MAM baby

Smoczek uspokajający Mam Baby Nature 6 m +

31.3.15

Nie zliczę ile Marcel miał już różnych smoczków ..Przygodę z nimi zaczęliśmy jeszcze w szpitalu..Pierwszy miał chyba z Canpola pamiętam , że bardzo mi się spodobał i nie byłam jeszcze tak rozeznana w markach dziecięcych i jakości jakie oferują. Teraz o  każdej z nich mogłabym wiele powiedzieć , ale dziś skupmy się na MAM BABY. Sama marka była mi obca a smoczki uspokajające to już zupełna odległość. Nie wiedziałam czego się spodziewać i jak Marcel zareaguje na nowego przyjaciela uspokajacza? Smoczka obecnie traktuje jako towarzysza do snu , w dzień rzadko kiedy z niego korzysta . Poprzedni smoczek miał zupełnie inny kształt , a mój mały bohater zrobił się wybredny i nie wszystkie akceptuje. Gdy mu nie pasuje po prostu go wypluwa i już po niego nie sięga. Zaczynając testowanie obawiałam się , czy Marcel zaakceptuje nowego przyjaciela uspokajacza. Przyglądałam się jego reakcji i wreszcie mogłam poznać bliżej kolejny produkt marki MAM BABY.                      

                                                     Czym cechują się smoczki MAM BABY?
                                                                 Ortodontycznym kształtem
                                                                  Oryginalnym designem
                                                              Wiele wyjątkowych wzorów
                                                         Tarczki smoczków mają różne kształty
                                                                         Duże otwory
                                                            BPA FREE nie zawierają bisfenolu A
                                                              Dopasowane do potrzeb dziecka
                                        Jedwabistym silikonem opatentowanym przez markę MAM BABY
                                                              Silikon jest miękki i delikatny
                    Współtwórcami smoczków MAM BABY są stomatolodzy i ortodonci !
                                                                   
                            Dostępne tylko w wybranych aptekach i sklepach dziecięcych.

MAM BABY jest oryginalną marką medyczną to bardzo ważne! Kupując smoczek czy inne produkty mamy pewność , że jest on dopasowany do potrzeb dziecka , w pełni bezpieczny , wysokiej jakości bo marka ta tworzy według najwyższych standardów. 

                                                                     OPINIA :
                                                 Smoczek MAM BABY Nature 6 m +

Tarczka smoczka jest plastikowa posiada duże otwory co sprawia , że maluch ma swobodny przepływ powietrza. Kształt tarczki idealnie dopasowany. Warstwa wewnętrzna nieco głębsza niż w innych smoczkach dzięki czemu tarczka smoczka nie jest mocno przyciśnięta do buzi dziecka. Silikon jest miękki ma ortodontyczny kształt zupełnie inaczej skonstruowany niż przy smoczkach z których korzystaliśmy wcześniej. Nie farbuje , łatwo dopasowuje się do buzi dziecka . Jakościowo bardzo dobry , i przede wszystkim bezpieczny. Smoczek MAM BABY 6 m + jest dopasowany do wieku dziecka Marcel ma już dużo zębów ale nie jest w stanie go przegryźć. Warstwa silikonowa jest nie co grubsza , ale mimo to miękka. Oryginalny wzór i kształt tarczki jak dla mnie świetne wykonanie. Smoczek wyróżnia się przez design wygląda bardzo ładnie  i estetycznie. Smoczek Nature 6m + jest elastyczny , wytrzymały,  łatwy w czyszczeniu poza tym leciutki . Dopasowany do faz rozwoju żuchwy. Jestem pod wrażeniem jakości i wykonania. Niestety Marcel okazał się być bardzo wybredny i póki co nie przekonał się do niego z pewnością dlatego , że wcześniejszy smoczek miał zupełnie inny kształt i zawsze przy zmianie smoczka był problem z zaakceptowaniem uspokajacza innej marki. 

