Polecane

Wyjątkowo z Little Rascals...

7.9.15


Kupując Marcelowi ubrania często wybieram te na swój sposób oryginalne i niecodzienne.. Niektóre z nich mówią same za siebie i wiele wyrażają. Chce by wyglądał wyjątkowo nieco się wyróżniał i przede wszystkim czuł się swobodnie. Mam małego bzika na punkcie mody dziecięcej od kiedy zaczęłam kompletować wyprawkę.
Powiedziałam sobie wtedy moje dziecko zawsze będzie świetnie wyglądać bo mama będzie małym stylistą dopóki będzie się na to godził ;) Buszując po sklepach szukam perełek , które zwrócą moją uwagę i mnie oczarują. Nie zawsze są to sieciówki bo wiele razy już spotkałam niezwykłe stylówki w nieznanych mi dotąd sklepach. Tak było i tym razem... Little Rascals przysłało do nas paczkę by dać się bliżej poznać obca firma , czym nas zaskoczy? Zastanawiałam się i powiem wam szacun naprawdę za te oryginalne nadruki , które sprawiają że te ubrania są po prostu wyjątkowe. Dają mega efekt , tak szałowych zdobiących całe wdzianko nie widziałam w sieciówkach. Napisy bombowe tyle oddają. Jestem maniaczką takich unikatów jak Little Rascals , widziałam już wiele I <3 mum and dad albo jestem słodki , ale te są inne! Jedyne ! bo dostępne tylko u Rascalsów w sklepie. Znudziły mi się te zwyczajne krążą pogłoski , że jestem boski itd. jest ich wszędzie masa i każdy je ma. Jak zobaczyłam złote błyskawice i napisy padłam! Naprawdę tak samo efektowne na żywo jak wirtualnie na fotce. Wygodne zapinane na zatrzaski w czarnym uniwersalnym kolorze w połączeniu ze złotym to mega wypas.

                                                     Dobre bo Polskie?
Little Rascals to ubrania made in Poland ! I za to jeszcze bardziej tą firmę mogę uwielbiać bo powstają u nas i mogą wyróżniać nasze dzieciaki z tłumu. Materiał jest jakościowo dobry nie jakiś tam sztuczny . Przewiewny , fajnie się dopasowuje do ciała . Ściągacz w dekolcie sprawia , że materiał się nie rozciąga przy zakładaniu i nic nie wisi. Łatwe zapięcie a krótki rękaw to uniwersal jak dla mnie bo można go zawsze i wszędzie założyć pod bluzę czy sweter. Co ważne po praniu według instrukcji body dalej wyglądają tak samo a nadruk pozostaje. Wyglądają szałowo a napis Play all day sleep all night pasuje chyba do każdego malucha ! W ofercie Little Rascals są też koszulki i bodziaki dla łobuzów i dla małych łysych bez kasy!;) Napisy niespotykane i jak dla mnie strzał w dziesiątkę! Rozmiarówka standardowa body do 92 a koszulki jeszcze szerszy wybór. W sklepie znajdziecie póki co body i koszulki , ale ja myślę i liczę na to , że będzie tych produktów więcej i oferta się powiększy!

                                                       Zainteresowanych zapraszam do sklepu
                                                         gdzie mogą znaleźć te wyjątkowości
                                                                   LITTLE RASCALS
                                                          mogliśmy bliżej poznać firmę
                                                                w ramach współpracy.







Przeczytaj także

3 komentarze

  1. Marcelek wspaniale wygląda w tych bodziakach :) Widać,że jest to solidna i oryginalna marka ubrań.Jeszcze nie miałam okazji nic tam kupić ale już widzę,ze dużo rzeczy dla syna mi się podoba.Dziękuję za podpowiedź wiem gdzie się kierować po kolejne zakupy ciuszków dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, bardzo fajny napis i cały wzór, chyba złożę zamówienie zanim Maluszek mi wyrośnie- kiedyś będę zawstydzać go fotkami w takim bodziaku przed pierwszymi "koleżankami" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcelkowi twarzowo w tych bodziakach:) my prawie wszystkie ubranka mamy po kuzynce więc mało co kupujemy. A przy kupowaniu można oszaleć i nie wiedzieć gdzie oczy podziać bo ubranka są prze prze urocze dla niemowlaków;)

    OdpowiedzUsuń