Polecane

Jaki krem najlepszy na zimę dla dziecka? - Na które nie warto wyrzucać pieniędzy!

27.10.15

Jesień i zima to czas kiedy musimy zadbać o dobre zabezpieczenie dla skóry dziecka , które będzie nie tylko chronić ale i odpowiednio pielęgnować. Chłód , wiatr , mróz i inne szkodliwe czynniki mają na nią nienajlepszy wpływ. Nie tylko wysuszają skórę wywołują też podrażnienia , zaczerwienienia , pieczenie czasem nawet groźniejsze jak odmrożenia. Kremy ochronne trzeba zacząć stosować już jesienią kiedy robi się chłodniej. Zaczyna się okres grzewczy a skoki temperatur w domu a na dworze dają skórze o sobie znać.
Najlepszym zabezpieczeniem dla skóry dziecka na zimę jest krem tłusty ponieważ stworzy barierę ochronną i zapewni nawilżanie. Musimy pamiętać o bogatym składzie odżywczym i filtrach UV nie chemicznych!! Tylko mineralnych zimą promieniowanie słoneczne też jest szkodliwe dla skóry dziecka. W kremie nie powinno być parabenów są to po prostu konserwanty ani alergenów czyli żadnych substancji uczulających żadnej chemii choć niestety wiele kosmetyków dla dzieci je zawiera. Marcek ma suchą i wrażliwą skórę , która potrzebuje nawilżenia przez cały czas. Wybierając kosmetyki dla niego muszę mieć pewność , że odpowiednio o nią zadbają i na pewno będą ją chronić. Zawsze zwracam uwagę na skład musi być bezpieczny. Nie sugeruje się tylko marką bez przeczytania etykiety co zawiera dany kosmetyk. Wybieram kosmetyki eko certyfikowane nie oszukane;) Nie skuszę się jeśli zawiera szkodliwe substancje dla skóry nawet gdy będą go reklamować dniem i nocą oszukując ludzi. Na rynku kosmetyków dla dzieci mamy tyle , że głowa mała odkąd zostałam mamą śledziłam na bieżąco co powinny zawierać i jakich się strzec. To nie wydziwianie i przesada bo w kosmetykach dla dzieci każdy rodzic powinien oczekiwać bezpiecznego składu  skóra dziecka jest delikatna potrzebuje dobrej pielęgnacji a nie chemii. Zawsze kiedy idę do apteki  z ciekawości pytam o zdanie farmaceutę. Gdy proszę by mi coś doradził to są zdziwieni i mówią "najczęściej rodzice biorą ten i cisza" próbują wcisnąć obojętnie co wtedy mnie trafia. Moje pierwsze poszukiwania naprawdę dobrego i bezpiecznego kremu ochronnego na zimę zaczęły się w tamtym roku pierwszy raz stanęłam przed tym wyzwaniem nie poszłam od tak do marketu i nie kupiłam pierwszego z brzegu najpierw poczytałam sprawdziłam skład i upewniłam się jaki naprawdę  jest bezpieczny dla skóry dziecka.
  Znalazłam PAT&RUB krem ochronny na wiatr i mróz skład naprawdę zadowalający nie ma szkodliwych składników tylko naturalne. Filtr UV 15 niski ale wystarczający. Ochrona bardzo dobra bo jest w nim dużo natłuszczaczy. Nie ma w nim parabenów i chemii są roślinne emolienty olejki i naturalna witamina E poza tym nie zawiera wody a większość kremów na zimę ją ma co nie zawsze jest pozytywem.  Producent zaleca go na wyprawy w górach. Spisał się u nas na medal. Przez cały zimowy okres nie widziałam u Marcka żadnego wysuszenia i problemów skórnych używaliśmy go codziennie. Idealny dla wrażliwców nawet mi przypasował;) Kolejnym godnym uwagi kremem na , który postawiłam w tym roku jest
Bioderma ABCderm cold cream  co mnie do niego przekonało? Krem jest bez parabenów! Jest hipoalergiczny ! Dobrze natłuszcza i nawilża skórę. Po kilku stosowaniach mogę powiedzieć , że naprawdę łatwo się rozprowadza na skórze. Skóra jest miękka, krem jest  dobrze tolerowany przez skórę Marcka póki co się nie zawiodłam na nim. Skład mi się podoba jest tu wosk pszczeli , kwas linolowy z wyciągu pestek moreli jestem na tak! ;) Po okresie zimowym będę mogła więcej o nim powiedzieć. Moją uwagę przykuły jeszcze inne marki , które zapewniają bezpieczne i odpowiednie składniki w kremach na zimę znajdziecie je poniżej są tańsze od wymienionych wyżej a nie zawierają szkodliwych substancji. Cena nie sugeruje i nie gwarantuje nic w drogich kosmetykach też zdarzają się świństwa nie kierujcie się tym , że za wydanie większej kasy otrzymacie zawsze super bezpieczny krem. Znam kosmetyki z tańszej półki , które są o wiele lepsze składem dostosowanym naprawdę pod skórę dziecka. Kosmetyki dla dzieci to nie powinien być losowy wybór zawsze powinniśmy najpierw przestudiować skład proszę was róbcie to! nie dajcie się oszukać. Jeśli chcecie skórze zapewnić dobrą bezpieczną pielęgnacje i ochronę zwracajcie uwagę na etykiety. Niestety wielu producentów oferuje produkty z konserwantami i szkodliwymi substancjami. Okłamują nas rodziców , że Postanowiłam , że wymienię wam kremy na , które nie warto tracić pieniędzy bo ich skład wcale nie jest dobry i bezpieczny.

                                       TYCH KREMÓW UNIKAJ!!

 Johnson's baby krem ochronny na zimno i wiatr - konserwanty  , parabeny chemia a w tym rozpuszczalnik może podrażniać delikatną skórę i wywołać reakcje alergiczną. Nie zapewni na pewno bezpiecznej pielęgnacji .
                          Skarb Matki - Filtr chemiczny i inne konserwanty odstraszają. Wszystkie te konserwanty i filtr nienajlepiej zniesie skóra mogą pojawić się podrażnienia pieczenie swędzenie i zaczerwienia . Daleko mu do tytułu "dobrego".
                         FLOS LEK FLOSIK i Perfecta Winter Care - Parabeny i konserwanty.
Ogólnie dużo jest tych , które mają jakieś szkodliwe składniki jednak są mniej niebezpieczne na szczęście są jeszcze te naprawdę godne uwagi i polecenia !:)

Wszystkie kremy , które przedstawiam wam poniżej są naturalne bezpieczne bez parabenów , chemii i konserwantów dostosowane do delikatnej skóry dziecka. PAT&RUB , Bioderma ABCderm , HiPP , Topfer , Babydream z rossmana , chicco to właśnie kosmetyki bez szkodliwych substancji dobry skład odpowiedni do pielęgnacji na zimowe dni poza tym naturalny !!
                                           



Przeczytaj także

5 komentarze

  1. a co myślisz o kremach Nivea i Ziaja?
    Zacznę uważniej czytać skład kosmetyków, tylko tam tyle nieznanych mi składników i dziwnie brzmiących nazw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea całkiem niezły a ziaja zależy jaki

      Usuń
    2. tylko nivea ten na każdą pogodę chyba nie ma filtra

      Usuń
  2. Czasem kupuję w rosmannie i nawet nie wiedziałam,że kosmetyki dla dzieci znajdą się w tej grupie lepszych a nie na odwrót.Dziękuję za świetną recenzję mam świadomość jakie produkty teraz wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis, polecam tez ten :) http://www.zdrowemaluchy.pl/pielegnacja-skory-malucha-zima/

    OdpowiedzUsuń