                                                         Cena smoczka : 15,99 zł
                                                               Dostępny TU 

                                                                       Zalety :
                                                             Ortodontyczny kształt
                                                                 Jedwabisty silikon
                                                          Oryginalny design i wygląd
                                                               Łatwy w czyszczeniu
                                                        Tarczka posiada duże otwory
                                                                    Bezpieczny
                                                                  Wytrzymały
                                                                  Dobra jakość
                                                                   

                                          Nie ma się do czego przyczepić - wad brak.







                 













                                                         




Przeczytaj także

9 komentarze

  1. u nas też królują smoczki od szpitala;-) mała smocza jak śpi tak w ciągu dnia raczej jej się nie zdarza , wypróbowaliśmy już z nuk,canpol, lovi i avent i najbardziej mała lubi aventovskie. choż przyznam że kusi mnie właśnie smoczek z mam, jestem ciekawa czy małej by się spodobał;-) kształtem podobne do aventa, i powiem że ślicznie się prezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mała 3 razy w szpitalu tylko wzięla a tak zabardzo nie chciała .. probowalam kilku ale nic jej nie dalo za to starzy syn do 3 lat ciagal smoczek.. jak zgubilam na spacerze nie kupilam akurat tego dnia i sie oduczyl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z ta marka jeśli chodzi o smoczki. Super, że jest bez wad, aż miło czyta sie same zalety. Smoczek dobrany idealnie pod bluzeczkę Marcelka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. My już dawno nie używamy smoczków, na szczęście Alanek oduczył się z dnia na dzień :-) Ostatnie zdjęcie jest boskie ♥ :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. mój synek miał od samego początku 4 smoczki, w sumie cały czas używał tych malutkich- bo niby napisane że od 0 do 6 m-cy, ale miały dość długą silikonową końcówkę, więc mały nie miał problemu ze złapaniem smoczka:D Więc służyły nam aż do teraz- dlaczego do teraz? bo mając 12 ząbków właśnie przegryzł do połowy silikon więc poszły na stracenie, aby uniknąć zadławienia... Od wczoraj używamy większy smoczek 6-18 m-cy innej firmy, i jesteśmy zadowoleni, w sumie synek akceptuje wszystkie smoczki, nie jest wybredny, używa ich do zasypiania, i czasem podczas dnia kiedy jest marudny, to bierze go i się od razu uspokaja, a jak się uspokoi to sam go wyciąga i odkłada na stoliku:DD

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten smoczek MAM BABY ba fajny kształt i kolorystykę, i ładny interesujący obrazek, więc też pewnie by się synkowi spodobał, super informacja, że smoczek został stworzony przez ortodontów i dentystów, co rzadko się raczej chyba zdarza??

    OdpowiedzUsuń
  7. My zakładaliśmy wychowywanie bez smoczka...ale jak większość naszych postanowień miały się nijak do rzeczywistości. Młody smoczkował się ponad rok i problem był w tym, że nie chciał żadnego innego jak NUKa świeciącego w ciemności inaczej RYK;D a ten jest na prawdę ładny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    http://granatowetrampki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moj ulubiony wpis :-) Alex ma krotkie wedzidelko, wiec wszystkie smoki sa bleee no i niestety czeka nas niebawem zabieg podcinania :-( Ale smoczek MAM mimo wszystko mu podpasowal, jako jedyny sposrod 5 roznych firm, jakie probowalismy. Chociaz wielbicielem smokow on nie jest, to i tak smoczek MAM ratowal nas z niejednej opresji :-) Zglaszamy sie z wielka checia po gryzak grzechotke, bo Alexik ma 2 m-ce i wyrzynanie zabkow juz nebawem, wiec bylby jak znalazl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tyle smoczkow na rynku a tak ciężko dopasować czasami dziecku Smoczek, przekonuje mnie smoczek MAM jest świetny szkoda ze trudniej go dostać ale może pomyślę o tym. Nam gryzaczek tez się przy bo Lence dopiero wyszły dwa zabki i niebawem pora na kolejne wiec będzie idealny

    OdpowiedzUsuń