.Jeszcze nie kupowałam synowi plecaka myślałam,że może do przedszkola ale niestety nie.Z chęcią rozglądnę się po sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bidon jest cudowny piękny i praktyczny super produkty lena obecnie je drugie sniadanie w przedszkole ale za rok bedzie mieć sniadaniówkę wiec super propozycje a plecaczek poprostu cudny ja w tym roku nie kupiłam i musze kupic bo czy swetr czy buty na zmiane lepiej nosic w takim pecaku niż w worku

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas do przedszkola jeszcze daleko ale plecaczek już mamy :D
    Super model, pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń